Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane III GT220 kilka pytań


bartasKRK

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 31.07.2020 o 21:30, meganecoupe02 napisał:

Gt220 jest super, tylko zawieszenie twarde. Kupuj, nie będziesz żałować. Silnik ten sam co w RS, więc programem robisz 300KM na seryjnych gratach. Ważne, żebyś nie kupił zajechanego egzemplarza. 

 

skąd ta pewność ? skoro rs ciężko zrobić na 300km a tutaj z 220 w serii chciałbyś tyle ? 

ludziom to się wydaje ze jak już jest masa mocy to cyk wirus i mamy torpedę, gdzie zimne powietrze ? z czego je tam uzyskasz z małego intercoolera ? 

do rs potrzebny już profesjonalny centralny intelcooler , o wtryskach nie wspominam nawet bo widzę ze nie warto .

o tym ze silnik bez zakucia nie wytrzyma więcej niz 400 nm bo się rozpadnie tak jest wyżyłowany , a zakłucie silnika kosztuje polowe wartości auta.

TCE 180 a 220 , to niby nie ten sam blok ? skoro ten sam to jak nie to samo ?

na tym i na tym na dwojce nie dojedziesz do 100km/h niestety.

na sztywnym zawieszeniu jak na wozie drabiniastym tylko na autostradę.

swoja droga miałeś sprzedałeś ponieważ co ? dziwne.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rs-a ciężko zrobić na 300KM? Z 265KM?

Blok może być ten sam i co z tego? Moc uzyskujesz z bloku silnika czy z reszty gratów?

Napisz jakieś konkrety. Na forum laguny jest lalka II GT mocno dłubnięta i z 204KM wyciśnięte jest (z tego co pamiętam) ok 450KM. To też jest 2.0 turbo f4rt. 

Dla Twojej wiadomości: scenic I phII 2.0 140KM też robi 100 na drugim biegu, czy o czymś to świadczy?

Poważnie chcesz znać powody sprzedaży mojego auta? Piszesz książkę?

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Andrzej-2010 napisał:

Zanim będziesz szukał w Niemczech, warto pooglądać dostępne auta GT220 w Polsce,

   - aby wiedzieć co i jak.


Niestety na chwilę obecną jest tylko jedno GT220 w Polsce. I to w dodatku w nieakceptowalnym dla mnie kolorze ;) 

13 godzin temu, Quentin88 napisał:

I przejechać się po dziurach  najlepiej tak co będziesz wiedział na co się piszesz

Miałem kiedyś mondeo ST220 więc twarde samochody mi nie straszne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W GT220 był montowany F4R 874 ten sam co RS-ach w serii mają 230~240KM, niebawem będę gazował GT220 + hamownia i strojenie AFR.

 

 

Edytowane przez witman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 6.08.2020 o 12:47, Komarek napisał:

Po co mnie przedrzeźniasz :?: 

Kolega wyżej nie pisał o pod noszeniu mocy... a skąd to pytanie? Gdzie  w takim razie widzisz brak sensu? 

 

:lapka:

Regulamin forum się kłania :!:  - Prezes 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 litry 220 koni ;) straszne wysilenie. :) 1.6 z peugota gti miał 280.


A45S z boxem ma teraz 500 koni z 2 litrów ;). Miałem wóz na tydzień w czerwcu  i straciłem prawko na 3 miesiące. Nie kupię na pewno tego wozu bo osiągi ma z innej galaktyki i tam można mówić o wysileniu jednostki. Przy okazji, z grupa speed nie ma żadnej dyskusji.

Pisze ku przestrodze bo wątek o mocnym wozie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysilony czyli wyciągnięty przez turbo do tych 220KM , nie przez pojemność. 

Sam szukam teraz do rodziny Forestera . Będzie LPG więc 2.5 wolnossący.  Wiem że zagazować można wszystko, tylko po co ? GT220 aż się prosi o porządne strojenie i moda. Dobre paliwo i jazdę na wysokich obrotach. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, witman napisał:

W GT220 był montowany F4R 874 ten sam co RS-ach w serii mają 230~240KM, niebawem będę gazował GT220 + hamownia i strojenie AFR.

 

 

Daj znać jak to wyjdzie. Ciekaw jestem.

5 minut temu, Komarek napisał:

Wysilony czyli wyciągnięty przez turbo do tych 220KM , nie przez pojemność. 

Sam szukam teraz do rodziny Forestera . Będzie LPG więc 2.5 wolnossący.  Wiem że zagazować można wszystko, tylko po co ? GT220 aż się prosi o porządne strojenie i moda. Dobre paliwo i jazdę na wysokich obrotach. 

 


Zależy kto co lubi. Dla mnie ma to być auto rodzinne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 litrowy wolnossący F4R miał 140~172KM, a doładowane 170~275KM w necie można znaleźć filmy i informacje o doładowanych F4R z mocą ~500KM i to już można nazwać wysilonym :-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Komarek napisał:

Wysilony czyli wyciągnięty przez turbo do tych 220KM , nie przez pojemność. 

Sam szukam teraz do rodziny Forestera . Będzie LPG więc 2.5 wolnossący.  Wiem że zagazować można wszystko, tylko po co ? GT220 aż się prosi o porządne strojenie i moda. Dobre paliwo i jazdę na wysokich obrotach. 

 

A możesz bardziej merytorycznie pisać? podając jakies argumenty, tym bardziej jeśli chcesz ocenić coś za sensu.
1. Co za róznica czy 2.0T czy wolnossący 2.5 w obydwu przypadkach pojemność jest odpowiednia do masy auta, wiec silnik nie musi być ciagle obciążony i przy normalne eksploatacji może zrobić 300-500t km.
2. Zazwyczaj gazuje się dla oszczędności, absurdalne pytanie.
3. Dlaczego jazda na wysokich obrotach?... kolejna bzdura. Widziałeś przebieg momentu obrotowego w tym silniku ? Nowoczesne turbiny w szybko wstają są w stanie już w przedziale 2-3k  rpm budować max moment. Tym samym nie trzeba redukować 2 biegów w dół jakby mieć ten sam silnik bez T

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!