Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

1.2 TCe


sylwekdm

Rekomendowane odpowiedzi

Idąc tą drogą nic się nie da polecić, może rower.

Silnik 1.5 dci, który ja poleciłem sąsiadowi ma teraz problemy. To ja dziękuje za takie polecanie. Pół silnika wymienione i wciąż wyskakuje ten sam błąd. 

Każdy silnik ma swoje wady i zalety. Obecny 1.3 ma też dużo problemów, głównie ze skrzynią, czy półosiami, a i tak po naprawie wciąż u wielu nie działa. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, sylwekdm napisał:

Jak Euro 6, czyli aktualna norma mógł zostać wycofany?  A gdzie poza UE jest jeszcze oferowany? W Izraelu gdzie poszedł pozew zbiorowy przeciwko Renault na grube miliony?

Zapewne chodzi o Euro 6d-temp, które spełnia dopiero 1.3 TCE.

Zresztą jego czas także jest już policzony... Obecnie jego następca to 1.2 z trzema cylindrami. Pokłosie kolejnej wersji normy Euro :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Omega ty to możesz ludziom polecać stare łyse opony z allegro jedynie.

Człowieku jakbyś pojezdził chociaż 8 miesięcy tym silnikiem jak jeden kolega wyżej ,to bym zruzumiał twoje durne wpisy w tym temacie.

LTar poleciłeś człowiekowi 1.5 nie wiedząc że to najgorszy silnik diesla na świecie?.

Bawmy się dalej.

 

Edytowane przez tomgrandtour
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie kłócić się możecie, a i tak prawda jest zawsze pośrodku - moja niestety z 1,2 skończyła marnie przy przebiegu 32 tyś - ale nigdy z silnikiem nic się nie działo, a oleju nie ubywało nawet 2mm na bagnecie miedzy wymianami.

 

Co do pozwów zbiorowych - już gdzieś napisałem na forum - najbardziej zajebiaszczy wymysł adwokatów. Ludzie guzik zobaczą, za to żydowskie kancelaria obłowią się jeszcze bardziej.

Żyd to żyd i z "gówna bata ukręci".

 

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z francuskich Reno benzynę to chyba tylko K/H 4M, będzie mułowato, ale tanio. Obecnie Francja=Diesle  Z innej marki benzyna? Poleciłbym przyjrzeć się na silniki HONDY np. serii K20, ale to już całościowo będzie drożej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do T-jet to zdania podzielone: jedni piszą, że ok do gazu, ale inni piszą, że te z fabrycznym a nie te z"fabrycznym" gazem miały inne głowice (nie udało mi się potwierdzić tej informacji (znaleźć numerów katalogowych, w końcu odpuściłem sobie fiata: brak HF). Część tych silników było gazowanych przez dilerów w firmie ze Śląska (wtryski Siemens lub inne wynalazki, sterownik bez możliwości podglądu). Później miały być gazowane w fabryce na instalacji Tartarini (już lepiej, typ AEB np King). Silnik paliwożerny ( 10-12L LPG). Trzeba wymienić filterek oleju na przewodzie turbo - nie drogi). Ponoć występują problemy z gazowaniem - poprawną regulacja.

Z powodu tych trudności wybrałem 1.3 TCE. Chwalę bo mam. Silnik dynamiczny, przy rozsądnej jeździe jest oszczędny. Bardzo chwalę jego kulturę pracy, małą głośność - doceniam bo mam drugie auto ze wspaniałym K4M, który jest głośny. H5H jest prostym w budowie silnikiem. Nosi znamiona trwałości. 

H4M bardziej skomplikowana budowa względem K4M. Brak hydrauliki. Dynamika na wysokich obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja nie wiem o co kaman.szwagier ma 1,2 tce w megane z kweitnia 2017 roku i nie dolewa.Chyba ze mu ubywa ale nie wiecej niz od max do min miedzy wymianami a robi 12tys. rocznie.Ja staram sie trzymac poziom max na bagnecie i co 2 tysiace dolewam okolo 200 ml zeby bylo na max.Chyba że jak jest na max to gdzies wyrzuba bo jet za duzo?Ja mam clio 1,2 tce z sierpnia 2017 wiec jeszce swiezsze.Nie wiem gdzie ubuwa bo wyciekow nie ma.Jezdze ktorkie odcinki glownie.Moze byc wwadliwe cos?

 

:lapka:

 

Regulamin forum się kłania :!: - Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, KolaLBN napisał:

Nie wiem gdzie ubuwa bo wyciekow nie ma.

Zostaje "zassany" do cylindra i spalony poprzez różnicę ciśnień spowodowaną wadą konstrukcyjną:

http://www.fiches-auto.fr/articles-auto/enquete-fiabilite/s-2187-problemes-en-serie-sur-les-moteurs-12-tce-renault.php

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!