Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

No tak.

Ale te wahacze z linków nie do meganki 3.

Aha tak przy okazji. Ponieważ śruby mocujące przychodzą jedna od dołu druga od góry czy jest jakiś problem z wymianą czy też obejdzie się bez opuszczania wózka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Indeksy dałem Ci poprawne. Sam do swojej III kiedyś je zakładałem. Resztę musisz ogarnąć sam, bo przecież nie będę Cię za rączkę prowadził. Szanujmy swój czas nawzajem, bo każdy wpis zabiera nam cząstkę nie tak długiego przecież życia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, omega napisał:

Indeksy dałem Ci poprawne

Sorry, że się wtrącam, ale jak na mój gust żaden z indeksów nie jest poprawny. Numery OEM podane przez Lamfordera z aukcji dotyczą zupełnie innego wahacza, pomimo, że napisali jako występujący w M III. Natomiast polecenie samej firmy wydaje się być OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mi katalog podaje. Może jednak inne kupowałem, a nie LMI? Było to już dość dawno, bo ostatnio chyba same silenblocki i sworznie wymieniłem. Za błąd przepraszam, ale tylko przekopiowałem to, co zwrócił katalog, bez inwencji własnej. Wyżej na screenie są TRW, mam nadzieję, że już poprawne.

IC.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie wahaczy staram się kupować OEM, bo często nawet zbieżności nie trzeba regulować, lub jest bardzo blisko prawidłowego ustawienia. Trwałość sinderbloków powyżej 12 lat jest kontrowersyjna, a tyle spokojnie wytrzymuje oryginał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak i nie , ponieważ OE w Polsce dla Renault robi się w Hutchinson, a Hutchinson robi dla TRW jak i dla Innych firm , kwestia lakierowania , emblematowania , indeksowania kodami oe elementów do sprzedaży. - stąd różnica cen , czasami w zależności od granulatów i jakości elementów.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Refild napisał:

 , ponieważ OE w Polsce dla Renault robi się w Hutchinson, a Hutchinson robi dla TRW jak i dla Innych firm , kwestia lakierowania , emblematowania , indeksowania kodami oe elementów do sprzedaży. - stąd różnica cen , czasami w zależności od granulatów i jakości elementów.

 

 

Z tym, że takie TRW robi dla kogoś nie oznacza, że jakość jest nawet podobna.

 

Kiedyś robiłem łożyska ślizgowe. Jakość wykonania na pierwszy montaż, a część zamienna z tymi samymi znaczkami i numerami już się trochę różniły. Np tym, że tolerancja musiała być lepsza niż technologia mówi w pierwszym montażu. Łożyska już ze znaczkiem firmy produkującej były robione wg innego karty technicznej. Materiał już dużo gorszy. Tolerancja wymiarowa inna, a nawet jak się trochę wyjechało poza to nikt się nie czepiał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!