Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Meganki - weryfikacja


ROBSSSON

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć koledzy,

Od ponad miesiąca szukam swojego pierwszego samochodu  i wybór padł na Megane III, budżet: 25k

Niestety przez tego koronawirusa ofert jest jak na lekarstwo, a jak są to wątpliwej jakości. Byłem już dwa razy oglądać ze specjalistą samochody, niestety jeden dosyć poważnie bity, drugi przekręcony licznik. Trafiłem ostatnio na dosyć ciekawą ofertę: https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-1-6-i-110-km-dynamique-nawigacja-12-miesiecy-pisemnej-gwarancji-ID6D1xwX.html#f4912fe01c co o niej sądzicie? Cena wydaje się dosyć wysoka, ale może adekwatna do stanu, przebiegu, wyposażenia?

 

Dodatkowo mam kilka pytań (jestem laikiem, dopiero się uczę krok po kroku).

Zamierzam tym samochodem głównie jeździć po mieście (co weekend zjeżdżać na wieś, więc trasa 70-100km) - czy zamontowanie gazu w takim wypadku to mus? Czytałem że 1.6 dosyć dobrze reaguje na gaz. Gdzie w takim wypadku montuję się zbiornik gazu?

Dodatkowo przeczytałem, że 1.6 jest dosyć mało dynamiczny, czy wpłynie to na komfort jazdy po mieście? Dodam, że nie jestem typem człowieka, który śmiga po autostradach 160+, więc jeżeli ta Meganka spoko się czuje na 120-130, dla mnie jest wystarczająco.

 

Pozdrawiam, dzięki za pomoc.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli przebieg tej Megany jest w jakiś sposób udokumentowany, to cena nie jest przesadzona, szczególnie, że wyposażenie jest bardzo fajne. Egzemplarze z tym silnikiem zwykle są nieco droższe od pozostałych i jeżeli są w naprawdę dobrym stanie, to szybko się sprzedają.