Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kiedy kończy się KOŁO dwumasowe?


bolom

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...

Mam podobny problem jak u was - wymieniali mi w warsztacie następujące elementy:

 

końcówki drążka

sworznie wahaczy

poduszki sanek

łącznik stabilizatora lewy

 

Także klocki hamulcowe, olej, filtry i olej w skrzyni biegów (Elf Transfer NFJ 75W-80, weszło coś około 2,1 litra czyli poprawnie)

 

Po przejechaniu kilkunastu kilometrów auto dostało dziwnych odgłosów, sprzęgło dziwnie reaguje przy redukcji - pedał tak jakby sam się wciska w podłogę przy puszczaniu sprzęgła - jak się doda gazu to odskakuje. Jak się popuści gaz to trochę go wciąga z powrotem....

 

Zauważyłem też, że auto ma większe drgania niż do tej pory - bardziej nim trzęsie na luzie - przy dodaniu gazu drganie ustępuje. Mam też problem z wrzucaniem wstecznego - wcześniej nie występował, biegi ogólnie ciężej chodzą.

 

Czy w warsztacie przy wymianie poduszek sanek lub innych elementów mogli coś spierdzielić, że auto tak dziwnie się zachowuje?

 

Co może być przyczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic z tych rzeczy nie ma związku ze skrzynią/sprzęgłem. Hmmm chyba, że coś robili nie tak... nie wiem trudno wywróżyć. Są warsztaty i warsztaty. W niektórych jeszcze ciągle podstawowym narzędziem to młotek i majzel.

Może wybijając sworzeń wahacza ze zwrotnicy przypieprzyli np. w półoś i ją wygieli? Ale żeby ją wygiąć to trzeba mega siłę.

Ja mając ściągnięte sanki - wyszła mi półoś - bo kolumny McPersonu były przez sprężyny wypychane na zewnątrz... i nagle słyszę coś cieknie - a to olej bo lewa półoś wyszła. Ale wystrzy tylko ją wsunąć spowrotem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Oj, przestańcie mnie stresować.

Mam Megi 2 z 2009 roku, ma zrobione 280 tys i przybywa.

Silnik pracuje super, sprzęgło wymienione 60 tys temu też.

ale mam w planie zakup Megi 3v2 z 2015 roku z motorkiem 110 KM.

Już widzę, że nie jest tania eksploatacja tego auta, po 60 tys km na przeglądzie była wymiana klocków i tarcz .... ale tylnych !!!

Przednie były OK, ale te tylne są ponad 2 razy droższe od przednich .

W mojej Megi z 2009 roku tylne tarcze wytrzymały 240 tys km i były o wiele tańsze niż z Megi2 v2.

Aż boje się sprawdzić cenę tej dwu-masy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, kacper69 napisał:

ale mam w planie zakup Megi 3v2 z 2015 roku z motorkiem 110 KM

W 2015 to już faza trzecia :-) kolega @pbet taką jeździ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!