Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...

Wymieniałem 3 z 4 styczników w klamkach. Koszt zakupu styczników w serwisie Renault - 16 zł/kpl. Wymiana okazała się bardzo prosta. Ułatwiłem sobie robotę dolutowując cienkie kabelki do styczników. W klamkach styczniki obsadzałem na klej na gorącą, stare wydłubywałem nie przy samochodzie tylko po odcięciu kabli na spokojnie przy stole. Całość styczników zapaćkałem smarem silikonowym. Po 2 miesiącach całość nadal działa. Klamki demontuje się bardzo prosto bez zdejmowania boczków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Właśnie wymieniłem 2 kolejne styczniki w naszej drugiej Megance tym razem Coupe. O ile w pierwszej styczniki były dość ciężkie do wyciągnięcia z zaklejonych gniazd to w drugiej wyszły w 3 sekundy. Procedura taka sama jak przy poprzedniej wymianie. Koszt 7,89 zł plus czas i lutownica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, posiadam Megane II 1.6 16v, czytałem całe forum i w zasadzie nie wiem co trzeba zrobić z tym hands free, ja też mam problem. Prawa strona kompletnie nie działa tzn przyciski na klamkach i czujnik wkladania ręki zero reakcji i również zero reakcji za podwójne pociągnięcie klamki, lewa strona tył zero oznak życia jedynie drzwi kierowcy reagują na podwójne pociągnięcie i się auto otwiera, bagażnik ok. Kostki drzwi oczyszczone bo były zielone niektóre piny i zero zmian, co mam zrobić by ten system działał jak powinien. 

Switche są w drodze by je wymienić, a co z sensorem podczerwieni? Szukać od razu i zamawiać i wymienić od razu z nowymi przyciskami? Coś jeszcze by to działało? 

Pozdrawiam 

Edytowane przez lukasz19930813
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na początku wymieć mikrostyki w klamkach, bo to żaden koszt, ztcp. 7,50 za 2 szt. w ASO. Możesz też rozebrać klamki, odciąć mikrostyki i wtedy sprawdzić stykając same kabelki czy dane drzwi działają czy nie. Może być tak, że system ci nie działa, bo na którejś z linii jest zwarcie. System odczytuje to jakby był przycisk non-stop naciśnięty i blokuje działanie HF.

 

Ja w ciągu 10 lat wymieniałem mikroswitche dwa razy. Raz też padł mi czujnik podczerwieni w klamce. Tu już gorzej, bo to wiąże się z rozebraniem boczku i gmeraniem w drzwiach, żeby wyjąć cały mechanizm klamki. Więc najpierw przyciski a w razie czego czujniki podczerwieni.

 

Problemy z HF w klapie bagażnika oznaczają zazwyczaj problem z przewodami na przejściu buda-klapa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy lewych tylnych drzwiach odcialem przycisk i złączając kabelki auto się zamyka a sensor nadal nie działa przy tych drzwiach 

 

Witam ponownie, właśnie mikrostyki  zostały wymienione w każdej klamce, działają poprawnie zamykają samochód tylko że po za tym że guziki działają nic się więcej nie zmieniło, zero reakcji na wkładanie ręki i zero na podwójne pociągnięcie, podwójne pociągnięcie działa tylko w drzwiach kierowcy. Co dalej ? W każdych drzwiach podczerwień wymienić? Dlaczego podwójne pociągnięcie działa tylko od kierowcy ? Pozdro 

Edytowane przez lukasz19930813
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam,

 

Mam problem. Od piątku nie działa mi handsfree (po części). Problem dotyczy strony kierowcy (po stronie pasażera działa po pociągnięciu klamki, ale one tak miały od początku i mi to nie przeszkadza). Odpalanie i zamykanie przyciskami działa. (M2ph2)

 

20200111_113857m.thumb.png.26537193ebefdac458eda64feaae4584.png 20200114_182431m.thumb.png.9e8c7a97965aabca843471641091ded6.png

ET056 - Dobrze rozumiem, że tylny od strony kierowcy jest uszkodzony? Przynajmniej tak rozumiem z serwisówki. Jak sprawdzić czy czujnik jest na pewno uszkodzony (po demontażu)? W rachubę wchodzi tylko wymiana na inny czy jakoś da się je naprawić?

 

Pozdrawiam, Kadek :)

Edytowane przez KDKJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witajcie,

 

mam prozaiczne pytanie - jak wielu z nas raz po raz walczę z HF. Wymieniam mikrowłączniki, podklejam aluminium pod klamki itp.

 

Pytanie: czy w sprawnie działającym systemie HF naciśnięcie przycisku otwierania KLAPY BAGAŻNIKA otwiera samą klapę czy otwiera wszystkie drzwi?

 

Pytam, bo u mnie losowo występują 2 sytuacje: 1) albo nie działa antena w klapie (przypadek, gdy trzeba kartę wręcz przykładać do klapy i dopiero zadziała) - wtedy otwiera się tylko klapa, albo 2) czasami antena zaczyna działać i wtedy otwiera się całe auto.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgubiłem gdzieś jedyną kartę HF jaką miałem, Samochód stoi zamknięty na parkingu i co teraz? Tzn. lokalny magik chce 350zł za "włamanie" się i zaprogramowanie nowej karty bez HF. A gdybym chciał kartę HF, to z tego co wyczytałem używki nie wchodzą w grę, szukać nowej?

 

I jeszcze jedno kupiłem kiedyś używaną kartę niby z systemem HF i do zestawu mam moduł UCH BSI do tego. Czy jest możliwość podmiany tego? Tak na chłopski rozum. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.02.2020 o 11:28, ma_ko napisał:

A gdybym chciał kartę HF, to z tego co wyczytałem używki nie wchodzą w grę, szukać nowej?

A dlaczego nie wchodzą w grę używki? Można kupić używkę i tylko nowy lub wyczyszczony transponder

Edytowane przez KDKJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!