Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Nie, póki co jest cicho, ale tez jest zima, woda syf, mocniejszy nawiew itd, ogólnie więcej szumu w czasie jazdy wiec może czegoś nie słyszę. Do tego jeżdżę teraz z boxem, który tez potrafi stukać i szumiec. Zanim pojawił się syf na drogach, było jednak cicho i póki co nadal bym tak powiedział. Próbowałem tez palcem je naciskać w sposób który wcześniej u mnie trzeszczał i jest ok.

 

--

Greg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

U mnie hałasowały zamki/rygle w drzwiach od strony wewnętrznej, w szczególności przednich - obficie spryskałem zakamarki tychże zamków białym smarem litowym. Poza tym co tydzień przecieram i smaruję te wredne uszczelki.. bo jak tego nie zrobię to mnie szlag trafia podczas jazdy. Mimo to i tak w słychać coś w tylnych drzwiach...

Edytowane przez decadent
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mam ochotę podziabać ten samochód siekierą - nie mogę zlokalizować przyczyny i miejsca cykania, skrzypienia gdzieś za uchem z lewej strony. Podczas jazdy na nierównościach otwierałem przednie, a także tylne drzwi i nadal było słychać, więc to nie uszczelki. Co to do cięcie może być?!?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to co mi się też trafiło, czyli zaślepka pod klamka drzwi kierowcy? Tam gdzie chyba normalnie jest czujnik handsfree (ja go nie mam) i ta zaślepka się potrafiła telepać na nierównościach, bądź przy większych prędkościach. A kierunek skąd jest dźwięk potrafi być w samochodzie bardzo zwodniczy, też mi się wydawało, że dźwięk skądś wyżej dobiega... zakleiłem zaślepkę, problem znikną :)

Edytowane przez behbeh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w byłej już megance co chwilę brzęczał lewy przedni boczek. Nie wytrzymałem, zdjąłem boczek, odpaliłem auto bez boczku - cisza. Więc problem brzęczenia był w boczku. Wziąłem silikon i potraktowałem nim wszystkie spinki i podejrzane miejsca łącznie z mocowaniem uchwytu drzwi do blachy. Boczek zamocowałem z powrotem i wszelkie drażniące hałasy zniknęły. Gdybym miał więcej czasu to bym tak samo załatwił wszystkie pozostałe drzwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja już dawno coś takiego zrobiłem zarówno z lewymi jak i prawymi przednimi drzwiami. Tez użyłem silikonu, a ponadto smaru teflonowego. Wyeliminowalem tym sposobem jedno mało uciążliwe drganie, ale jednak to najbardziej denerwujące pozostało. To coś z tyłu o raczej nie w drzwiach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogą brzęczeć jeszcze te plastikowe nakładki na dole drzwi, ja u siebie doginałem w nich spinki w tym samym czasie kiedy podklejałem zaślepki spod klamek. Trzeba odkręcić po jednej albo dwie śrubki na spodzie drzwi i listwy ściąga się przesuwając równolegle do dłuższego boku. Są one montowane na metalowe spinki, które trzeba nieco zagiąć by mocniej trzymały. Aha ze stukania w nieokreślonym miejscu to jeszcze: tylna półka stuka na nierównościach (to już chyba gdzieś było), ruszają się zagłówki w przednich fotelach (ale na to raczej nie ma rady, pomaga tylko ustawienie w dolnej pozycji) i polecam też dokręcić nakrętki w nadkolach.

Edytowane przez giziq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zagłówki serwis mi coś wykombinował, przyznali, że partyzancko zrobione, i że lepiej nie wyciągać ich z szyn, ale nie telepią mi się. Wcześniej to zagłówki były u mnie największym generatorem stuków. Uszczelki i zaślepka pod klamką to przy nich był pikuś. Swoja droga tak blisko głowy, a trochę nam zeszło zanim połapaliśmy się, że to nie ta półka z bagażnika. Było to naprawdę mylące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zagłówki mi akurat nie przeszkadzają. Listwy w drzwiach owszem czasami zadrżą, ale także mnie to nie drażni wcale. Za to te niezlokalizowane dzwięki świdrują mi mózg. Bardzo wysoka częstotliwość, dźwiek bardzo zblizony do tego uszczelkowego. Wydaje mi się, że dobiegaja ze środka słupka B.... który zresztą tez już rozbierałem, ale nie było tam nic do poprawy.....

Edytowane przez decadent
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czytam i dochodzę do wniosku, że chyba ta taśma może i mi pomoże.

Jak jadę tak od 90km/h wzwyż od strony kierowcy słychać świszczenie, odtykam rękom w czasie jazdy, ale nic nie czuć by był jakiś przewiew, nic nie dmucha....patrze na uszczelki i dopasowanie drzwi do reszty auta i wszystko wydaje się elegancko...... :huh:

Dźwięk świszczenia dobywa się z góry drzwi. Nowa uszczelka?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!