Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Ciśnienie doładowania turbiny - 1.9DCI F9Q-872 131KM Megane 3 2009


zonee

Rekomendowane odpowiedzi

3 minuty temu, Pszemek napisał:

drugi dzień na innej przepływce

 

1- Powiedz mi czy też masz za wyjątkiem opóźnionego wstawania turbiny, BRAKI POWIETRZA DLA ZADANYCH WARTOŚCI ? 

2- Jak uzyskujesz średnie spalanie w mieście ? Jeździsz dynamicznie z przyjemnością jazdy i ostre (w miarę-bez przesady) hamowanie czy starasz się osiągnąć jak najmniejsze spalanie (spokojna jazda), rozpędzasz spokojnie, hamujesz biegami i wychodzi 9l/100km (na nowej przepływie 8l/100km)? Jsak to wygląda u ciebie? Bo styl jazdy ma znaczenie (porównam do swojego, a że wykańczam dom (w sezonie cen dla milionerów) :P:P:P to mule jak dziadek, ale nie mniej niż 2k obr./min).

 

:P odp na both questions :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy Twoim przebiegu zrobiłbym analizę pracy zespołów silnika, żeby nie wtopić dużej kasy w zmianę mapy.

Weź pod uwagę obciążenie dwumasy i zespołu sprzęgła na rolkach jeśli jeszcze masz dziewiczą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W dniu 18.01.2022 o 21:19, jabrze napisał:

Weź pod uwagę obciążenie dwumasy

Sprzęgło podobno było robione i działa całkiem dobrze a jak ma się skończyć 10tysiecy wcześniej to nie dramat. Nie zależy mi aby dołożyć Nm ile się da tylko poprawić elastyczność silnika.

 

W dniu 18.01.2022 o 21:08, zonee napisał:

BRAKI POWIETRZA DLA ZADANYCH WARTOŚCI

Według logów zadane ciśnienie jest osiągane jedynie z minimalnym opóźnieniem. Co do spalania to staram się nie pałować auta jeśli jest nie rozgrzane. Także pierwszy kilometr na spokojnie do 2 tysięcy później mimo że nadal nie ma optymalnej temperatury normalnie zmiany biegów między 2 a 3 tysiące. Niestety auto pokonuje krótkie trasy i niskie przebiegi roczne ale za to oleje i filtry wyłącznie z najwyższej półki i zmieniam nie później niż co 10tysiecy. Taki styl jazdy nie zemścił się na żadnym z poprzednich wysokoprężnych silników. Z bieżących obserwacji mam niewielkie zapocenie na filtrze paliwa wygląda jakby złączka nie trzymała tak jak powinna. Na dniach pojawi się nowy przewód paliwowy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!