Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane III GT220 kilka pytań


bartasKRK

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, Quentin88 napisał:


3. Dlaczego jazda na wysokich obrotach?... kolejna bzdura. Widziałeś przebieg momentu obrotowego w tym silniku ? Nowoczesne turbiny w szybko wstają są w stanie już w przedziale 2-3k  rpm budować max moment. Tym samym nie trzeba redukować 2 biegów w dół jakby mieć ten sam silnik bez T

 

Gazuj sobie co chcesz. Twoja sprawa. 

Obroty ? - jeździj jak chcesz. Nie będę polemizował. Możesz podbijać bieg na 1500, będzie Ci trochę mniej palił. Nie mój problem.

Rozumiem gazowanie dupowozu , żeby mniej palił. Rozumiem gazowanie 3.6 Pentastar - swoje spala podczas zabawy , wolnossący V6 i gaz nie robi na nim wrażenia - kolega miał wypadający zapłon na 1szym garze. Pomimo błędy,  dupiatej świecy , silnik chodził na pb i lpg. 

. Nie rozumiem gazowania sportowo zestrojonych silników z turbo . Po prostu. . Nie masz kasy na wachę do takiego? Kup taki co mniej Ci spali. Na tym kończę w tym temacie. Każdy ma prawo do swojego zdania . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, dzixonPP napisał:

Daj znać jak to wyjdzie. Ciekaw jestem.

Normalnie wychodzi:

250 kM http://autonagaz.net/renault-megane-iii-coupe-rs-2-0-t-250km

220 kM http://autonagaz.net/renault-megane-iii-coupe-gt220-2-0-t-220km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Komarek napisał:

Rozumiem gazowanie dupowozu , żeby mniej palił. Rozumiem gazowanie 3.6 Pentastar - swoje spala podczas zabawy , wolnossący V6 i gaz nie robi na nim wrażenia - kolega miał wypadający zapłon na 1szym garze. Pomimo błędy,  dupiatej świecy , silnik chodził na pb i lpg. 

. Nie rozumiem gazowania sportowo zestrojonych silników z turbo . Po prostu. . Nie masz kasy na wachę do takiego? Kup taki co mniej Ci spali. Na tym kończę w tym temacie. Każdy ma prawo do swojego zdania . 

Dobrze wyregulowana instalacja to takie same osiagi na lpg i pb. Jak jest dobry gazownik to potrafi nawet wyciągnąć delikatnie wiecej kucyków na lpg.
Silnik z turbo chodzi tak samo na gazie jak i PB !! Wszystko kwestia kumatego gazownika, wtedy gaz nie robi wrażenia na silniku i nijak to sie ma do obecności turbiny :)
Też kiedyś myślałem ze Turbo i gaz to sie nie łączy, byłem w błędzie.


 

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że wypowiada się sporo osób, które tylko coś słyszały o gt220, a szkoda. To auto bez najmniejszego problemu przyspiesza od 60km/h na 6 biegu. Spalanie średnie u mnie wychodziło 10,4 litra:

 

Gdybym miał ją dłużej to też bym bez zastanowienia założył gaz. Za paliwo płacę ja, a nie specjaliści z internetu. Silnik bardzo dobrze znosi gaz. Po drogach na gazie jeżdżą o wiele mocniejsze auta, dlaczego akurat  do megane nie założyć gazu?

Ze względu na to, że mam inne auta to meganka jeździła niedużo, na dodatek praktycznie nie była używana zimą, gaz w mojej sytuacji był całkowicie nieopłacalny a do tego doszedł by problem ze sprzedażą.

 

  • +1 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M3 GT220 w wersji kombi jest w sam raz do ciągnięcia przyczepy z żaglówką lub przyczepy kempingowej, 3 rowery, dwie deski surfingowe z osprzętem, sprzęt wędkarski w boxie na dachu oraz inne klamoty wakacyjne + skrzynka Whiskey do bagażnika :-) i ten silnik nie będzie sapał na autostradzie pod górkę jadąc przez Austrię na południe Chorwacji czy do Czarnogóry.

Przy zasilaniu LPG nie przekraczając 100km/h zgodnie z przepisami :-D w 15 LPG/100km powinien się wyrobić.

Pod uwagę brana była też Laguna III 2.0TCe GT205.

Najlepszy oczywiście byłby Grand Scenic 3 z 2.0TCe, ale nie zrobili takowego, a szkoda.

 

Edytowane przez witman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję Panowie za odpowiedzi. Ja szukam auta do którego będę mógł wrzucić wózek , spakować rodzinę pojechać na wakacje a zarazem nie będę się bał aby prowadziła moja żona, więc moment od dołu się przyda. Auto będzie głównie używane po mieście, więc możliwość założenia lpg w celu oszczędności, również byłą kryterium. DO tego wszystkiego auto musi się podobać żonie. Tylko Megane spełnia wszystkie wymagania :)

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Quentin88 napisał:

Dobrze wyregulowana instalacja to takie same osiagi na lpg i pb.

Jak jest dobry gazownik to potrafi nawet wyciągnąć delikatnie wiecej kucyków na lpg.
Silnik z turbo chodzi tak samo na gazie jak i PB !!

Wszystko kwestia kumatego gazownika, wtedy gaz nie robi wrażenia na silniku i nijak to sie ma do obecności turbiny

Bardzo pięknie i mądrze tu powiedziałeś,

Ale jak się to ma do rzeczywistości u Ciebie; Mapa LPG

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, dzixonPP napisał:

Dziękuję Panowie za odpowiedzi. Ja szukam auta do którego będę mógł wrzucić wózek , spakować rodzinę pojechać na wakacje a zarazem nie będę się bał aby prowadziła moja żona, więc moment od dołu się przyda. Auto będzie głównie używane po mieście, więc możliwość założenia lpg w celu oszczędności, również byłą kryterium. DO tego wszystkiego auto musi się podobać żonie. Tylko Megane spełnia wszystkie wymagania :)

 

Jedyny problem to, że GT220 zwłaszcza w wersji kombi jest ich mało i szybko się sprzedają, jest sporo chętnych na takie auto, alternatywnie można się pokusić o jakąś wypasioną wersję M3 kombi z 2.0 TCe180 i podkręcić do 220~230KM, ale to też chodliwy towar. 

Edytowane przez witman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 7.08.2020 o 10:03, witman napisał:

 

Po co mnie przedrzeźniasz :?: 


Zależy mi na tym przodzie co był po 2014 roku. To prawda, że ich mało. Pozostają tylko zachodni sąsiedzi ...

 

:lapka:

Regulamin forum się kłania :!:    - Prezes 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukając tylko po ostatnim lifcie zamykasz sobie drogę do ksenonów. Jeżeli mnie pamięć nie myli to ostatni lift miał tylko soczewki.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się nie ma xenonów, nasza wersja jest wypasiona, dach panorama, kamera cofania, PDC przód tył, asystent pasa ruchu (Visio System), nagłośnienie BOSE i itp .... , a xenonów brak, za to jest F4Rt :-)

Co ciekawe w wersjach M3 RS i GT220 nie ma dodatkowych halogenów w zderzakach z przodu są LEDy jako światła dzienne, które pracują również jako światła pozycyjne (postojówki) 

 

Edytowane przez witman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@witman jak to nie ma halogenów? Są przecież obok ledów. Piszę oczywiście o wersji przed ostatnim liftem.

Niezłą perełkę udało Ci się kupić z takim wyposażeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obejdzie się bez xenonów :) dobra żarówka do soczewki też dobrze świeci. Swoją drogą troche to dziwne, że nie było xenonu no ale co zrobić. 

Panowie. rzućcie okiem na ten filmik : 

Ten dyfuzor z tyłu to jakaś dokładka pod taką końcówkę? czy jak to jest zrobione?

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!