Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Bo jak przymarznie centralny to nie ma bata aby zamknąć auto ze środka. Sam korzystam z tego sposobu od czasu do czasu, bo przymarza centralny.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Martinezzz widzę, żeś się synek napracował :D ale wymiana mikrostyków to już tu została przerobiona.

Raczej nie czytałem tutaj by ktoś ściągal tapicerkę - wiem, że zaznczyłeś, że nie trzeba. W mojej ocenie szkoda czasu i dodatkowej roboty to tych czynności. Może tak trzeba w Clio - M/S wystarczy kawałek zagietego drutu po zahaczeniu którego obracamy pierścień mocujący klamkę. I już - klamka na wierzchu :mrgreen: Nie ma u nas też tego wkrętu, który jest u Ciebie na początku relacji.

Pomysł z rękawiczką - chyba średnio trafiony. Bo pod wpływem czynników atmosferycznych plus mechaniczne jej naciskanie to długo nie posłuży. A jak wilgoć pod nią wejdzie to już nie wylezie.

Trzeba to traktować jako częśc się zużywającą - uwaga ogólna czy w innych urządzeniach, gdzie co chwilę się coś przyciska nie zużywają się styki? Ostatnio musiałem w pilocie do TV wymieniać gumki przewodzące bo już nie działał.

Co do mikrostyków - od mojej wymiany mineło w mau 3 lata. Teraz na jednej klamce jeden raz działa raz nie - a więć czeka mnie wymiana jednego. Raz na 3 lata to nie jest upierdliwe. Raczej wątpię by dzięki rekawiczce gumowej można wydłużyć ten czas do 10 lat. Dodam, że tylko jeden zaczyna padać, więc pozostałe wytrzymają jeszcze może do 4-5 lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie odnośnie samych mikroswitchów... Czy te z Clio podejdą do Scenica? Z chęcią dałbym 14 zł za komplet zamiast 20 zł za jedną sztukę... Bo taką cenę zaśpiewali w serwisie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do ceny mikrowłączników to napisze moją prawdziwą historię. Jak kupiłem megankę chciałem napraić HF. W serwisie w Pile, gościu od części powiedział mi, że kiedyś tak można było kupić same mikrowłącznik ale teraz to już nie (to było z 3-4 lata temu). Byłem jeszcze "zielony" i kupiłem cały element za 80-90zł. Nastepnie w serwisie w Koszalinie zajechałem i zapytałem się znowu o mikrowłącznik (byłem już mądrzejszy po artykułach na forum) i okazało się, że mają na sztuki chyba po 8-9zł/sztukę. Niestety nie mieli na składzie więc nie kupiłem. I teraz uwaga - będąc znowu w Pile na przeglądzie (gdzieś po roku), zapytałem się znowu o mikrowłączniki, ale siedział już inny sprzedawca. Okazało się, że owszem są ok. 6zł za 2 sztuki :mrgreen:. Wszystko zależy gdzie i u kogo kupujesz, poszukaj taniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

od jakiegoś czasu i umnie HF wariuje (grand scenic II). Jak już go kupiłem nie wszystkie przyciski w klamkach działały jednak czujki podczerwieni zawsze otwierały w każdych drzwiach po włożeniu ręki w klamkę. Praktycznie z dnia na dzień czujki przestały działać. Dziś rozebrałem klamkę od str. kierowcy i postanowiłem, że odetnę przycisk a później przylutuje i tak zrobiłem. W domu ładnie wszystko podkładałem , zasylikonowałem tyle ze nie zwróciłem uwagi jaki przewód gdzie idzie. Przejście jest- czyli jest ok- a chyba nie ma znaczenia jak teraz przewody w klamke wlutuje bo chodzi o to by było zwarcie przy naciskaniu (tak mi sie wydaje)? --> FOTO

postanowiłem zewrzeć dwa przewody odcięte i powinno zaskoczyc tj. zaryglować drzwi jednak zero reakcji...

Jak próbowałem odpiąć wtyczkę w drzwiach (przy zawiasach) przy odpinaniu zaczęło wsio wariować - zaczął się ryglować i otwierać (na poluzowanej wtyczce).Podejrzana sprawa ,bo również z lusterkiem składanym mam problem (od str. kierowcy)- sklada się , ale nie owtwiera za pomocą pokrętła a jedynie gdy otworzę drzwi. Czy wtyczka może być winowajcą nie działających podczerwieni oraz lusterka? Lusterko praktycznie na równo padło z podczerwienią. Wtyczka nie była jakoś zaśniedziała...

Również po pociąganiu za klamkę auto się nie chce otworzyć.

post-49106-0-36681600-1344371999_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wtyczka może być winowajcą nie działających podczerwieni oraz lusterka? Lusterko praktycznie na równo padło z podczerwienią. Wtyczka nie była jakoś zaśniedziała...

Oczywiście, Przecież przełącznik lusterek masz w drzwiach, a kostka do lusterka biegnie z karoserii. Przerwa na kostce może być przyczyną tych problemów, nawet z prawym lusterkiem. Ten przełącznik przecież i prawym lusterkiem steruje.

Co do zamków, HF i przycisków w klamkach, to tu jest odwrotnie. Urządzenia sa w drzwiach a sterowanie w komputerze komfortu. Tu też wszystko przez tą wtyczkę przechodzi. Musi być dobrze poskładana, szczególnie w 1 fazie jej dopasowania, a dźwignia przy zamykaniu musi zamykać się bez odczuwalnych oporów. W tych drzwiach jest straszne zagęszczenie czynnych pinów w tej wtyczce, nie trudno któregoś pominąć i wykrzywić jak zamykasz dźwignię na siłę.

Inna sprawa, to rozłączanie i składanie wtyczki bez włączonego zapłonu, Jak chcesz eksperymentować na włączonym zapłonie, to musisz wiedzieć co robisz i kiedy można zapłon chwilowo włączyć.

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Czy może ktoś opisać jak zdemontować klamkę w tylnych drzwiach (w tylnych drzwiach pod zaślepką nie ma żadnej blaszki o której pisze kolega jazel, w przednich drzwiach są blaszki) Mam zamki bez HF.

Edytowane przez awow
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Cinekkk - mikrostyk działa na zasadzie zwarcia. Pamiętam, że mi to działało poprzez zwykłe zwieranie drutów - bo jeden mikrostyk zepsułem i do poniedziałku jeżdziłęm z drutami i sobie nimi zamykałem drzwi.

Awow - tak samo jak z przodu. Też przez zaślepkę, też przy użyciu zagietego drutu. Problem jest taki, że klamki z tyłu są dużo dalej od krawędzi drzwi usadowione i przez to trudniej wymacać gdzie zaczepić drut. Też się męczyłem z obróceniem pierścienia ją blokującego. Pamietam, jak bardzo współczułem wtedy ginekologom, którzy na co dzień wiele czynności muszą robić przez dziurkę po omacku ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!