Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 10.07.2018 o 19:57, Pietrek337 napisał:

Przecieki podobno usunęli. Spasowanie tylnej klapy również poprawione, ale drzwi nie poprawili.

 

I jak z przeciekami po wizycie w ASO? Bo u siebie zauważyłem to samo, identyczny przeciek w tym samym miejscu

Edytowane przez Meca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 16.04.2019 o 09:26, MichalGda napisał:

Po co mnie przedrzeźniasz :?:

 

Myślę , że jest to zależne od staranności mechanika, jeden starannie osadzi nową uszczelkę, dobrze zmontuje odpowiedzialne elementy, a inny zrobi to na zasadzie „ byle do 15”  Ja generalne jestem podłamany, w poprzednim aucie walczyłem z przeciekami, aż ręce opadały. Teraz zadowolony że auto nowe więc takie problemy go nie dotyczą, a tu niespodzianka. Przecieki z obydwóch stron.

:lapka:

Regulamin forum się kłania :!: - Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, tak czytam ten temat i stwierdziłem, że muszę to sprawdzić u mnie. Umyłem samochód i oczywiście po jakimś czasie zaczęło robić się mokro pod głośnikami z tylu. Co prawda nie cieknie przez próg do wnętrza,  ale nie powinno tak być. Jadę z tym do ASO. Jestem tam już częstym gościem :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem wizytę w aso z przeciekami, widać że nikomu się za to nie chciało zabrać i sugerowano mi że  szukam sobie nieistniejącego problemu. Pan polał wodą po drzwiach, otworzył drzwi powiedział że nic w środku mokrego nie widzi. Podczas gdy  woda delikatnie i sukcesywnie wypływa z pod tapicerki drzwi. Ale on tego nie widzi. Megane bardzo niedopracowany samochód , żałuje zakupu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc wracając do tematu.

Kupiłem autko będące już po gwarancji i widzę że mam ten problem u siebie.

Ma ktoś jakiś schemat jak rozebrać boczek drzwi? Kupiłbym samą uszczelkę w Renault i wymienił samodzielnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedz do ASO. Jeżeli przeglądy były robione ja należy to często diler zaproponuje naprawę na tzw warunkach ugody. 

Zapłacisz za części a robotę weźmie na siebie Renault. Tylko na wstępie daj do zrozumienia że wiesz że to wada tego modelu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umówiony w ASO na usunięcie przecieku. Opisywałem problem i serwisant odrazu zapytał , „ cieknie spod głośnika” znają problem, już to wielokrotnie naprawiali i w 95   procentach naprawa była prawidłowa , tylko w nielicznych przypadkach musieli ponownie poprawiać, tak twierdzi serwis. Zapytałem na czym polega problem, serwisant powiedział że podstawa / dystans głośnika jest zamocowany na piance, ale ta nie spełnia swojego zadania i jest niewystarczająca, i że poprawiają to uszczelnienie specjalną masą. Nasuwa się pytanie czy ta pianka miała za zadanie uszczelniać głośnik wogóle, może wody tam nie powinno być wcale na tej piance i jest jakaś inna przyczyna która powoduje dostawanie się wody w mocowanie głośnika. I tu się ZMARTWIŁEM. Tak jak myślałem , naprawa raczej jest przeprowadzana za zasadzie Silokon w rękę i zakleić co się da, przeciek pewnie ustanie, ale czy na długo , i czy zostanie usunięta w ten sposób przyczyna czy tylko skutek usterki. Jeżeli tylko skutek to woda może sie zbierać

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem umówiony w ASO na przyszły tydzień. Pan, z którym rozmawiałem nie był zaskoczony i powiedział,  że kilka już takich przypadków mieli. Podobno występują liczne błędy w montażu w fabryce i czasem wystarczy poprawić montaż.  Zobaczę co na to poradzą.

 

Po wizycie w ASO. Najpierw spory opór. Że potrzeba kilka godzin na diagnozę, że może będzie trzeba przyjechać ponownie... I że nie mam czytać forum bo tam głupoty wypisują :D

Po godzinie samochód zrobiony. Podobno już jest ok, uszczelnione. Zero szczegółów. Do widzenia.

Zobaczymy z czasem co z tym będzie.

Przy okazji pooglądałem sobie nowe meganki w salonie i co druga miała wybrzuszone lekko nadkola przednie. O spasowaniu klapy Talismana za chyba 160 tys. zł nie wspomnę.

EDIT:

Wystarczyła dziś jedna ulewa i znowu pojawiła się woda. PARODIA!

 

EDIT nr 2:

Dodam jeszcze,  że jak się poświeci latarką przez maskownice głośników to widać na nich krople wody. A najlepsze jest to,  że z przodu też!

W dodatku wodę widać też pod tapicerką przednich drzwi. 

20190510_192644.jpg

 

Czy jest ktoś ze Śląska i miał podobny problem,  który rozwiązano? Jadę znowu w poniedziałek do ASO, ale wątpię, że to zrobią dobrze :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

NO ja nie myślałem że to aż tak się leje - no to ja chyba naprawdę trafiłem model składany chyba przez pracownika co się przykładał i nie był "na kacu". Odkąd przeczytałem ten temat po każdym myciu zaglądam i nigdy nic nie ma.

 

Jak czytam forum to u mnie było tylko skrzypienie belki i łącznik stabilizatora (na tym po wymianie jest zrobione więcej niż na tym fabrycznym i jest cisza).

Gadałem z chłopakami na ASO i powiedzieli że był błąd konstrukcyjny tych pierwszych łączników (złe materiały i błąd sworznia), a te po wymianie powinny wytrzymać normalne przebiegi.

 

Oczywiście po odebraniu auta wychwyciłem wadę podsufitki, ale to ktoś uszkodził mocno naciskając na rogu przy łączeniu z osłoną słupka - było po prostu wgniecenie w podsufitce. I nie ma możliwości ustalenia czy to ktoś na montażu, a może ktoś przy transporcie, przestawianiu czy nawet przygotowywaniu do wydania docisnął.

Wymienili bez najmniejszego gadania.

 

Mnie rozbraja jak czytam że wstawiacie auta na naprawy gwarancyjne i nie dostajecie auta zastępczego - jeszcze mi się tak nie trafiło (chyba że po prostu sam nie chciałem brać).

 

Meca - a u Ciebie to jest tak ja napisał Ci Komarek w tym temacie - po prostu sprzedaj to auto w cholerę i nie będziesz miał problemów - kupisz sobie jakieś inne (Opla, Forda, VW czy inną Skodę) i wtedy będziesz marudził na markę na innym forum.

Edytowane przez MarcinDe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, mario111 napisał:

O to jeszcze 1,5 roku narzekania :D

 

Puki na gwarancji to może być, ale po gwarancji nie mam zamiaru z własnych pieniędzy pokrywać oszczędności i niedbalstwo oraz kiepski projekt producenta. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jakim Aso na śląsku byłeś???

U siebie dzisiaj też zauważyłem tą przypadłość z lewej i z prawej strony z tyłu.Ja jeżdżę od dłuższego czasu do Pietrzaka na Bocheńskiego w Katowicach.

Zobaczymy ,czy z tym też sobie poradzą jak z innymi rzeczami do tej pory :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!