Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Megane III Kombi GT


gainer016

Rekomendowane odpowiedzi

witam, chciałbym zakupić megane III kombi w wersji GT, proszę jeszcze o porady czy da się tym jeździć z dzieckiem codziennie. Interesuje mnie wersja 2.0 TCE 180. Znalazłem ostatnio taką https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-grandtour-2-0-16v-gt-180-ps-serwis-pewny-maly-przebieg-szwajcaria-ID6D3XDI.html?;promoted

Uszkodzona była delikatnie w drzwi i próg i ma potwierdzony przebieg!!! Proszę o ewentualne doradztwo, opinie pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak na ten przebieg to radio zniszczone za bardzo, mógł to ktoś wymienić żeby nie rzucało się w oczy , przy takim przebiegu te radia tak nie wyglądają.

siedzenia ładne i widać ze z zewnątrz ładnie się prezentuje , szkoda ze nie ma xenonu za te pieniążki by się zdało mieć już dopasiona meganke , gdzie średnio kosztują 20 tys zl fakt faktem ze 2.0 tce są mało spotykane na sprzedaży , a często zrobione z powypadkowych bezwypadkowe , moc , głupawka za kierownica robią swoje.

 

można jechać zerknąć , ale można byłoby tez poszukać innej 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, gainer016 napisał:

czy da się tym jeździć z dzieckiem codziennie.

Nie jest to silnik do jazdy na krótkich dystansach,

 

1 godzinę temu, gainer016 napisał:

silnik 2.0 f4rt na posrednim wtrysku, do lpg bardzo dobra konstrukcja, do tego z hydrauliką zaworów.

Wszystko to prawda,

Silnik bardzo chwalony przez kierowców ;

   - Turbo włącza się już od 1200 obr./min,

   - M max = 300 Nm, uzyskujemy już przy 2250 obr/min.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeden z lepszych silników Renault. Nie powinieneś mieć z nim problemów.

Najważniejsza różnica między GT a zwykłą Megane to zdecydowanie twardsze zawieszenie. Myślę, że dla dziecka w foteliku nie będzie aż takiej różnicy, ale weź to pod uwagę. Prowadzi się super.

Jeśli chcesz sprawdzić czy ilość miejsca będzie wystarczająca, wystarczy że obejrzysz pierwszą lepszą megane III kombi. Jeśli egzemplarz jest zadbany to ja bym kupił. Miałem GT 2.0 dCi 160KM, miałem gt220, miałem Monaco i zdecydowanie GT są najfajniejsze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za podpowiedzi, sam obecnie jeżdżę Megane iii grandtour 1.6 lpg z przebiegiem 90tys. I troche znam to auto, tylko brakuje trochę mocy i chciałem się przesiąść na Gt. Już byłem ją oglądać i mechanicznie wszystko super. Uszkodzenie też widziałem jest bezpieczne. Tylko ten środek zaniedbany trochę gałka zurzyta.. I to radio...oraz skrzypiace ograniczniki... Ale przebieg wydaje się potwierdzony jest książka w serwisie potwierdzony w 2017 przebieg 49tys(dzwoniłem). No i mam zdjęcia z aukcji ze Szwajcarii i wyjechala z tamtąd uszkodzona z przebiegiem 87tyś. Chyba że ktoś poprostu nie dbał o wnętrze...

No i z tego co ja ją ogladałem oprócz tego uszkodzona jest cala w oryginale... Szyby elementy lakier.. Także rozbita nie była...Tylko czemu te Gt takie drogie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To radio nadaje się tylko do wymiany, więc bym nie przeżywał. Schodząca guma z przycisków to w tym modelu standard.

Gałkę wymienisz, nowa to pewnie koszt poniżej 200zl w ASO (ja miałem z laguny  II GT, całą aluminiową. Pasuje też z laguny III GT i jest ładniejsza).

Regeneracja ograniczników to mały koszt, tylko zabawy trochę. Wszystkie strzelają czy tylko jeden?

Jeżeli cena przesądzona to szukaj dalej, może się nie sprzeda i sprzedający obniży cenę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi wszystkimi elementami sobie poradzę bez problemu małym kosztem tylko kwestia czy nie świadczą one o większym przebiegu? No i jednak jeżdżę też sporo krótkich odcinków tak do 3km i zastanawiam się czy 2.0TCE tu się sprawdzi. No i czy ogólnie jest sens przesiadać się ze sprawdzonej oryginalnej Megane iii kombi 1.6 LPG.... Jednak ciagnie do Gt ten kolor... Fotele... Silnik... Jednak z 10tyś by trzeba dołożyć. Albo poczekac i przejść na Megane iv 1.33FAP 140km....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam MIV 140 KM (240 Nm przy 1600obr) i czasem boję się nim jeździć bo okiełznać taką moc... Nie wiem czemu MIV to klasa niżej, ale sam bym nie zamienił na MIII (a chciałem kupić).

Kierownica wygląd fajnie - jak świeżo malowana. Dziwne: kierownica jak nowa a radio mocno zużyte. Miałem napisać w jakim stanie są tarcze hamulcowe, zwłaszcza przód - a tu wymienione na nowe już pewnie w kraju. Dla mnie najbardziej podejrzane to te przeglądy co 2 lata.

2.0 będzie generować wyższe koszta utrzymania niż 1.6: ubezpieczenie, silnik (dwumas, turbo i pozostały osprzęt), paliwo - perspektywa gazu, ale i tak pociągnie powyżej 10 L gazu (1.6 może nie przekroczyć 9 L).

Przy tak krótkich odcinkach to polecam rower bo i 1.6 będzie miał ciężkie życie. W obu przypadkach korzyść z gazu będzie niewielka bo oba silniki połowę tych 3 kilometrów przejadą na PB.

1.6 to bardzo znana konstrukcja ze swoimi małymi problemami, ale każdy mechanik powinien znać ten silnik to i obsługa tańsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Megane IV zdecydowanie ładniejsza w środku (chociaż z tyłu plastik) a III ma miękkie boczki u góry. Co do silnika to jeździłem i jednym i drugim 1.3 140 to zdecydowanie wystarczająca propozycja, natomiast 2.0 TCE 180 to silnik zdecydowanie dynamiczniejszy (oczywiście nie tak oszczędny) ale stara sprawdzona konstrukcja i bardzo trwała. Silnik  1.3 jest już bardzo skomplikowany i kwestia kosztów to dopiero czas pokaże (oby to była udana jednostka -  bo dobrze się zapowiada). Znawcy tematu mówią iż nie ma co porównywać III w GT do IV bo to inne całkiem auta. Natomiast o III wiemy że to dobre sprawdzone i trwałe auto i naprawdę nie tak drogie w eksploatacji. Co do stanu opisywanego egzemplarza jest 99% pewności że ze Szwajcarii wyjechała z przebiegiem 87tyś. Tarcze z przodu wymieniane ale z 1-2 lata temu nie u nas. Plusem są też opony z 2019r Continental Contact 6 235/40 R18 same te koła mają dużą wartość. Jedynie wydaję się że ktoś o to wnętrze nie dbał... aha i kierownicę oglądałem na pewno nie jest malowana....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tego się boję, myślę że chwilę się przejechać nie wystarczy, bo może się okazać że na co dzień będzie to męczące. Idealne było by chyba z GT line ono chyba nie jest aż tak sztywne chociaż nie mam porównania bo jeździłem tylko zwykłą i GT. I co ciekawsze jak jeździłem GT na kołach 235/40 R18 to była bardziej komfortowa niż GT na kołach (dodam zimowych) 225/45 R17 Chyba że to kwestia taka że ta pierwsza miała po prostu w lepszym stanie zawieszenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!