Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Światła do jazdy dziennej


Rekomendowane odpowiedzi

Oj nie!

3 dni temu zainwestowałem w światła za 198 PLN. Kupiłem nasze polskie WAŚe, bo:

- są sprawdzone pod względem elementów montażowych - poprzednie miałem 5 lat i nadal są w SCII. inne dwa modele dziennych nadal jeżdżą w dwóch innych autach

- nie ma żadnych problemów z ewentualną reklamacją - polska firma

- mają 100% pewną homologację polską, a nie "cuda na kiju" homologowane w Holandii

- nie zakłócają, nie są problemem w podłączeniu mechanicznym i elektrycznym

- są polskie <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 27.04.2015 o 19:02, mrarek napisał(a):

3 dni temu zainwestowałem w światła za 198 PLN. Kupiłem nasze polskie WAŚe

 

Takie zamiast przeciwmgielnych?

Właśnie też się zastanawiam nad takimi, ale czy spełniają one swoją funkcję?

Zależy mi też na bezpieczeństwie, a nie tylko na cenie; są one dość nisko - czy dobrze je widać? Nie widziałem "na żywo" Megi z takimi światłami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te z "fabryki"zazwyczaj jak wyjdą tak mogą mieć-pewno to z homologacji wynika czy jak.My jak chcemy przerabiać coś co jest inaczej niz z fabryki to wtedy są problemy i trzeba się ściśle trzymać przepisów,aby "MO" się nie doczepiało i kiec spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie prawda.

Trzeba zobaczyc co pisze na kloszu. Moze byc informacja, ze lampa jest RL/A02.

Wtedy sa dzienne, a po wlaczeniu mijania (lub postojowych) llampa pracuje jako swiatlo postojowe lub obrysowe (w zaleznosci od oznaczenia).

Edytowane przez mrarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 27.04.2015 o 20:35, AdamoSk napisał(a):

Takie zamiast przeciwmgielnych?

Właśnie też się zastanawiam nad takimi, ale czy spełniają one swoją funkcję?

Zależy mi też na bezpieczeństwie, a nie tylko na cenie; są one dość nisko - czy dobrze je widać? Nie widziałem "na żywo" Megi z takimi światłami.

Ja mam tak zamontowane Magneti Marelli właśnie. Osobiście w swoim aucie ich nie widziałem ale przed zakupem oglądałem codziennie Peugeota 308 z takimi i powiem, że robi wrażenie.

To mnie zmotywowało, montaż banalny. Ponieważ nie miałem p/mgłowych z przodu musiałem zakupić komplet maskownic z otworami. Ot cała filozofia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajrzałem na znany portal aukcyjny w sprawie lamp WAŚ 706, znalazłem je ale podpadło mi w tytule "Lampa ...". Zapytałem uprzejmie czy to błąd czy sprzedają pojedyncze sztuki i dostałem odpowiedź, że sprzedają na sztuki. W sumie nic im nie można zarzucić bo jest mowa o lampie a nie o lampach ale jestem ciekaw ilu kupujących zdziwiło się po otwarciu paczki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no bo rzeczywiscie sprzedaja na sztuki. Nawet producent, tyle ze on w detalu nie sprzedaje.

Kupowalem w InterCarsie z jakims rabatem. Ceny lamp WASiowych wahaja sie od 90 do 110 PLN/szt. (w zaleznosci od modelu) w InterCarsach lub kapke drozsze w Suder&Suder.

W poprzedniej firmie bralismy od WASia cale komplety lamp LEDowych do naczep cystern ktore produkowalismy. Na lampy nie bylo reklamacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Odświeżę trochę tutaj. Mam i ja WAŚ W 85 wczoraj z rana byłem. Oddali mi pieniądze za MM i postawiłem ma Polskie. Obstawiłem sobie, że w 4 godz założę bez elektryki-wczoraj, a tu nic-ani kroku do przodu. Mocuje się je podobnie jak MM Philipsy i Narvy-ale. No właśnie. Piszemy sobie tu wszytko jak znaleźć plus po zapłonie i inne cenne rzeczy, a nie piszemy w ogóle lub prawie nic o konkretnie samym już mocowaniu.

1. Czy podpinacie-podwieszacie uchwyt do dołu zderzaka? Ja tak właśnie zrobiłem podobnie jak w MM ale jest inny kąt i bardzo do góry świecą. Wiem, że można próbować coś podłożyć, aby je obniżyć - ale to już taka wg mnie partyzantka nie estetyczna.

2. Czy próbował ktoś montować od wewnątrz za kratką - ciekawe jak by to wyglądało-dobre zabezpieczenie przed kradzieżą.

3. Czy wycinacie kratkę?. Ja nie chce wycinać i aby zachować wszytko powyższe musiałem wymyślić niezwykle skomplikowany kształt blaszki która wejdzie pomiędzy kratkę zrobi jednocześnie oparcie dla uchwytu i będzie można odpowiedni sobie obniżyć ledy, aby świecił tam gdzie chcemy-a nie tam gdzie one chcą. Ciekaw jestem Waszych pomysłów samego mocowania czy także ktoś takie blaszki stosował-chyba, że będę pionierem. :D

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz,że mam ,ale trochę wstyd bo blacha troszkę podkorodowana i wogóle to prototyp-aczkolwiek jeżeli nic innego nie wymyslęlub Wy nie podpowiecie to raczej takie pozostaną.Dobra to daję tylko jak pisałem to prototyp.

post-26311-0-10523000-1431780474_thumb.jpg

post-26311-0-48468600-1431780497_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!