Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posypała mi się konfiguracja w radiu. Podmieniłem na chwilę "płaskie czarne" bez BT z jednego auta ze srebrnym radiem z BT z drugiego auta. Oba auta z navi. Po powrocie radia z BT nie wyświetla mi się temperatura, nie mogę wejść do menu itp. cinas możesz ogarnąć to zdalnie albo podpowiedzieć jak to naprawić? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmiana radia nie powinna wpłynąć na konfigurację nawigacji a ona odpowiada za wyświetlanie temperatury 

Nie zadziała radio bez BT jak było z BT bez zmiany konifiguracji w ekranie nawigacji i odwrotnie

A jaki objaw iż posypała się konfiguracja radia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały ekran to navi - nie ma paska dolnego gdzie wyświetla się stacja radiowa, temperatura zewnętrzna itp. Sterowanie przyciskami działa, mogę wejść do menu coś poprzestawiać "na czuja" ale na ekranie tego nie widać. Cały czas wyświetla się mapa. 

Oczywiście mówimy o radiu, które było w tym aucie pierwotnie, po "odmianie" czyli z BT.

Edytowane przez Niewiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Hej! Mam do was pytanie jestem po zmianie w mojej Megance z radia zwykłego płaskiego na radio z bluetooth (2 pokrętła)+ montaż mikrofonu (miałem wiązkę puszczoną do słupka, a dziurę w podsufitce zrobiłem tak, że nikt się by nie zorientował, że coś było robione). Radio było przekodowywane, ponieważ nie dało się ustawić godziny (radio wcześniej współgrało z nawigacją). Teraz na dniach będę miał do rozbiórki Megankę, która jest wyposażona w nawigacje, ale niestety w stare płaskie radio. Nasuwa mi się kilka pytań, ale niestety jakoś nie jestem w stanie ze wcześniejszej lektury, ogarnąć kilku aspektów.

- Czy aktualnie będę musiał znowu zakodować radio tak, żeby działało z nawigacją ? Chce oczywiście zostawić sobie radio z bluetooth, bo na dzień dzisiejszy nie wyobrażam sobie funkcjonowania bez niego.

- Co będę dokładnie musiał wyciągnąć z auta dawcy ? Wiadomo pilot, prawdopodobnie tunel (bądź sama ta nakładka na tunel ?), ekran + ramka nawigacji i tutaj zaczynają się moje pytania - antena GPS jest montowana w zwykłej antenie tej na dachu, czy jest puszczona gdzie indziej (nie mam problemu zrzucić podsufitkę) ? 

- Zdążyłem ogarnąć, że potrzebuje sterownik BIC ( tak chyba się to nazywa) - czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć gdzie się znajduje ?

- Czy będę musiał ściągnąć wiązkę, z auta dawcy a jeżeli tak to całą czy tylko jakąś część ?

- Czy z navi z 2010 jest możliwość dołożyć także kamerę cofania ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do zmiana konfiguracji w radiu i nawigacji , wiązka nawigacji jest w głównej wiązce więc to wycięcia i przerobienia ( mogę przygotować wiązkę gotową do podłączenia )

Potrzebujemy: nawigację , ramkę na ekran , joy , BIC ( jest za liczkiem pod deską ) , instalację

Jak bym nie wymieniał anteny dachowej za dużo roboty - kup uniwersalną antenę GPS za 50 zł i zostawić pod deska

Co do kamery to kwestia ekranu , zobacz do działu sprzedam - tam mam wystawiony moduł i opis które ekrany działają a które nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jeśli bym wziął od Ciebie wiązkę to podejdzie Ona plug%play ze się wpinam gdzieś w pół wiązki czy i tak cała wiązka ze stelażu deski musi być ściągnięta ? Auto i tak idzie na części, a mogę to brać za frajer wiec z tym problemu nie ma. Chodzi mi czy muszę z całego metalowego stelażu deski ściągnąć wiązkę czy właśnie gdzieś tylko uda się wpiąć jeśli bym wziąl od Ciebie tą przeróbkę ? Jutro będę miał ją na podwórku i zobaczę jaki jest tam ekran - bo od znajomego za przysłowiowe piwo wezmę oryginalna kamerkę cofania. I pytanie czy lepsza jakość będę miał na antenie oryginalnej (opuścić podsufitke to dużo roboty nie jest, chociaż mam coupe i może trochę być ciasno), czy antena zamiennik w zupełności wystarczy ? Co do Joya - wymienić muszę do niego sama ta jakby nakładkę na tunel środkowy czy cały tunel ? Bo pewnie i tak cały tunel muszę ściągnąć żeby moc do niego wiązkę położyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przygotuję pod auto , montaż prosty na wtyczkach -  radio , joy, ekran nawigacji - i sygnał ABS włożenie pinu w kostkę pod bezpiecznikami w kabinie

Sygnał GPS jest dobry na dokładanej antenie

 

thumb_hosting_zdjec_1457864938__img_2016

Edytowane przez cinas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!