Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Śwatła do jazdy dziennej pełny led- kończą żywota


Rekomendowane odpowiedzi

nic nie rozklejalem wyciaglem jeza od stronu kola moj przypadek to byla prawa strona i zobaczylem ze mialem przytopiony ten swiatlowod wyczyscilem :) i swieci 

 

 

:lapka:

Regulamin forum się kłania, odnośnie zasad pisowni :!: 

Uprasza się, przed wysłaniem,  o przeczytanie tego co palce nastukały na klawiszach.  - Prezes 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...

Ktoś bawił sie w naprawę tych modułów ? u mnie na dziennych nie świeci się wcale jedna strona , natomiast na drogowych potrafi migać ta sama strona.  Zastanawiam się nad wymiana samych ledow w module. Tylko pytanie czy ktoś już się tym zajmował i może podpowiedzieć jakie tam powinny dokładnie iść diody. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Pitrek napisał:

Osobiście mam ledy wolframowe (H7) :-) 

Jak już tak piszesz to wstaw to w cudzysłów, gdyż ludzie biorą 1:1 to co jest napisane a nie ma czegoś takiego jak LEDY WOLFRAMOWE 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Pitrek napisał:

Czytając ten wątek to nic tylko nabywać M IV z LEDowym oświetleniem. 

A macie doświadczenie z żywotnością takich świateł w innych markach? Osobiście mam ledy wolframowe (H7) :-) 


autorowi chodziło o te dzienne w kształcie litery C :) nie jest pierwszy któremu coś z nimi się dzieje nie tak. 
ty takich nie masz ?....No tak, masz te kropki pod lampami pewnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem do tego serwisu zobaczymy czy odpowiedzą i czy będą w stanie pomóc. Dzięki za namiar. 

 

 

Update

 

Dzwoniłem do nich ale Pan stwierdził ze jeszcze nie robili nic z tak młodego auta i aby wysłać mu zdjęcie i zobaczy czy cos może z tym poradzić. 

Edytowane przez Benker
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Mam taki przypadek, dolny wąs świeci na żółto. Jak kupowałem auto od oszusta handlarza, to nie zauważyłem i tak jeździłem miesiąc. 

Nie trzeba wyciągać lampy, żeby dostać się do jeża.

1. Odkręciłem koło.

2. Zdjąłem nadkole.

3. Jest pełny dostęp do jeża i można go odkręcić. 

Jedna śruba jest od góry pod maską, a druga właśnie od dołu.

Myślałem, że jeż zdechł ale po odkręceniu i włączeniu wszystkie trzy diody świecą jak szalone. Problem jest w lampie, mianowicie wypaliło szkiełko od tego pseudo światłowodu. Jest na drugim zdjęciu. Zdjęcie zrobione od góry. To wypalenie przeczyściłem długą szpilą i jest trochę lepiej. Trochę. Na pierwszym zdjęciu odkręcony jeż dlatego kijowo wygląda ale wyciągałem go właśnie dołem.

Teraz czeka mnie wymiana lampy.

 

IMG_20210724_191838.jpg

IMG_20210724_191225.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też czytałem, że czyszczenie pomogło ale u mnie to czarne, to dziura ok 1mm głębokości z której wyskrobałem trochę czarnego spalonego plastiku. Musiałbym odciąć i spolerować.

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

U mnie też padła led tzn dolny wąs lampy przestał świecić  ,jakie piękne szczęście że auto idzie w rozliczeniu i muszę teraz naprawić ową usterkę a zadzwoniłem chyba do 10 elektryków i każdy zgodnie twierdzi to co ASO -cała lampa do wymiana bagatelka 1800 zł ,dramat .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.10.2021 o 12:05, szwagier24a napisał:

:lapka:

REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.9 :!: - Prezes 

Mam do jazdy dziennej LED-y C , próbowałem nieco naprowadzić różnych elektryków że na forum ludzie pisali że może nie konieczna jest od razu kosztowana wymiana lampy ,żeby zobaczyli i każdy z owych fachowców twierdzi że to nic nie da ,niestety sam jest cienki jak barszcz z elektryki , dalej szukam kogoś kto to ogarnie , ale coraz gorzej to idzie.

 

pzdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.10.2021 o 14:02, Sarna1 napisał:

:lapka:

REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.9 :!: - Prezes 

Zwykłe ledy , bez pure .....od godziny właśnie jestem w trakcie poszukiwań używek o dziwo natrafiłem nawet na nówki w cenie połowę tańszej od ASO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!