Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Śwatła do jazdy dziennej pełny led- kończą żywota

Recommended Posts

Witam.

Jeżdżę od 3 lat Megane IV rp 2016 wersja intense. Dzisiaj zauważyłem, że w lewej  lampie przedniej boczna listwa oświatlenia led świateł dziennych słabiej świeci. Prawdopodobnie następiło/ lub jest w strakcie wypalenie- uszkodzenie tej listwy. Prosze o informacje, czy jest możliwość naprawy/ wymiany uszkodzonej listwy czy też wiąże się to z wymianą całej lampy.

Serdecznie dziekuje za wszylkie informacje.

Darek

• 3 miesiące temu...

Czyli moduł ten można wymienić bez wyjmowania lampy?

U mnie nie świeci się dolną część wąsa czyli jego połowa. Górna część świeci.

Żeby to naprawić trzeba kupić cały ten moduł za 600zl?

https://allegro.pl/oferta/modul-led-jez-renault-megane-iv-260555097r-lewy-8108473618

Za tyle to można cała lampę kupić :)

W tych lampach dzienne działają na zasadzie podobnej do światłowodu, pseudo światłowody są podświetlane diodami z przetwornicy ''jeż''. Dziwny objaw jak na uszkodzenie przetwornicy. Może być tak że dioda wypaliła, wytopiła światłowód, widziałem taki przypadek. Wtedy światło jest słabsze i ma bardziej ciepłą barwę. Oczywiście mogę się mylić i może to być uszkodzenie przetwornicy. Trzeba wyjąć lampę i to sprawdzić.

Dnia 2.10.2019 o 10:44, Fanmil napisał:

Po co mnie przedrzeźniasz :?: 

Trzeba wyjąć lampę, nie ma dojścia do przetwornicy DRL "jeż" 

:lapka:

Regulamin forum się kłania :!: - Prezes 

@Fanmil To co pokazałeś w linku to jest zestaw do lampy a Ty potrzebujesz moduł drl czyli sam prostokąt z żeberkami tam są diody i najprawdopodobniej jedna jest uszkodzona i dlatego świeci tylko światło postojowe. Można taki moduł wychaczyć  już 150 zł. Tak czy siak musisz wyciągnąć lampa i wykręcić ten moduł. Bez zdemontowania zderzaka się nie obejdzie.

• 1 miesiąc temu...