Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

po około 30s - 1m

1 m pokonujesz 30 sek. Niezłe tempo. :D

W tym czasie już 5 razy ktoś zdąży nim odjechać.

W Lagunie wystarczy, że odejdziesz z zasięgu anten i już się zamknie i włączy alarm.

W megane i sceniku jest tak jak pisze gojgien ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę powiedźcie mi czy po wymianie całego zestawu startowego w aucie o tych samych numerach lecz bez systemu hands free, można jakoś uruchomić aktywować, wgrać, na tym nowym zestawie Hands free? Mimo że nie było go tam oryginalnie ?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy jak byś po zgaszeniu silnika nie wysiadał tylko otworzył drzwi i je zamknął nic nie wciskając etc... to czy się zamknie czy nie?

Nie powinno, bo wówczas anteny wewnętrzne wykrywają obecność karty. Anteny wewnętrzne nie maja nic wspólnego z zewnętrznymi.

To inny obwód i nawet zwarty przycisk na drzwiach na zablokuje zamków jak karta jest w środku.

Możesz to cobie sprawdzić w bardzo prosty sposób

Siedząc w aucie opuszczasz szybę i potem w zależności jaki masz pomysł przyciskasz przycisk na klamce zewnętrznej

Jak karta jest w środku auta, niezależnie czy zapłon włączony czy nie, to przyciski na klamkach zewnętrznych są martwe.

Jedynie jak karta jest w slocie to po ich naciśnięciu następuje dwuklik zamkami. Zablokowanie i natychmiastowe odblokowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam,

mój problem wydaje się być nieco innych od opisywanych w tym temacie. Z tego co zauważyłem, ma on związek z wilgocią (której ostatnio nie brakuje). Nie otwierają się drzwi lewe tylne. Zamek nie odblokowuje się po włożeniu ręki, nie odblokowuje się nawet po otwarciu pozostałych drzwi. Do niedawna drzwi można było otworzyć od środka. Teraz nawet ten sposób nie działa. Raz na kilkadziesiąt prób naciskania przycisku zamykania i pociągania za klamkę drzwi się otworzą. Reguły nie ma na to jednak żadnej. Dodam, że zamykanie z przycisku na klamce w tych drzwiach działa prawidłowo. Odłączałem też kostkę od słupka, ale piny nie wyglądały na zaśniedziałe. Nie wiem, czy problem jest z opisywanymi często mikrowłącznikami, czy może z samym zamkiem. Może ktoś miał podobny problem i pomoże w rozwiązaniu mojego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Podpowiedzcie mi co sknociłem .

Przelutowałem sobie wszystkie microstyczniki w klamkach bo juz mnie to wkurzyło ze nie działajo. Przy okazji rozebrałem też klamki do malowania bo sól dobrała sie do lakieru na klamkach wiec je odświeżyłem . oczywiście pomieszały sie wszystkie anteny ale po złożeniu wygląda na to że prawie wszystko działa poza jedną klamką - zgadnijcie którą : ....... oczywiście tą od kierowcy. Przycisk zamyka. Jednak nie zawsze działa czujnik podczerwieni (jak wkładam rękę od spodu klamki to mnie widzi a jak od góry to mnie nie widzi) i jedna rzerz nie działa wcale czyli pociągnięcie za klamkę nie otwiera drzwi . Wszystkie pozostałe drzwi po pociągnięciu za klamkę (nawet jak podczerwień nie wykryje) powodują odblokowanie zamków i drugie pociągnięcie juz otwiera drzwi. A przy tej jednej klamce od kierowcy mogę bezkarnie ciągnąć klamke kilkukrotnie i nie otworze auta . Scenic II grand 2006

Jakieś pomysły ?

Edytowane przez marcef
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ogólnie do tematu, czujniki ręki w klamce są absolutnie niezależne.

Każde drzwi działają osobno, komputer nie wyłącza stron ani przod/tył. po prostu czujniki padają od wilgoci.

Jeśli działa otwieranie samochodu przez podwójne pociągnięcie klamki, ale nie działa czujnik ręki znaczy że jest uszkodzony.

post-591-0-06938100-1481468125_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się z pytaniem, mam u siebie HF - przy każdej klamce mam przycisk-kółeczko + przycisk w klapie bagażnika, zamykanie auta działa gdy klikam przycisk bagażnika, drzwi kierowcy oraz pasażera. Gdy klikam dowolny przycisk tylnych drzwi nie dzieje się nic, auto się nie zamyka - czy tak ma być?

 

Drugi problem dotyczy otwierania samochodu czujniki w tylnych drzwiach łapią bezproblemowo - wkładam rękę, samochód się otwiera. Natomiast w drzwiach z przodu system raz działa raz nie - czasem łapie bez problemu, samochód się natychmiast otwiera, czasem muszę poczekać około 2 sekundy, a czasem łapać i ciągnąć za klamkę - co w tym przypadku może nawalać, co sprawdzić/wymienić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy problem - zepsute mikrowłączniki w klamkach drzwi tylnych.

Drugi problem - może być kilka przyczyn, od zabrudzonego czujnika optycznego od wewnątrz (jest pod ciemno brązowym plastikowym szkiełkiem pod klamką w drzwiach), do zepsutego całego czujnika w wewnętrznej części klamki. Niektórzy jeszcze piszą o odbłyśniku na wewnętrznej części klamki zewnętrznej, ale ja mam zepsute te odbłyśniki, a drzwi i tak się otwierają. Jak to wszystko naprawić znajdziesz na tym forum, wielokrotnie wałkowane. Możne ściągnąć instrukcje w części download.

Edytowane przez mireczek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Hej

 

Mamy gdzies na forum info co moze byc uszkodzone w karcie HF ze raz dziala a raz nie?

Czasem dziala wszystko (hf i przyciski) a czasem nic. Druga karta bez HF dziala zawsze bez problemu. Wymiana baterii juz 5 razy nic nie dala.

Ewidentnie winna jest karta... moze zimne/uszkodzone luty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie masz rację z tą kartą i brakiem styku.

U siebie mam identycznie tej zimy, na karcie która była ciągle używana.

Zazwyczaj pomagało wyciągniecie kluczyka, pokręcenie baterią jak kółkiem albo po prostu chuchnięcie w kartę.

Miałem takie objawy zazwyczaj jak karta była w slocie, zazwyczaj była zimna. Jak jest w kieszeni to nie ma takiego problemu.

Od wczoraj jednak używam tej drugiej, która wygląda i działa jak nówka.

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy.

Pacjent to: Megane CC 2005r z hands free.

Objaw: nie działa: ani fotokomórka ani przycisk w żadnych drzwiach.

Działa za to w obydwu idealnie podwójne pociągnięcie klamki i wtedy otwiera.

 

Pytanie: może jakiś bezpiecznik ? Jakieś kabelki ?

Czy foto i guzik mają wspólne zasilanie i to mogło paść ?

Pytam, bo jakoś trudno mi uwierzyć, że mechanicznie padły obydwa przyciski ( no dobra, ewentualnie możliwe ) i na dokładkę obydwie fotokomórki.

Pomóżcie proszę zanim coś rozgrzebię niepotrzebnie... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy że w 1 przypadku padnie przycisk, w 2 fotokomórka, a komputer sam odcina daną stronę auta, albo obydwie jeśli 1 i 2 przypadek są po innych stronach karoserii.

Opisane na forum wielokrotnie.

Jeśli działa podwójne pociągniecie za klamkę, to znaczy, że instalacja do anten i do samych klamek (drugie mikrowłączniki przy klamkach od środka drzwi) jest sprawna.

Nie ma od tego oddzielnych bezpieczników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!