Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Mapa LPG


makin23

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Quentin88 napisał:

@szwagier24a jeśliby trzymać się tej teorii to trasa 50 na PB powinno spowodować spadek korekt?
@CzechuXX Nie kupiłem jeszcze interfajsu. czy cos takiego jest ok? https://allegro.pl/oferta/interfejs-lpg-eco-usb-do-king-stag-landi-aeb-7738165508
czy lepiej coś z BT ? czy to jest zbędny bajer?

Kup sobie  adapter Vgate na Bt i zainstaluj na smartfonie Pyclip tam w sterowniku wtrysku wchodzisz w Reset i przystosowanie składu mieszanki i klikasz EXECUTE i masz korekty Long na zero . Jakbyś nie ustawił gazu czy ubogo czy bogato to w closed loop pętli zamkniętej i tak sterownik dąży żeby mieszanka była stechiometryczna i taka pracuje korektami żeby dążyć do 14,7 afr i to są najczystsze spaliny i najniższe spalanie Jedynie jak przedobrzysz i za bardzo ubogo albo za bogato ustawisz mnożnikiem czy korektami  dawkę lpg i w sterowniku suma korekt lift i stift przekroczy plus czy minus 50 wywali ci checka wiec tu nie masz co się martwić korektami  bo do tego checku daleka droga ;gorzej w pętli otwartej open loop OL wtedy zła mieszanka może zdegradować głowice ale żeby sprawdzić afr w tym zakresie musi być sonda afr w wydechu bo ten silnik nie ma sondy szerokopasmowej tylko zwykłą Ale jak Przyspieszasz mocno to jak sonda leci na 0,9 v to cały czas masz mieszankę bogata  i nie masz co się martwic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli z układem PB jest wszystko ok to te korekty będą się szybko wyzerować.  Ilość km chyba nie ma większego znaczenia tylko styl jazdy. Bardzo fajnie widać to w programie od gazu jak zbieramy mapę benzynową.  Ja robiłem to tak że znalazłem sporą górkę i odpowiednio operowałem biegami i gazem aby zebrać punkty w pełnym zakresie obciążenia. 

Na szybkość zbierania korekt ma wpływ sprawność sond lambda - szybkość reakcji na zmieniające się warunki pracy silnika. Brak błędu że strony sond nie jest wyznacznikiem ich sprawności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o błąd sond tylko o błąd (check) od złego składu  mieszanki i niemożliwosc skorygowanie tego korektami stift i lift  a  to całkiem inna sprawa niż o tym co teraz piszesz jak sonda jest coraz wolniejsza i działa opornie to nie uświadczysz błędu sondy ja się z tym nigdy nie spotkałem błąd sondy jest przeważnie jak uszkodzone jest podgrzewanie sondy, częściej błąd sondy jest tej drugiej za katalizatorem i ona wali błędem jak wychwyci niesprawność katalizatora poprzez jego  zmniejszenie wydajności.

Edytowane przez fullxda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!