Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Radio android 8...


Recommended Posts

W dniu 14.11.2021 o 22:00, bakunda napisał:

A konfiguracja nie powinna być zapisana w twardej pamięci i nawet przy braku zasilania nie powinno wgrać ustawień tych co były?

Tak powinno być, odłączenie akumulatrora nie powinno zmienić ustawień radia. Chyba coś w samym radiu nie teges.

16 minut temu, szwagier24a napisał:

W tych samochodach ładowaniem zaczyna się kilkadziesiąt sekund po uruchomieniu silnika.

No bez przesady :D Trzy, cztery sekundy to max.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie brak ładowania jest dopóki obroty są podwyższone.  Przy tych temperaturach trwa to bardzo długo. 

Wiem, że to nie na temat, ale kwestie zużytego akumulatora w tych autach są nie mal 0-1. Albo trzyma napięcie (niska rezystancja wewnetrzna) albo spada napięcie w sieci i np silnik gaśnie.  Ładowaniem akumulatora w tym przypadku nie wiele daje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, szwagier24a napisał:

W zasadzie brak ładowania jest dopóki obroty są podwyższone. 

Z całym szacunkiem dla Twojej wiedzy ale co powoduje, że jest brak ładowania? Trzy sekundy po uruchomieniu alternator wytwarza napięcie ok. 14,8 V a jak wiadomo  jest na stałe połączony z akumulatorem. W alernatorze jest regulator napięcia ale nie ma w nim regulatora ograniczającego płynący prąd do akumulatora. Kilka sekund po uruchomieniu moc pobierana przez alternator wynosi około 1,8 kW-2 kW, później spada w miarę nagrzewania silnika. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki samochód. Zamiast zapalniczki mam voltomierz. Po uruchomieniu, dopóki obroty są podwyższone napięcie jest w okolicy 12 V - w sensie mniej niż ponad 12 V, zwłaszcza teraz jesienią. Nie bez powodu akumulator przy silniku 1.33 ma 70 Ah a w 1.0 60 Ah. O prądzie rozruchu nie wspomnę - jak dla diesla.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszemy o dwóch różnych samochodach, ja o M III a Ty posiadasz M IV i pewnie masz z systemem ESM i tam tak może być :-)  Dzięki za nakierowanie<ok> bo u mnie nigdy takiego czegoś nie było, od razu ponad 14 V.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.11.2021 o 12:21, aniewa napisał:

Tak powinno być, odłączenie akumulatrora nie powinno zmienić ustawień radia. Chyba coś w samym radiu nie teges.

Właśnie jakies cuda miałem, bo najpierw, jak uruchamiałem to nie było loga renault i nie było ustawień dotyczących pojazdu. Jak miałem juz 2 takie same z siebie powrót do  ustawień fabrycznych to wymusiłem mu tez powrót do ustawień fabrycznych ale miałem problem z aplikacją launcher3,ale robiąc kolejny raz ustawienia fabryczne działa na chwilę obecną poprawnie, ale nie instalowałem jeszcze żadnych aplikacji

 

Upadate: niestety dziś z rana znów radio wróciło do ustawień fabrycznych. Załamany juz jestem i nie bardzo wiem gdzie szukać przyczyny takiego stanu rzeczy. Ma ktoś pomysły?

Edytowane przez bakunda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!