Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dolegliwosci. niedorobki w nowym modelu


Rekomendowane odpowiedzi

no i u mnie niestety zaczeły trzeszcec boczek drzwi pasazera ;)

Mam pytanie czy ktos probowal odkrecic owy boczek i zobaczyc czy da rade cos z tym zrobic, nie wiem jakis silikon, podkleic wygluszenie. I tak zamierzam wygluszyc przednie ( dla mnie jedyne :mrgreen: ) drzwi poniewaz wymieniam przednie glosniki ;)

Dlatego pytam czy ktos juz odkrecal i prosze ewentualnie o jakies rady

 

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wziąłem małą strzykawkę do środka nabiłem trochę środka smarnego i nałożyłem w szczelinę

Jak zauważycie rant tapicerki nie przylega do blachy równomiernie na całej długości raz jest szpara większa, a raz przylega mocniej, da się też zauważyć jak trochę obciera lakier to w tych miejscach należy nanieść smar powinno pomóc

U mnie jest cisza i naprawdę się cieszę :mrgreen:

W serwisie odkręcali całą tapicerkę, ale to g.... :cry: pomogło

Porozmawiałem tylko z mechanikiem, że zrobili dobre podnośniki do szyb, które podobno maja wyeliminowane urywanie się linek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Panowie,

 

Nie wiem czy to przewrażliwienie, ale zauważyłem zmianę pracy silnika przy wlaniu paliwa 100 oktanowego V-Power Racing. Dokładnie silnik chodzi nieco głośniej, w kabinie to słychac tak jakby zawory głośniej klepały. Zalałem dopiero 2 razy tym paliwem, i tak sobie właśnie wykabinowalem ze to wlasnie przez to paliwo, poniewaz wczesniej tak glosno nie bylo. Teraz dla porownania dzwieku chodzacego silnika na postoju, wleje ze dwa razy zwykla 95-ke.

A u Was ??

Zauwazyliscie cos ?

Tankowal moze ktos V-POWER RACING, moze ktos teraz zwroci na to uwage.

 

jestem ciekaw na Wasze opinie

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gs500f, Uparcie dążysz do odpowiedzi bo zadałeś to pytanie kilka razy. To prawda tak się dzieje, że niektóre silniki pracują głośniej na silnikach o większej liczbie oktanowej. Niektóre dci po zalaniu V-Power Diesel też pracują głośniej. Jak Ci przeszkadza akustyka to lej PB95.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja wkleje http://secretservice.za.pl/95kontra98.pdf to chyba powinno rozwiac wszelkie watpliwosci.

 

Jezeli silnik jest przystosowany do zasilania 95 i 98 to znaczy ze mozna obie lac, teoretycznie powinien nieco sie przestawic na zasilanie wieksza liczba oktanow (zmienia sie wyprzedzenie zaplonu),

co moze skutkowac minimalnie wieksza moca... ale w sumie to sa takie wartosci ze prawie bez znaczenia.

Gdy silnik zostal stworzony do pracy na 95 oktanach, to zalanie 98 minimalnie pogorszy osiagi.

 

U mnie jest 95/98 wiec w sumie obojetnie, ktora naleje to bedzie ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!