Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Audio Connection Box i USB


Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 13.10.2018 o 16:15, Coupe2009 napisał:

...

Załączam zdjęcia z CLIP'a gdzie widać że mam jakieś błędy związane z radiem. Dodam, że nie mam z nim problemów i wszystko wszyściusieńko w samochodzie działa... Ma ktoś jakiś pomysł o co chodzi ?

IMG_20181014_172202.jpgIMG_20181014_172232.jpg

Szperam po zagranicznych forach i wyszukałem że ktoś miał podobny problem do mojego. Polutowane wszystko prawidłowo ( on lutował chyba przy wyświetlaczu a ja przy samym radiu), włączona funkcja w CLIPie a i tak nie działa i w dodatku ten sam komunikat.

 

https://www.drive2.ru/l/10116032/

rosyjskie forum ale przeglądarka chrome bez problemu z automatu tłumaczy na język polski

 

Mam podobną sytuację u siebie. Dostaję komunikat o błędach w Multimediach oraz nie mogę wejść do Radia w opcjach przeprogramowania (zrzut poniżej).

6.thumb.JPG.34e150fbf288e652e7109fa25a6a6c4e.JPG

- cbox podlączony- napięcia na szarej wtyczce zgodnie z powyższym opisem. Po podłączeniu, na wyświetlaczu pojawia się dodatkowa opcja w Ustawieniach audio, w której mogę sprawdzić wersje oprogramowania (2.11). Pojawia się też komunikat po podłączeniu pendriva "Nierozpoznane urządzenie".

Zakładam że instalacja podłączona poprawnie?

 

Radio z bluetooth wraz z wyświetlaczem górnym i mikrofonem dodane jakiś czas temu i działa bez problemy, wcześniej było płaskie.

Jestem świeżym użytkownikiem CLIPA (v178) i może robię coś źle? Jeśli to możliwe poprosiłbym krótka instrukcję jak to poprawnie przeprowadzić.

 

17.01.2020

Sprawdziłem bezpieczniki od Radia(261) F27 i F6 oraz F35, F19 od Interfejsu Multi. (1714) wszystkie sprawne.

Kolejnym pkt. w instrukcji naprawy usterki z CLIPa jest:

Cytat

Podłączyć żarówkę kontrolną 21 W między połączeniami :
- połączenie BP1H - podzespół 261 i :
- połączenie MT - podzespół 261
W celu uzyskania dostępu do metody "kontrola żarówki kontrolnej":

 

- potrzebowałbym schematu lub informacji gdzie znajduje się BP1H i MT i gdzie wpiąć się w radiu czy też wyświetlaczu radia.

Podpięcie się w skrzynkę pod F27 (BP1H) będzie dobrym rozwiązaniem?

- Interfejsu Multi. (1714) to wyświetlacz radia? -znalazłem schemat, to CBOX-. Mam u siebie dodany o symbolu 280346458R --A, który wydaje się że działa dobrze ale skoro jest bramą CAN dla Radia to może on jest źródłem błędów? Jak to zweryfikować bez podmiany i ewentualnie, na który 280340011R czy 280340616R?

 

- jest jeszcze jeden komunikat który mówi o zwarciu na sieci CAN Low? Może to mieć związek z pozostałymi komunikatami, jak to zdiagnozować?

16_01.thumb.JPG.f00fa9978a7b4c33b328d42ea9d39b1e.JPG1088a.thumb.jpg.72f0a6508606c30f83bb4d7670c31854.jpg

 

20.01.2020

Podłączyłem Launch x431 pro v3.0 i tutaj odczyt i zmiana konfiguracji Radia jest możliwa.

Zamówiłem 2 pozostałe typy wyświetlacza (280340011R, 280340616R) które były montowane w megane iii oraz drugi rodzaj CBOXa (280246043R).

Podmienię i sprawdzę odczyt po podmianie.

 

 

Edytowane przez kiluselk
update2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Będę dokładał cbox bo potrzebne elementy są praktycznie za darmo. Instalację wykonam sam na wtyczkach goldpin z rastrem 2,54 mm. Wiadomo can idzie po skrętce ale czy potrzebny jest ekran dla audio czy można puścić normalne przewody tylko w koszulce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam serdecznie.

mam taki sam problem jak kolega @Coupe2009 brak zasilania w USB.

Co prawda inne auto i navi carminat DVD (CNC) BT bose, wszystko podpięte, clipem aktywowałem multimedia wykrywa aux - chodź bez dźwięku, a w usb brak napięcia.

Wszystkie kable brałem z Joya od navi.i nie wstaje pen, brak reakcji tak samo jak telefon nie ładuje.. Dodam że już podmieniałem C-boxa na inny i było tak samo.

Miernikiem sprawdzałem czy C-boxy są sprawne i wszystko śmiga..

Edytowane przez Piotr010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!