Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Skontroluj poduszkę powietrzną


Rekomendowane odpowiedzi

Dodam jeszcze, że jakoś nie miałbym chyba zaufania do naprawiania wiązki przez "majstra", a do naprawy wykonanej przez ASO mam. Co do usług premium to fakt, tanio nie jest ale konkretnie i w fajnej atmosferze. Ja byłem w województwie opolskim, żona im tylko auto podstawiła, a oni ze mną wszystko telefonicznie ustalali. Dostałem zdjęcia, pismo dla instalatora. Następny plus, że nigdy  nie upierdzielą niczego w środku co też się "majstrom" w moich autach zdarzało bo mało który zabezpiecza wnętrze czy lakier podczas naprawy. Auto umyją. Tanio może nie jest, mega drogo wg mnie też nie. Też pracuję i jestem profesjonalistą w swojej dziedzinie. Za moją pracę otrzymuję godziwą zapłatę więc rozumiem, że praca na wysokim poziomie musi kosztować. Dodatkowo zawsze dostaję rabat na robociznę, na części (jak wspominany czujnik) także.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pbet na dwoje babka wróżyła, do ASO pojechałeś uzbrojony w "jakąś" wiedzę. Myślę, że powiedziałeś im co zostało sprawdzone i co zostało wymienione dlatego szybciej doszli do tego co to może być. Serwisuje na bieżąco auta w ASO innej marki.. mają tak horrędalnie wysoką stawkę jeśli chodzi o roboczogodzinę, i bawią się tylko w kilku modelach, że nic dziwnego, że tak Cię skasowali. Magik robi sam na siebie to i klientów ma dużo, albo stwierdził, że u Ciebie będzie dużo dłubania i tak Cię przeciągał. Nie od dziś wiadomo, że fachmanowi lepiej wymienić opony niż bawić się z wymianą przegubów na przykład :). Co do tego magika... taki sam u mnie jest od LPG, polecany też na lpgforum jako najlepszy majster na podkarpaciu. Koledze założył gaz padł mu silnik po pół roku, chociaż tutaj być może silnik dobiła po prostu instalacja bo mógł kupić ulep skoro od handlarza... ale nie o tym. Miał mi zakładać instalacje LPG, wychwalany pod niebiosa majster, ale niestety nie miał terminów a mi się śpieszyło, zadzwoniłem do niego pół roku później bo chciałem umówić się na regulacje tak profilaktycznie bo mam do niego blisko patrząc na zakład gdzie zakładałem LPG więc chciałem serwisować u niego, i co ? i zaśmiał mi się w twarz jak pokazałem mu papiery z instalacji, że to prawa jeździć nie ma w tym aucie. Dumny z siebie buc orzekł, że pewnie chce przyjechać by jak wszyscy prosić o ustawianie i regulacje bo nie da się jeździć, a w ogóle to jakim cudem niby auto miałoby na tej instalacji jeździć.

Otóż jeździ już wtedy miałem ponad 10k, aktualnie ponad 30 i nadal jest świetnie. Gościa omijam szerokim łukiem, a jak słyszę jak go zachwalają to nawet się nie odzywam bo swoje wiem. Im lepszy jesteś w tym co robisz tym wyżej sr*asz niż dupę masz :D. Nie przejmuj się tym majstrem elektronikiem, nie było Ci dane wkupić się w jego łaski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wszystko zależy od człowieka Panowie. Ja mam akurat szczęście do mechaników, bo zarówno ten od mechaniki pojazdowej, jak i od elektryki, nie są typowymi wymieniaczami. Co prawda dużą część napraw robię sam, ale jak już muszę jechać do fachowca, to nigdy nie spotkałem się z takim szukaniem po omacku przez wymianę elementów po kolei. Jeżdżę do mechanika, jak naprawa jest na tyle trudna, że nie dam rady lub brakuje mi narzędzi albo kiedy diagnoza mnie przerasta. Ta druga opcja zdarzała się i oboje zawsze docierali do źródła problemu bez wpędzania w koszty. Czasem zajmowało im to więcej, niż ten przysłowiowy dzień (zapewne nie dłubali w aucie bite 8 godzin), ale jednak.

Z drugiej jednak strony rozumiem Cię @pbet. Raz, że masz teraz niefajne doświadczenia, a dwa to Twoje auto jest jeszcze sporo warte. Moje ma już na tyle niską wartość, że nie wyobrażam sobie zapłacić 500 zł za wyszukanie przerwy w instalacji.

Dodam jeszcze, że ten elektryk kiedyś w aucie osoby z mojej rodziny szukał bite 4 dni źródła minimalnego poboru prądu, przez które po dłuższym czasie akumulator padał. Ostatecznie znalazł i wziął tylko 150 zł za robociznę + koszt elementy, który musiał być wymieniony.

Edytowane przez droopy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@czik3n Jak byłem się u chłopaków w ASO poradzić na początku to od razu stawiali na wiązkę. Ich typ się sprawdził. Nie uważam żebym został "skrojony", a wręcz jestem zadowolony bo mojej Megi znowu nic nie dolega :)

Do majstra-partacza już nigdy nie pojadę, a początkowo chciałem u niego rozrząd robić na jesieni. Zrobię sobie w ASO, jak chłopaki zrobią dobrą cenę.

Kończąc OT dziękuję Wszystkim za pomoc i życzę szerokości :) Do zobaczenia na trasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Moja sprawa dobiegła w całości do końca. Uszkodzony moduł oddałem do sprzedającego z Allegro. Zwlekał, utrudniał, kombinował, chciał uniknąć zwrotu pieniędzy i go przedłużał jak tylko mógł. Dopiero po 31 dniach od założenia sporu Allegro oddał pieniądze po którymś z kolei upomnieniu/nakazie wydanym przez Allegro ale tym razem był to nakaz z ograniczeniem czasu wykonania pod groźbą nałożenia sankcji na konto.

Jeśli chodzi o warsztat, który montował mi LPG to będę go polecał w 100%. Byłem tam dziś na umówioną godzinę. Zostałem kilkukrotnie przeproszony, wkręt został wyjęty, miejsce po nim zaklejone, zabezpieczone i pryśnięte masą bitumiczną, a pieniądze zostały mi zwrócone na słowo bez żadnej dyskusji. Właściciel to bardzo uczciwy młody człowiek, a tą cechę cenię w ludziach najbardziej. Błędy się zdarzają i nie myli się ten, kto nic nie robi. Nie mam czelności powiedzieć ani jednego negatywnego słowa o tym miejscu. Wręcz przeciwnie, mogę tylko chwalić.

Swoją drogą instalacja faktycznie idzie po fabryce ale w tym jednym miejscu teoretycznie nie mogła. Wzdłuż całego podwozia są fabryczne "koszyki" plastikowe na kable itp. W feralnym miejscu nie mam tego koszyka i dlatego monter chcąc przymocować przewód gazowy wkręcił się w podłogę i nieszczęśliwie akurat trafił w wiązkę. To był po prostu pech, przykry zbieg okoliczności, zrządzenie losu. Z instalacji jestem bardzo zadowolony. Przejechałem na niej już 3400 km (od 24.07.2019) i chodzi jak w zegarku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, pbet napisał:

a pieniądze zostały mi zwrócone na słowo bez żadnej dyskusji. Właściciel to bardzo uczciwy młody człowiek, a tą cechę cenię w ludziach najbardziej. Błędy się zdarzają i nie myli się ten, kto nic nie robi.

Rzeczywiście to zakład godny polecenia., a szkoda, bo takich jest coraz mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Saphiree gdzie mieszkasz? To niemożliwe co piszesz. Clip jest bardzo popularny wśród mechaników, magików elektroniki. Szczególnie tych którzy robią Renault.

Ma go też wielu użytkowników tego forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś znalazłem w Toruniu, diagnoste z Clipem i ...zonk.. numer błedu i komunikat...usterka nieznana. A to ci heca....

 

 

Sobota.....przy okazji czyszczenia wnetrza..zdemontowalem konsole środkowa....wyjałem wytczke i ponownie włozylem od czujnika przeciążenia....nie robilem nic innego i błąd znikł....cud....    

 

 

 

 

Maj 2020 znalazłem mechanika z Clipem ten w Toruniu to oszust bo niby miał Clipa  ale chyba do wieszania bielizny i jeszcze skasowal za nic...   bład 90901B  to usterka tylnego lewego pąłaka w cabrio....wina  zasniedziale styki w kostce pod zagłowkiem pasazera...ufff

Edytowane przez Saphiree
Usterka usunieta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...

Witam wszystkich,

 

Napiszę tylko jak się się skończyło u mnie:

 

wizyta w ASO: badanie CLIP, wymiana czujnika uderzeniowego drzwi prawe, demontaż, montaż. Wszystko działa elegancko. Koszt 770 zł brutto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!