Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Opony letnie Dębica PRESTO UHP 2


Rekomendowane odpowiedzi

Ja na temat takich wpisów o tym, że trzeba uważać na drodze i przewidywać - to mam wrażenie że z nawiedzonym rozmawiam.

Przewidywać to można kiedy się kupę zachce, a nie co się stanie na drodze - bo ja jadę idealnie przepisowo, a dziecko mi wbiegnie z chodnika za piłką praktycznie przed maskę.

Na chińczyku mam dziecko na masce, na dobrych gumach 1cm przed zderzakiem - kiedyś się o tym przekonałem (na szczęście z tym 1cm przed).

  • Zwycięzca 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym przewidywaniem kupy to też nie zawsze się udaje. Co test to inny wynik

 Nie twierdzę że opona chińska jest taka sama jak Michelin czy też inna firmówka ale po prostu do normalnej jazdy jest wystarczająca i tyle. Też bałem się Chińczyków i to są moje pierwsze opony chińskie ale,, zaprawdę powiadam wam" można śmiało na nich jeździć nie wyją nie ślizgają się normalne opony a rajdowcem nie jestem bo i auto nie takie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem w życiu ze 3 razy takie akcje, wyjazd kogoś z podporządkowanej drogi prosto przed maskę, jadąc rano pustą drogą w biały dzień, jakbym był niewidzialny dla tamtej osoby.

Albo jedziesz w deszczu, auto za autem godzina szczytu obwodnica i nagle wszyscy przed tobą hamują na raz, widzisz tylko zapalone stopy i myślisz co będzie.

Ja wogule nie czaje tego myślenia, że jedne opony po 200zł a drugie 400zł i kupie te za 200 bo przecież to bez znaczenia, ile wydajemy na paliwa, filtry?, tu się nie oszczędza absolutnie.

 

  • Zwycięzca 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego nie jestem z tych co dupę szkłem drapią ale napisałem komplet Michelin które miałem kosztuje ponad 3200zł kupiłem pierwszy raz gumy chińskie za 1070zł na próbę sam zrobiłem na sobie test nikogo do tego nie namawiam po prostu więcej nie kupię opon za 3 tys skoro tak samo jeżdżę za 1tys i wszystko. Co do hamowania bo ktoś wyjechał to jeżdżę od 15 lat tirem mam przejechane ponad milion kilometrów grubo i wiem że nie ma jak porównać testu opon do tego co dzieje się w życiu na drodze. Najważniejszy jest czynnik ludzki reszta ma drugorzędne znaczenie choć dobrze mieć dobre hamulce i dobre opony to nie podlega dyskusji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tych testach których zdjęcia pokazałem czynnik ludzki jest wyeliminowany. Jeżeli dalej nie widzisz różnicy.....No to już nie ma jak Ciebie przekonać. 
 

ja raz kupiłem samochód na oponach nexen. Po przejechaniu 100km udałem się do wulkanizatora po komplet Bridgestone RE002 Adrenalin, tak złe były te nexeny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego źle mnie zrozumiałeś nie uważam że Chińczyki są lepsze tylko wystarczające do normalnej jazdy. Ja kupiłem całoroczne chinole i jestem zadowolony. Przedtem miałem 2 komplety kół letnie Michelin coś tam eko na alufelgach a na zimę koła stalowe i Michelin Alpin cośtam. Mieszkam na mazowszu śniegu tutaj jak na lekarstwo więc letnie zjeździłem a zimowe sprzedałem. Chińskie kupiłem bo kolega założył takie do Touareg-a 2letniego ma firmę i dużo jeździ i on powiedział mi że jest ok i ja sam mam te gumy 2 rok i jest naprawdę ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dokładnie te opony - są bardzo ciche, bardzo dobrze trzymają - jestem zadowolony. Pod wrażeniem byli też znajomi, którzy ze mną jeździli.
Opony powstały ze współpracy z Continentalem i są made in Germany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, jackowskipatryk napisał:

nie uważam że Chińczyki są lepsze tylko wystarczające do normalnej jazdy. Ja kupiłem całoroczne chinole i jestem zadowolony.


 

a to awaryjne hamowania możemy rozróżnić na „normalne” i nienormalne ? Nie rozumiem pojęcia normalna jazda.  
Zapytaj kolegę czy te jego chińskie opony maja homologację do 2 letniego tourega :) ? Bo znam klika osób, które drogi samochód maja tylko po to żeby wywołać czerwone oczy u sąsiadów a na utrzymanie już za bardzo środków nie ma - lub po prostu są to osoby które się nie znają na takich tematach. Ale wtedy albo polegają na ASO albo na porządnym warsztacie wulkanizacyjnym a tam nikt mądry do fury klasy i wartości 2 letniego Touarega nie założy całorocznych chinoli :)

 

@Qbak

 

poszukaj na Google.de coś na pewno znajdziesz, sąsiedzi z Niemiec mają jobla na punkcie opon. Bo mają gdzie polatać wozami wiec testują na potęgę. 
 

https://www.autobild.de/artikel/sommerreifen-test-5629291.html
 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak w ogóle odczytywać poziom hałasu w oponach ? Na takich uniroyalach rainsport 5 jest 72db, gdzie w niektórych oponach 200zl tanszych możemy znaleźć 68-70. Na ile jest to prawdziwe i czy można usłyszeć różnice ?

Obecnie także w uniroyalach można uzyskać 100zl zwrotu i mocno się nad Nimi zastanawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę bardzo, ładnie wyjaśnione jak przeprowadzane jest badanie.... czyli w takim cichym tce ma to znaczenie. Ale już np 1.6 w meg 3 to chyba bez znaczenia. Silnik zagłuszy wszystko. 
w moim autostradowym 2.0 tdi w sumie nie ma znaczenia jaka jest głośność opon, i tak słychać klekota. 

 

33082D85-C907-47E1-8522-4310347B27F3.jpeg

Edytowane przez Sarna1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś chce tanie opony to zerknijcie na paxaro, jest to grupa continental,znajomy wulknizator sprzedał już kilka kompletów i ludzie ponoć chwalą, a cena bardzo przystępna bo chcą wejść na rynek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Sarna1 napisał:

w moim autostradowym 2.0 tdi w sumie nie ma znaczenia jaka jest głośność opon, i tak słychać klekota

No u mnie w Lagunie, do której chcę kupić te Falkeny to silnika na autostradzie nie słychać wcale, więc głośność opon poważnie biorę pod uwagę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!