Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

DAREN

Użytkownik
  • Postów

    264
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

13 Dobry

Samochód

  • Auto
    Megane III coupe
  • Silnik
    1.5 dCi 106KM
  • Przebieg (tys.km)
    183

Ostatnie wizyty

1635 wyświetleń profilu
  1. ale ja do innego auta chce ja zamontować już sobie poradziłem. A ma może ktoś rozpiskę gniazda takiej kamery?? poin 1, 2, 3, i 4 jakie to sygnały REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.7, 5.13 To już chyba lekka przesada, by nawet uwagę moderacyjną cytować - Prezes
  2. Witam\ jeśli temat już był to proszę o usunięcie moderatora Prosiłbym o wymiary znaczka emblematu w którym jest kamera cofania w megane iv
  3. Mas clipa? To wystarczy zrobić konfigurację automatyczną z zmienionym plikiem mtc i parametrem w nim SGACHA jak dobrze pamiętam.
  4. Niektóre wersję liczników nie mają ikony granych foteli lecz pokazuje napis na wyświetlaczu podgrzewane fotele włączone.
  5. a skad jesteś? również mogę pomóc w aktywacji tempomatu
  6. witam a co potrzeba? jestem z okolic Wrocka ale czasem bywam w nim
  7. Jak masz wymieniona prawa czyli od strony pasażera to jeśli pytasz o lewa to jest ona zamontowana pod obudowa akumulatora. Też mam problem z drganiami ale w 1.5 dCi.
  8. Są dwie pompki jedna do szyb druga do świateł. Można wyłączyć clip em zmieniając plik mtc i odpowiedni parametr w nim.
  9. chodziło mi bardziej o wskażnik zmiany biegow obok obrotomierza tego ze strzalka gora dół
  10. Ten facet od clip-a zaglądał do pliku MTC Twojego auta? tak jak napisałeś parametr SGACHA jest od grzanych foteli i powinien on być wpisany w pliku mtc Bo możne być tak ze masz wpisane SGSCHA czyli bez mam pytanie czy na tablicy wskaźników masz wskaźnik zmiany biegów aktywny?
  11. jak coś to mam jeden kolektor ssący pod taką modyfikację oraz wydechowy pod turbinę 130KM oba wymagały modyfikacji poźniej robiłem jeszcze inny.
  12. tylko przy zmianie turba na 130KM zmień odrazu pompę olejowa na ta z wersji 130KM wraz z miską. różnica polega na ciśnieniu oleju przez pompę olejowa. turbo z 130KM potrzebuje większego. przerabiałem ten temat i jedno turbo padło właśnie przez złe ciśnienie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!