Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

mayn

Użytkownik
  • Postów

    867
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

32 Super

Samochód

  • Auto
    Inne
  • Silnik
    2.4
  • Przebieg (tys.km)
    40000

Ostatnie wizyty

1645 wyświetleń profilu
  1. Są jeszcze na rynku niezawodne samochody, jak między innymi Toyoty. Może w środku nie są tak innowacyjne i nowoczesne jak konkurencja, ale za to nic nie skrzypi i są to samochody niezawodne. Niestety, Toyota dalej stawia na silniki wolnossące i hybrydy (mam tu na myśli Rav4), w Corolli jest dostępny 1.2T. To samo dotyczy Hond, choć coś słyszałem że chwilę były jakiejś komplikacje z silnikiem 1.5T. Renault to jest specyficzna marka, chyba każdemu kojarzy się z awariami. Mój mechanik u którego dawniej serwisowałem samochody, okropne zdanie miał o Renówkach. Mówił że to klątwa, że to kupują ludzie bez wyobraźni. Faktycznie Megane IV ma sporo bolączek i to widać tutaj gołym okiem na forum. Pęka w szwach te forum z problemami Megana IV. Coś w tym jest..... Pamiętacie jak na początku lutego w Warszawie nowiutkie Renault Espace prezydenta Francji odmówiło posłuszeństwa ? Wstyd i hańba dla marki Renault. ZOBACZ Dzisiaj cena nowego Espace zaczyna się od 145 tyś zł, a kończy lekko powyżej 180 tyś za wersję Initiale Paris. Trzeba mieć naprawdę źle w głowie poukładane żeby za Renówkę tyle kasy wydawać....
  2. Z którego roku masz Megankę IV ? Poprawione silniki 1.2 TCe pojawiły się jakoś w drugiej połowie 2016 roku.
  3. Wg zdjęć wnioskować można że podłokietnik dalej nie ruszony (brak regulacji na wysokość), czyli totalna lipa w tej klasie.
  4. Życie pokazuje że strach kupować używane Clio IV / Megana III / Scenica III z silnikiem 1.2 TCe z lat 2012 - 2016.....
  5. Najgorsze są auta postojówki..... Znajomy ma samochód kupiony nowy w salonie 6 lat temu, przebieg zaledwie 8 000 km..... 2 tygodnie temu miałem okazję jechać nim za kierownicą...... od razu stwierdziłem brak hamulców. Hamulce bardzo bardzo słabe, wygląda że układ hamulcowy się zapiekł..... Dlatego samochód ma jeździć, inaczej się psuje. To że wspomniana Meganka ma fabryczne części to świadczy o dobrej eksploatacji.... Dwumasa prędko nie pada, bez problemów powinna wytrzymać 200 tyś km. Jakieś tulejki lub inne elementy gumowe zawieszenia do Meganki III ? Wszystko kupi markowe poniżej 100 zł, Meganka to nie Tesla czy Ferrari....
  6. To co w takim przypadku radzisz ? Kupić u handlarza szrota sprowadzonego z wspawaną ćwiartką, albo połówką i cofniętym licznikiem z 460 tyś km albo więcej na legendarne 180 tyś km ?
  7. Pozostawię opinię bajkopisarza z kryształową kulą bez komentarza.
  8. Życzę powodzenia i bezawaryjnej jazdy.... Podchodzisz do zakupu jakbyś to Ferrari kupował...........
  9. Bardzo cicha jest również opona Goodyear EfficientGrip która jest bardzo cicha (68 dB). Ma niemal identyczną etykietę co Michelin i jest jednocześnie tańsza ok 50-60 zł na sztuce.
  10. Nie porównuj osiągów 1.2 TCe 115 KM do 1.2 PureTech 110 KM. Miałem jesienią zastępczy 308 1.2 PT 110 KM (w moim była szkoda parkingowa - naprawa w ASO) byłem w szoku jak zaskakująco pięknie się zbierał jak na 110 KM.... Na mokrej nawierzchni bez problemu mielił kołami z 2 biegu bez żadnego rozpędu silnika i to na felgach 17". Jak sobie przypomniałem jazdę próbną z 2014 roku 1.2 TCe 115 KM to było jedno wielkie rozczarowanie osiągami, mega turbo dziura i spore spalanie jak na 1.2...... Clio 3 dCi 86 KM którym jeździłem na ówczesne czasy przeskakiwało moment w mieście i trasie 1.2 TCe 115 KM......
  11. To jest nie do przyjęcia żeby w nowym fabrycznie samochodzie dochodziły jakieś skrzypienia z zawieszenia przed 10 czy 15 tyś km..... Kolegi żona ma Megana IV 1.2 TCe GT Line 2018 rok, miała już 3 x wymieniane łączniki stabilizatora.... Do tego miała problemy z uszczelkami, skrzypieniem plastików..... Nowe Meganki już po 4 latach produkcji powinny być na max dopracowane, a ciągle coś im dolega. Teraz z kolei grzechotki w najnowszych silnikach 1.3 TCe.... dramat...... Mój mechanik u którego dawniej naprawiałem używany samochód, który cieszy się bardzo dobrą opinią w rejonie, mówił że ASO go wzywało jako dobrego mechanika, bo nie radzili sobie z elektroniką Talismanów na gwarancji..... Wygląda na to że po dość solidnym Clio III, Megane III, Lagunie III nowy model Megane IV i Talisman zbliżyli się jakościowo do Megane II i Laguny II.......
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!