Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane 3 2014r Grand Tour wymiana Tylnych Tarcz


Rekomendowane odpowiedzi

A tak przy okazji. Macie jakiś rekomendacje co do tarcz, które by tak nie rdzewiały. Zawsze kupowałem oryginały, ale rdzewieją błyskawicznie. Felgi ciągle w rdzawym pyle. Zwłaszcza tył jest masakryczny.

W garażu obok mnie stoi szmalcwagen, tarcze ładnie srebrne, nic nie rdzewieje. Czyli można. Pytałem sąsiada co to za firma, ale oryginale grupy VW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę sam sobie odpowiadam na pytanie, a i przy okazji koledze.

Poradzono mi tracze Brembo tylko trzeba wybrać model z dodatkową warstwą zabezpieczającą.

Po roku ani śladu rdzy i świetnie się sprawują. Powołuję się na opinię właściciela Megi.

 

Sprawdziłem i o dziwo do mojego auta tarcze z zabezpieczeniem są kilkanaście zł tańsze od zwykłych. A ogólnie ceny Brembo są ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 4 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...

Też jestem przed dylematem zakupu nowych tarcz; kupiłem nowe klocki Textara z myślą założenie ale tarcze okazały się też do wymiany...

No i dylemat a im więcej się czyta tym bardziej się nie wie... wychodzi na to, że wszystkie się krzywią i biją po pewnym czasie - i jak tu wyciągnąć wnioski?

Dla mnie nie ma znaczenia czy pylą, czy piszczą, ważne aby tarcze zawsze były idealnie proste i nic nie biło...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się zastanawiam nad tarczami rotingera. Do tego klocki master sport. Podobno polska produkcja, przeszukałem opinie w necie i nie spotkałem negatywnych. Planuję zakup na stronie freno.pl, ceny mają bardzo przyzwoite. Zestaw ma być do Avantime, więc okaże się jak to się sprawdzi w takiej ciężkiej budzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dylemat wyboru nowych tarcz rozwiązałem poprzez zakup prawie nowych używanych ze ściąganych auta zza zachodniej granicy.

Za jedyne 50zł kupiłem ładne równe oryginalne tarcze :blink: delikatny rancik na pół milimetra ale ładna równa płaszczyzna tarcz.

Nic nie bije przy hamowaniu. Troszkę pracy było jedynie z usunięciem delikatnego rdzawego nalotu.

Co raz częściej dochodzę do wniosku, że zamiast nowych nie zawsze udanych części lepiej kupić używane oryginały...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • spawn44 zmienił(a) tytuł na Megane 3 2014r Grand Tour wymiana Tylnych Tarcz

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!