Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wycena megane 3 1.9 dci


Yoke1992

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jaką jest realna cena za którą mogę sprzedać mój samochód.

Po wymiarach i dodatkach:

Rozrządu,

Chłodnicy klimatyzacji,

Komplet tarcz,klocków,

Gałki + końcówki kierownicze,

Wygłuszone.

Auto jeżdzone w 75% na autostradach stałe trasy Polska-austria.

Auto bez wkładu wszystko robione dosłownie na bieżąco ze względu na trasy.

Rok 2010,

Silnik 1.9 Doc ( oryginał bez Dpf),

Przebieg 285 tysięcy,

Bixenon,

Nawigacja aktualna Europy.

20181020_105108.jpg

20181020_104912.jpg

20181020_104930.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, ale głównym wyznacznikiem ceny dla Polaka jest przebieg. Wszystko co poniżej 200 tyś jest akceptowalne. Wyższe przebiegi najczęściej eliminują dany egzemplarz nawet jeśli jest on w 100% oryginalny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy do czego kto potrzebuje samochodu. Ja np. nie kupiłbym tego auta, z racji nie tylko na przebieg, ale i wiek. Ale ja raczej jeżdżę samochodami dłużej niż krócej. Pewnie ktoś chętnie kupi zadbane kombi z silnikiem diesla, np. do celów użytkowych lub na docelowo na krótszy okres (choć pewnie bardziej to pierwsze). Ja bym raczej obstawiał zdecydowanie poniżej 20 kPLN. W tym wieku i przy takim przebiegu wyposażenie nie aż tak wielkiego znaczenia - być może pomoże sprzedać ale raczej nie podciągnie ceny. Tak sądzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem ofertę kupna podobnej Meganki Grandtour w bardzo dobrym stanie, diesel 1.5 dCI 90KM rocznik 2009, chyba też bez DPF. Przejechane około 130 tys. Facet chciał najpierw 19 000 , powiedziałem że dam 16000 zgodził się za 16 500. Ostatecznie kupiłem nowego MIV Grandtour, ale potwierdzam to co koledzy, jeśli CI się uda wyciągnąć 20tys to będzie dobrze. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko zależy jak chcesz się bujać z tematem. 

Jest koniec października. Zaraz będzie 2019 rok. Auto z każdym tygodniem traci. 

Temat złożony. Możesz sprzedać szybciej jeśli dasz dobrą cenę - 16 000?

Możesz dać też wyższą cenę i czekać np. 19 000 i sam zobaczysz jaki będzie odzew. Ale później z desperacji i tak zrzucisz cenę do 16 000 i będziesz żałował 3 miesięcy bujania się. 

Takie auto dobrze się zostawia w rozliczeniu przy zakupie nowego, 

dla przykładu - moja znajoma chciała sprzedać astrę odkupioną ode mnie. Auto z polskiego salonu, średnio wyposażone 130 000 km przebiegu, auto bezwypadkowe. Chciała 21 000 zł pół roku temu, wiem, że nie sprzedała ale też wiem, że za specjalnie jej nie zależało, później się z tego wycofała. 

Edytowane przez LTar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yoke1992 nie podałeś ważnych informacji, (zresztą nie ma ich w większości ogłoszeń) po pierwsze czy auto bezwypadkowe i w orginalnym  lakierze i którym jesteś właścicielem. Bo przykładowo jak fura w połowie już "opsikana" podobno z powodu drobnych rys parkingowych, które przeszkadzały poprzednim właścicielom to

dla mnie nie jest warte wymienianych wyżej sum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko Polacy tak podchodzą do lakieru. Dla Niemca ,Szweda czy innych normalnych nacji - samochód ma być sprawny. I ma się podobać. Jeśli ktoś zainwestował i pomalował ( pomalował a nie rzeźbił wcześniej w kicie ) to ok. Chętniej kupią auto z udokumentowanym przebiegiem i malowane niż na pierwszym lakierze bez historii serwisowej. Przekonałem się o tym kilka razy oglądając samochody ze znajomymi z różnych krajów. 

W PL wymóg dla samochodu 9-10 lat to pierwszy lakier , najlepiej bez wgniotki czy rysy , przebieg tak 100-150tyś , żeby gaz juz ktos założył dobry albo diesla w garażu dla przyjemności trzymał. Do tego bogata wersja bo przecież golaska nikt nie chce. I to wszystko w cenie 20% nowego samochodu.... 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Komarek napisał:

Tylko Polacy tak podchodzą do lakieru.

No bo u nas się tnie ,wstawia i inne cuda, a w kicie  to rzeźbią partacze i to jest najłatwiejsze do rozpoznania,  także co w tym dziwnego że do określenia wartości

auta pytam o lakier ,chcesz mi Komarek powiedzieć że mając do wyboru dwa podobnie wyposażone auta ,z udokumentowanymi podobnymi przebiegami za podobną kasę wybierzesz powtórnie lakierowane od orginału?Bo się ładniej błyszczy?Ja wolę kupić orginał, nawet jak ma jakieś mankamenty wizualne wiem co mam jak sam zrobię.

Yoke1992 jeśli Twoje autko jest w orginale możesz wziąść powyżej 20 tyś, a jak już robione dużo mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wybiorę to w lepszym stanie. Mechanicznym i wizualnym.

Samochód ma mi się podobać , być sprawny i mieć przebieg dający opcję jezdzenia kilka lat bez problemów.

A co do rzeźby - zdziwił byś się jak picują rozbitki. Wszystko w oryginalnym lakierze . wszystkie plastiki oryginał bez skazy. Deska cacy , poduszki cacy . Tylko podłużnica naciągana nie wiedzieć czemu. Mój tato kupił takiego C4 w maju. Salon Polska . Nawet sprawdzali go na niezależnym serwisie. Dopiero po śmierci taty wyszło co bylo z autem robione. I to przez przypadek dzięki mechanikowi z 12 letnim stażem w ASO który zauważył nieorginalne nakrętki śrub... 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!