Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dolegliwosci. niedorobki w nowym modelu


Rekomendowane odpowiedzi

gdy było -22 stopnie to uzyskałem pierwszą kreskę po około 3 - 4 minutach. Ale nawet po 10km nie miałem drugiej :) Że wtedy dotarłem do celu podróży, to nie wiem kiedy bym uzyskał optymalną.

 

1.6 110kM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co zauwazylem to duzy wplyw na temp silnika ma moc dmuchawy, jesli chodzi ona na maxa (przy silnych mrozach nawet SOFT dmucha z pena moca) to temp potrafi nawet spasc do jednej kreski. Najlepiej ustawic lekki podmuch i czekac az sie silnik zagrzeje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, więc przedstawiam następną niedoróbkę, ba nawet design piątej kolumny!

Chodzi mi o listwy odbojowe na drzwiach, są umieszczone w takim miejscu , że nigdy "nie pracują"

Przy otwieraniu drzwi w sąsiednich autach na parkingu , ich drzwi uzbrojone w listwy na właściwym poziomie zostawiają wgniecenia na coraz bardziej "pięknych" drzwiach M3 .

Według mnie , amatora , co prawda w dziedzinie projektowania samochodów, takie listwy powinny być w miejscu najbardziej "wypukłym" , czyli tam , gdzie są przydatne , a nie założone bez sensu na dole drzwi.

Chyba będę musiał dokleić jakieś patenty na te drzwi .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda, mnie też to irytuje... listwy sa w zasadzie dla ozdoby...

szczegolnie w coupe jest to problem bo drzwi otwieraja sie bardzo szeroko.

Sa znacznie dluzsze od tych w 5d, prez co zeby wysiasc trzeba je bardzo szeroko otworzyc...

co czasem skutkuje puknieciem w obiekt znajdujacy sie obok.

Nawet gdyby byl to pionowy slup to listwy nie maja szans na ochrone lakieru...

 

Ale to chyba tez nie jest niedorobka... raczej blad kontrukcyjny, lub celowe dzialanie designerow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CEED , hmm ...

A tak na serio , to może lepiej porównać do bardziej udanego modelu , czyli M2 .

Wszystkie moje porównania błędów i niedoróbek w M3 dotyczą porównania właśnie do M2, która po wieloma względami przewyższa M3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No M2 to było wizualnie kontynuacją M1 patrząc chociażby na atrapę chłodnicy. M3 wzięło się trochę znikąd. Przepraszam, bardziej M3 jest do nowego Fiata Bravo niż do całej rodziny M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I bach chyba sie zepsuly, nie wiem co jest - spryskiwacze Xenonow.

Jak wlacze wycieraczki i spryskiwcze, slychac tylko dzwiek spryskiwczy raz w lewej lampie, raz w prawej - a klapki nie wyjezdzaja ! ( nie jest to wina mrozu - sprawdzane w garazu )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dolej płynu do spryskiwaczy.

jak zejdzie do pewnego poziomu to działają tylko sprywkiwacze na szybe.

 

jak ja miałem za mało też słyszałem pracę spryskiwaczy xenonów. niestety nie wiem czy "wyjeżdzały" bo nie widać z miejsca kierowcy :). ale po dolaniu było wszystko ok.

 

pzd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie zdarzyło się Wam wyłączyć światła przy włączaniu kierunkowskazu ?

Ja już parę razy miałem tak, że w nocy wyprzedzałem coś, i przy włączaniu kierunku przekręcało mi się te pokrętło od świateł i nagle-ciemność widzę...

 

Chyba nie powinno tak się robić. Mieliście tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W serwisie powiedzieli prawdę, "ten typ tak ma". ;-)

M3 z dci 1,5 85 koni, przy mrozie -15 C w trasie ( np 200 km) nie dogrzewa się wcale! , według serwisu wszystko jest OK.

Rozwiązaniem jest założenie tekturki na grill , wtedy silnik osiąga temperaturę już po 15 km .

 

ej no to już raczej nie jest niedoróbka tylko usterka (na mój gust termostat) - sorki ale po takim przebiegu w trasie powinien być sto razy rozgrzany. Jak jedziesz w trasie na piątce ze stałą prędkoscią 90km/h to silnik powinien się rozgrzać relatywnie szybko (moje 1,9 dci w podobnych warunkach rozgrzewało się max w 20 km)

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!