Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Regulacja Pure led vision


Rekomendowane odpowiedzi

Jak jeszcze miałem H7 to żadne audi, BMW, merc nie przebił moich swiatel, mijając mnie. Wiecie o co chodzi, jak z lewej mija was auto mające mocniejsze światła to widać charakterystyczny pasek idący od lewej do prawej. Jedyne auto, które tego dokonało to był nowy SUV Seata. Nie wiem jakie miał ledy, ale były bardzo mocne przynajmniej na krótkim dystansie. Jak wspomniałem wcześniej miałem okazję stać koło nowego suva Lexusa mającego 3 ledy na lampę i nie świeciły mocniej niż moje H7. Światło z LED jest blade, wg mnie ciepłe światło dużo lepiej odbija się od ciemnych powierzchni.

Napiszę jeszcze raz, że mimo wszystko jestem bardzo zadowolony z LED bo autko super wygląda, a jeżdżąc głównymi drogami świeca daleko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dziwne, bo jak za mną jedzie kolega w nowym GT4 z lampami ils matrix to w sumie mógłbym wyłączyć światła i i tak wszystko widzę :), tak sprytnie działa system wycinania sylwetki mojego auta w jego strumieniu świetlnym. Podobnie było w starej esce, wiewiórki z drzew spadały w nocy. I wcale nie chodziło o barwę tylko o ilość światła. Barwa była po prostu biała. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Kadjarze LEDy świecą dalej bo najzwyczajniej w świecie są wyżej posadowione. W MIV świecą niżej, bo buda jest niższa, ot co. Nie da się tego sensownie wyregulować, bo jak podniesiemy strumień w MIV to będziemy ładować wszystkim po oczach.

 

Jakiś czas temu jak jechałem z ojcem X-Trailem to też byłem zachwycony tym jak jego LEDy daleko świeca, ale wynika to tylko i wyłącznie z tego, że X-Trail jest dużo wyższy.

Edytowane przez Geble
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Kupiłem dopiero co Megane IV z pure Led vision i również byłem zaskaczony jak słabo świeci w lesie gdzie nie ma białych linii na asfalcie. Wcześniej miałem zwykle h7 i ciepła barwa znacznie lepiej jest widoczna w takim terenie. Faktycznie na drogach gdzie są wyrysowane linie boczne i środkowe jest super. Po przeczytaniu tego wątku widzę że nie mogę się więcej spodziewać po ledach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno kupiłem GT (używane). Pierwsza rzecz jaką zauważyłem to jak blisko światła świecą. Mój tata również ma Megankę w wersji GT Line i tam bywało, że nocą nie czułem potrzeby włączania długich, bo zwyczajnie tak dobrze oświetlały drogę. W mojej wersji jeszcze nie było pokrętła do regulacji wysokości obok kierownicy. Dałem na stację kontrolną i tam za 25zł ustawili światła poprawnie. Słyszałem o przypadkach, że niektórzy nawet po wyjeździe z salonu musieli regulować wysokość świateł. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna dysputa..... Moje najmojsze, a jego mojsze ale mniej. Mam auto z h7 włożyłem tam drogie żarówki Led idealna linia odcięcia zero rażenia i brak homologacji to fakt. Kumpel ma M4 z ledami fabrycznymi. Moje h7 świeciły moim zdaniem trochę gorzej ale faktem jest że na polnej drodze wygrywają... Po prostu inna specyfika światła. Co do wyłożonych zamienników h7 świecą o NIEBO lepiej niż oryginał Led.. I to jest dziwne, że oryginał, a taki słaby, A co będzie po kilku latach jak wydajność spadnie o 20-30%.

A kupiłem te:

https://allegro.pl/oferta/led-h7-zarowka-g-power-r1-prawdziwe-11000-lumen-7364705541?snapshot=MjAxOS0wNi0wN1QwNjoyMTo1OC4zMzlaO2J1eWVyOzJiNzYzNjJiMjZhMTJkOTBlYjczMmRhYmMxMGUxYzlmZGJiMmVjZGE4ODQxZGE2MWQ1YjU3YTU2MzBjOGQxMjE%3D

 

Edytowane przez satisati
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam forumowiczów, od 3 tygodni stałem się właścicielem megane IV 1.5 dci intense z 2017r. Pytanie do was kieruję gdyż mam problem. Światła zamontowane fabrycznie to LED Pure Vision i według mnie strasznie słabe są to switła. Chciałbym zapytać jak daleko wam świecą światła krótkie?. Niestety w ubiegły weekend robiąc dłuższą trasę bardzo to było męczące bo musiałem bardzo wpatrywać się w drogę bo widziałem dosłownie tylko z 10 m przed samochodem. Powiedzcie mi czy rzeczywiście te światła są tak słabe i czy idzie je sensownie podregulować? Poprzednio miałem Megane III ze zwykłymi lampami odblysnikowymi oraz dobrymi żarówkami osram cool blue intense świeciły bardzo fajnie i nie miałem takiego problemu. Prz zakupie zadawałem sobie sprawę ze to nie jest matrix z audi ani volkswagena ale żeby az tak słabo świeciły? Dodam tylko że ja mam wersję jeszcze z automatycznym poziomowaniem. W tej kwestii mam jeszcze pytanie czy ktoś kto ma automatyczne poziomowanie mógłby mi powiedzieć czy prze włączeniu świateł robi wam test działania jak przy xenonach ( światła robią pełny cykl góra dół i ustawiają się same) bo u mnie tego brak. W tym tygodniu podjadę jeszcze na stacje diagnostyczną i spróbuje z diagnostą je jeszcze ustawić ale chciałem zapytać jeszcze was czy ktoś ma podobne odczucia odnośnie LEDów w Renault. Na tą chwilę najbardziej zawiedziony jestem tymi światłami. Ostatnio zacząłem nawet rozmyślać nad zmianą lamp na H7. Naszła mnie tez tak myśl czy jest możliwość założenia lamp od wersji PHII czy są inne wtyczki i kształt reflektora? Na pierwszy rzut oka reflektor wydaje się taki sam tylko kwestia wtyczek oraz kierunkowskazów bo w PHII jest juz w reflektorze a tu pod lampą w zderzaku. Wie tyle że lampy tylne mają inne wtyczki niż w PHI. Proszę was drogich forumowiczów o pomoc, lubię markę Renault i z poprzedniej byłem zadowolony mimo jakiś drobnych usterek i wad ale tu światła z których w tym okresie korzystamy najczęściej są jak narazie pietą achillesową

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!