Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Chyba GT line?


nfnp

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, szukam MIII dla siebie, koniecznie w wersji GT line albo GT.

Wczoraj pojawiło się takie ogłoszenie:

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-gt-line1-4-tcexenonserwisclimatronicskoragwarancja-ID6CTZVX.html?

 

Z lektury forum rzuciły mi się w oczy cyfrowe zegary i reflektory przednie wydają się nie być czarne wewnątrz.

Czy ktoś wypatrzył coś jeszcze ciekawego? Może jakieś opinie o tym komisie? Autokomis SKINDER, Chrzanów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie GT/GT line, które widziałem, miały analogowe zegary - z czarnym, bądź białym obrotomierzem. Czy wersja licznika powinna się wyjaśnić po rozkodowaniu VINu?

Druga kwestia to lampy, czy nie powinny mieć czarnego wypełnienia, jak na załączonym zdjęciu?

Mam problem z wstawieniem pliku, wklejam więc link:

https://apollo-ireland.akamaized.net/v1/files/eyJmbiI6IjBib2hybGphZm8zNy1PVE9NT1RPUEwiLCJ3IjpbeyJmbiI6IndnNGducXA2eTFmLU9UT01PVE9QTCIsInMiOiIxNiIsInAiOiIxMCwtMTAiLCJhIjoiMCJ9XX0.3-o7fZy6A3TswuD4qSjXAf5g9JuGOEnZbBXDyIgy3lM/image;s=1080x720;cars_;/939418010_;slot=1;filename=eyJmbiI6IjBib2hybGphZm8zNy1PVE9NT1RPUEwiLCJ3IjpbeyJmbiI6IndnNGducXA2eTFmLU9UT01PVE9QTCIsInMiOiIxNiIsInAiOiIxMCwtMTAiLCJhIjoiMCJ9XX0.3-o7fZy6A3TswuD4qSjXAf5g9JuGOEnZbBXDyIgy3lM_rev001.jpg

 

Chyba, że mają, a po prostu ja nie widzę tego na swoim urządzeniu.

 

Co do ceny, to cóż... przeglądałem dziś rano holenderski marktplaats i niemiecki autoscout i wniosek jest taki, że nie znalazłem żadnego GT poniżej 7k EUR...

 

 

Edytowane przez nfnp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zegary mogłyby być cyfrowe, gdyby to była wersja Color edition, ale ona nie miała oznaczeń GT line. Wg mnie zegary zostały wymienione, może być w nich zapisany VIN, jeżeli jest inny niż vin auta to wiadomo, że zostały wymienione. 

 

Co do ksenonów to już nie pamiętam jak to było. Zwykłe halogenowe lampy na pewno były czarne.

Może @kataryniarz się wypowie, jest specjalistą w tym temacie :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będę wdzięczny, jeśli kolega zdecydowałby się wypowiedzieć. 

Ewentualnie gdzie szukać daty produkcji na lampach? 

Wracając do licznika, czy przekładka na analogowy jest jakimś problemem? Czytałem, że trzeba trafić na licznik z dokładnie takim samym wyposażeniem i nie większym przebiegiem, bo się nadpisze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekładka jest bezproblemowa, liczniki pasują zamiennie, jednak trzeba je odpowiednio skonfigurować. Przebieg w liczniku musi być mniejszy niż w ABS, wtedy po podłączeniu automatycznie ustawia się prawidłowy przebieg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisze @meganecoupe02 halogeny były czarne, ksenon jak na zdjęciach, chociaż słabo widać. To co wrzuciłeś później to GT po lifcie. Według mojej wiedzy licznik powinien być analogowy, ale na forum były już takie przypadki i ktoś twierdził, że ma pewne auto z importu z cyfrowym. Jest teoretycznie taka możliwość, lokalne rynki miały swoje odstępstwa - ale to tylko teoria. Renault w specyfikacji GT/GT line podawało analogowe. Datę produkcji łatwo sprawdzić, od góry widoczna jest naklejka. Takie same naklejki masz na innych elementach. Brakuje oryginalnych felg 17' dedykowanych GT line. Moja sugestia, szukaj wersji po liftingu od 2012, lepiej się prezentuje z ledami, analogowymi zegarami, ma też lepszą kierownicę z perforowaną skórą. Dużo GT line z 2012 powinno być w Holandii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź. To, co wrzuciłem jako przykład, to jest GT220, może akurat jeszcze czymś się różniło, chciałem tylko na szybko pokazać, o co mi chodzi.

Na wersję po liftingu 2012 niestety nie mam budżetu, a szkoda, bo kierownica wygląda zacnie. Holandia przejrzana, ceny niestety zabijają.

 

Czy są jakieś specjalne uwagi, słabe punkty, typowe usterki, które należy zweryfikować przed zakupem MIII?

Wątek o UpG przeczytałem i jestem świadomy ryzyka :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem PW, bo odkąd śledzę forum, zauważyłem, że udziela się w 90% wątków dot. 1.4 TCe i ma ogromną wiedzę. Na razie nie odpowiedział.

 

Czy jest na forum ktoś, kto dekoduje numery VIN?

Edytowane przez nfnp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!