Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane III GT220 kilka pytań


bartasKRK

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 31.07.2020 o 21:30, meganecoupe02 napisał:

Gt220 jest super, tylko zawieszenie twarde. Kupuj, nie będziesz żałować. Silnik ten sam co w RS, więc programem robisz 300KM na seryjnych gratach. Ważne, żebyś nie kupił zajechanego egzemplarza. 

 

skąd ta pewność ? skoro rs ciężko zrobić na 300km a tutaj z 220 w serii chciałbyś tyle ? 

ludziom to się wydaje ze jak już jest masa mocy to cyk wirus i mamy torpedę, gdzie zimne powietrze ? z czego je tam uzyskasz z małego intercoolera ? 

do rs potrzebny już profesjonalny centralny intelcooler , o wtryskach nie wspominam nawet bo widzę ze nie warto .

o tym ze silnik bez zakucia nie wytrzyma więcej niz 400 nm bo się rozpadnie tak jest wyżyłowany , a zakłucie silnika kosztuje polowe wartości auta.

TCE 180 a 220 , to niby nie ten sam blok ? skoro ten sam to jak nie to samo ?

na tym i na tym na dwojce nie dojedziesz do 100km/h niestety.

na sztywnym zawieszeniu jak na wozie drabiniastym tylko na autostradę.

swoja droga miałeś sprzedałeś ponieważ co ? dziwne.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rs-a ciężko zrobić na 300KM? Z 265KM?

Blok może być ten sam i co z tego? Moc uzyskujesz z bloku silnika czy z reszty gratów?

Napisz jakieś konkrety. Na forum laguny jest lalka II GT mocno dłubnięta i z 204KM wyciśnięte jest (z tego co pamiętam) ok 450KM. To też jest 2.0 turbo f4rt. 

Dla Twojej wiadomości: scenic I phII 2.0 140KM też robi 100 na drugim biegu, czy o czymś to świadczy?

Poważnie chcesz znać powody sprzedaży mojego auta? Piszesz książkę?

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Andrzej-2010 napisał:

Zanim będziesz szukał w Niemczech, warto pooglądać dostępne auta GT220 w Polsce,

   - aby wiedzieć co i jak.


Niestety na chwilę obecną jest tylko jedno GT220 w Polsce. I to w dodatku w nieakceptowalnym dla mnie kolorze ;) 

13 godzin temu, Quentin88 napisał:

I przejechać się po dziurach  najlepiej tak co będziesz wiedział na co się piszesz

Miałem kiedyś mondeo ST220 więc twarde samochody mi nie straszne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W GT220 był montowany F4R 874 ten sam co RS-ach w serii mają 230~240KM, niebawem będę gazował GT220 + hamownia i strojenie AFR.

 

 

Edytowane przez witman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 6.08.2020 o 12:47, Komarek napisał:

Po co mnie przedrzeźniasz :?: 

Kolega wyżej nie pisał o pod noszeniu mocy... a skąd to pytanie? Gdzie  w takim razie widzisz brak sensu? 

 

:lapka:

Regulamin forum się kłania :!:  - Prezes 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 litry 220 koni ;) straszne wysilenie. :) 1.6 z peugota gti miał 280.


A45S z boxem ma teraz 500 koni z 2 litrów ;). Miałem wóz na tydzień w czerwcu  i straciłem prawko na 3 miesiące. Nie kupię na pewno tego wozu bo osiągi ma z innej galaktyki i tam można mówić o wysileniu jednostki. Przy okazji, z grupa speed nie ma żadnej dyskusji.

Pisze ku przestrodze bo wątek o mocnym wozie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysilony czyli wyciągnięty przez turbo do tych 220KM , nie przez pojemność. 

Sam szukam teraz do rodziny Forestera . Będzie LPG więc 2.5 wolnossący.  Wiem że zagazować można wszystko, tylko po co ? GT220 aż się prosi o porządne strojenie i moda. Dobre paliwo i jazdę na wysokich obrotach. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, witman napisał:

W GT220 był montowany F4R 874 ten sam co RS-ach w serii mają 230~240KM, niebawem będę gazował GT220 + hamownia i strojenie AFR.

 

 

Daj znać jak to wyjdzie. Ciekaw jestem.

5 minut temu, Komarek napisał:

Wysilony czyli wyciągnięty przez turbo do tych 220KM , nie przez pojemność. 

Sam szukam teraz do rodziny Forestera . Będzie LPG więc 2.5 wolnossący.  Wiem że zagazować można wszystko, tylko po co ? GT220 aż się prosi o porządne strojenie i moda. Dobre paliwo i jazdę na wysokich obrotach. 

 


Zależy kto co lubi. Dla mnie ma to być auto rodzinne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 litrowy wolnossący F4R miał 140~172KM, a doładowane 170~275KM w necie można znaleźć filmy i informacje o doładowanych F4R z mocą ~500KM i to już można nazwać wysilonym :-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Komarek napisał:

Wysilony czyli wyciągnięty przez turbo do tych 220KM , nie przez pojemność. 

Sam szukam teraz do rodziny Forestera . Będzie LPG więc 2.5 wolnossący.  Wiem że zagazować można wszystko, tylko po co ? GT220 aż się prosi o porządne strojenie i moda. Dobre paliwo i jazdę na wysokich obrotach. 

 

A możesz bardziej merytorycznie pisać? podając jakies argumenty, tym bardziej jeśli chcesz ocenić coś za sensu.
1. Co za róznica czy 2.0T czy wolnossący 2.5 w obydwu przypadkach pojemność jest odpowiednia do masy auta, wiec silnik nie musi być ciagle obciążony i przy normalne eksploatacji może zrobić 300-500t km.
2. Zazwyczaj gazuje się dla oszczędności, absurdalne pytanie.
3. Dlaczego jazda na wysokich obrotach?... kolejna bzdura. Widziałeś przebieg momentu obrotowego w tym silniku ? Nowoczesne turbiny w szybko wstają są w stanie już w przedziale 2-3k  rpm budować max moment. Tym samym nie trzeba redukować 2 biegów w dół jakby mieć ten sam silnik bez T

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!