Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

automatyczne zamykanie drzwi


dki

Rekomendowane odpowiedzi

Dobra Optima masz mnie, pisałem z pamięci.

Skoro już leniuchom sposób na tacy podałeś to wyjaśnijmy nieścisłości.....

Co do instrukcji to taką również posiadam i czytałem ją już kilka razy, zazwyczaj wyrywkowo jak i inne dla aut, których nie posiadam. (taka czasami robota moderatora)

By było zgodnie z tym co tam napisano to faktycznie jest podana inna szybkość dla sceniola I ph II i wynosi cytuję:

około 6km/h, a nie 7km/h

I trzymamy nie przycisk przy lewarku, bo tam takiego nie znajdziesz ale na konsoli środkowej, w prawo od radia. (w wersji europejskiej)

A przycisk należy trzymać nie około 2s. jak podajesz ale 5s, (bez około) a dokładnie do usłyszenia sygnału dźwiękowego. strona 1.09 tej instrukcji

Wspomniana przeze mnie szybkość około 10km/h (dosłownie) jest wpisana w instrukcję dla sceniola II poliftowego strona 1.14 i tu trzymamy tak jak opisujesz przycisk przy lewarku biegów.

Identycznie i na tej samej stronie jest dla sceniola II ph I. Te instrukcje różnią się pomiędzy sobą głównie opisem regulacji położenia foteli przednich rozdział 1 i opisem wymiany żarówek w reflektorach i lampach tylnych rozdział 5.

Czas trzymania przycisku również 5 sekund, do usłyszenia sygnału dźwiękowego.

Wychodzi z tego, że sam z pamięci piszesz, a na dodatek niepotrzebnie się czepiasz.

Około można różnie interpretować, 2km/h to też około 6 czy nawet około 10km/h. Natomiast 5 sekund, jest już wymierną jednostką czasu i nie jest to równe 2 sekundom, czy nawet około 2 sekund, bo takiego określenia czasu tam nie zastosowano. Faktem jest, że najlepiej trzymać tak długo, by usłyszeć sygnał dźwiękowy potwierdzający aktywację, lub dezaktywację tej funkcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jak już taki kocioł, to może nie wszyscy wiedzą, że te "około x km/h można wywołać obracając koło. Na przykład podczas wymiany. Jak się to robi na zapalonym z kartą w środku to trzeba później szybę bić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały czas mam przekonanie że forum służy do pomocy a nie do ignorowania siebie.

Nie chce być niemiły, ale jaki sens jest pisać tę samą informację w kilu miejscach forum (dam głowe, że już czytałem o tym gdzieś na forum, może nie w kontekście SI, ale chyba SII). Poza tym, czy znalezienie tej informacji w instrukcji byłoby aż tak trudne. Wcale nikt nikogo nie ignoruje, a instrukcje naprawdę przydaje się poczytać. Skoro jeszcze tego nie zrobiłeś, to zapewne nie masz świadomości o wielu funkcjach jakie Twoje auto posiada.

Edytowane przez damiar
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały czas mam przekonanie że forum służy do pomocy a nie do ignorowania siebie.

Pomoc owszem, jak ktoś jest podatny na wiedzę i wykazuje zaangażowanie.

Co jednak należy zrobić skoro delikwent ma takie podejście do sprawy jak Ty, co widać w innym temacie:

No jest troche do czytania a nie chce mi sie tych 62str. leciec wiec mam pytanko

Tobie się nie chce, a nam ma się chcieć szukać czy też przepisywać??

Nie jest to zresztą pierwsza taka akcja w Twoim wykonaniu. Na forum jesteś już prawie rok, Twój dorobek to ponad 60 postów, a nadal zachowujesz się i chcesz wyzyskiwać innych jak to robiłeś na początku, jako nowicjusz.

Po takim zachowaniu bezczelnością i chamstwem jest jeszcze pyszczyć i mieć pretensje, że jesteś ignorowanym.

Status ostrzeżeń w twoim w profilu wyraźnie pokazuje Twoje zasługi.... na innych forach już dawno miałbyś bana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

No ok, wiemy, że "fabryka nie dała" możliwości samoczynnego zamykania auta po jakimś tam czasie.

A czy nie dałoby się tego w jakiś magiczny sposób zrobić samemu? Przyznam, że żonie czasami zdarza się nie domknąć Megi, bo "w jej Jazzie to jest i nie musi o tym pamiętać".

Dzięki za informację :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 8 miesięcy temu...

U mnie drzwi zamykają się normalnie chyba po 15 sekundach. W poprzedniej Lagunie 2 tez sie zamykały.

Własnie teraz w Megance cos sie chyba skopało bo zamykaja sie po 15 sekundach tylko jesli otworze samochod ale nie otworze drzwi :D Jak drzwi otworze i zamkne to juz nie zamyka sie po 15s xd No chyba że od początku tak było jako takie "zabezpieczenie przed przypadkowym otwarciem"

 

https://[ciach]-forum.pl/Watek-Automatyczne-zamykanie-samochodu?page=2 Oni też tak mają :P

Edytowane przez izidev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@aniewaCzyli fabrycznie montowali automatyczne zamykanie w przypadku otwarcia zamków, ale nie otwarcia drzwi tak?
A jeśli zamykałby się automatycznie nawet po otwarciu drzwi to juz nie fabrycznie :P?

Edytowane przez izidev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Właśnie jak to jest z tym zamykaniem. Ostatnio dwukrotnie zdarzyło mi się zapomnieć zamknąć auto, a po powrocie do auta było po prostu otwarte. Da radę ustawić (w ph2 / z HF), aby auto zamykało się po oddaleniu? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!