Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Światła do jazdy dziennej


Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnie sd-2, jeżdżę na tym wynalazku cztery lata i nie miałem z nim najmniejszego problemu. Nie zauważyłem by kiedykolwiek się grzał. Podłączyłem pod światła drogowe a mijania zaświeca mi czujnik zmierzchu. Przez cały okres używania sd.2 spaliła się tylko jedna żarówka świateł mijania.

Cztery lata to długo :) Czyli zaglądałeś powiedzmy, że w ciągu ostatnich 2 lat i obudowa nie jest zdeformowana?

Spaliła się żarówka mijania. Czyli od drogowych przez te 4 lata nie spaliła się wcale? to lubimy :)

 

ps. jednak akurat SD-2 odpuszczę. Problemy tego kolegi, któremu się upalił ten modulik to była czysta statystyka. Wystarczy spojrzeć na zdjęcie wnętrza :)

Ten MOD-100 wykonany bardzo ładnie, niestety kosztuje też 3 razy więcej już na poziomie zestawu Philips DLR LED 4. Poszukam czegoś pośrodku.

post-18863-0-97883000-1359779888_thumb.jpg

post-18863-0-16652600-1359779897_thumb.jpg

post-18863-0-75627200-1359779906_thumb.jpg

Edytowane przez zaba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Postanowiłem się pochwalić moimi światłami do jazdy dziennej.

Posiadam Scenic-a II Conquest - bardzo ciężko dobrać do niego odpowiednio pasujące światła. Mój wybór padł na "ŚWIATŁA DO JAZDY DZIENNEJ LED 225 HP

10x LED 1W HIGH POWER" Allegro.

Oto efekt końcowy:

post-47605-0-81818800-1360314075_thumb.jpg

post-47605-0-94843500-1360314084_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki za słowa krytyki , oczywiście o gustach się nie dyskutuje i jednym się taki zestaw spodoba a innym trochę mniej. Ogólnie fajnie wygląda ale czy aby nie świecą zbyt słabo ? Pytam bo zdjęcia nie oddają prawdziwego efektu ale tak obiektywnie oceniając to tak trochę małą jasność mają. Popraw mnie jeśli się mylę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tylko takie wrażenie, że świecą słabo - sam miałem takie pojedyncze dzienne zamontowane w Twingo i w rzeczywistości świeciły bardzo jasno i były widoczne z bardzo daleka, ale na zdjęciu wyglądało, że świecą kiepsko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moje zdanie jest takie, że gdybym miał ksenony to bym sobie dzienne założył, żeby żarniki oszczędzać, ale przy zwykłych lampach i żarówkach nie mam takiej potrzeby. Oszczędność w paliwe raczej żadna, dodatkowo 80% tych co te światła maja to chyba je na ruskich bazarach kupuje, bo prawie wogóle nie świecą, albo świeci jedna bo druga się przepaliła i poco wymieniać. Mi nie przeszkadza jeżdzić na mijania chociaż dobrze widoczny jestem. Oczywiście nie mam nic do tych co mają pożądne światła które widać z dużej odległości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale czy aby nie świecą zbyt słabo ?

 

Zdjęcie było robione w samo południe przy ostrym słońcu i może dlatego tak wyszło. "Na żywo" świecą dość mocno :)

Z resztą to przecież mają homologację itp. więc jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z resztą to przecież mają homologację itp. więc jest ok.

Taaaa, jak widzę te wszystkie auta z tymi odpustowymi diodami co niby mają homologację na dzienne światła to na usta ciśnie mi się pytania: gdzie jest drogówka?? Nie wiem czy zdajecie sobie z tego sprawę, ale jesteście kompletnie niewidoczni, szczególnie teraz w okresie zimowym gdzie często jest szaro przez cały dzień. Poza tym nie widzę sensu stosowania dziennych gdy nie mamy ksenonów, bo za cenę porządnego, podkreślam porządnego kompletu świateł dziennych (ni jakieś lampki choinkowe ze znanego portalu aukcyjnego) można mieć kilka kompletów droższych żarówek (typu nightbreker plus itp) lub kilkanaście tańszych kompletów, więc sami policzcie na ile jazdy to wystarcza. Trochę się rozpisałem, ale może komuś da to do myślenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne nie da.... Moja taka sama opinia jest kilka stron wcześniej zamieszczona.... (albo w innym, podobnym temacie)

Przestałem walczyć z wiatrakami, może przygotowywane nowe przepisy dotyczące przeglądów w SKP zrobią z tym porządek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

porządek powinni zrobić ci z MO, ale jak wiadomo nie mają szans, bo im się również nie chce.

po zabraniu dowodu i kontroli w SKP diagnosta widząc nr homologacji na lampie nie ma fizycznie możliwości sprawdzenia jej legalności. mógłby jedynie zmierzyć natężenie (czy tam jasność) oświetlenia jakby miał czym to zrobić... i koło się zamyka.

w praktyce prawie każdy kto ma chińszczyznę zamontowaną zdejmuje to przed obowiązkowymi badaniami w SKP, więc diagnosta tego nie widzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MB17 tyle ze jest jeszcze jeden argument przemawiajacy za SdJD który u mnie przeważył. Zmiana co ok. 3 miesiace żarówki od świateł mijania w Sceniku II nie jest manewrem którego życzę każdemu i w każdych warunkach a przynajmniej dla mnie nie ma przełożenia na cenę żarowek (lepszych czy gorszych). Za komplet przyzwoitych Philips 4 LED dałem z fakturą niecałe 200 zł. mają homologację, wykonanie bardzo przyzwoite, montaż prosty. A delikwenci którzy zakładają wyroby swiatłopodobne z allegro to niezależnie czy będą miały homologację i czy będą widoczne będą jakosci porównywalnej ze stanem do jakiego ich użytkownicy doprowadzili swoje pojazdy-one nawet bez tych wyrobów w zatrważającej większości nie powinny przechodzić przeglądów...

Edytowane przez pizza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam dzienne produkcji WAŚ już prawie 3 lata i nie pamiętam, kiedy ostatnio zmieniałem jakąkolwiek żarówkę...

przed założeniem dziennych, to bardzo często zmieniałem. w końcu zacząłem kupować najtańsze z marketu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pizza, tylko Ty kupiłeś normalne światła Philipsa, więc nie do ciebie kierowałem te słowa, bo wiem, że te markowe światła są dobrze widoczne (i w takim wypadku to czy Ty jeździsz na dziennych czy mijania, to tylko i wyłącznie Twoja decyzja i mnie to nie interesuje, bo jesteś widoczny) w przeciwieństwie do znakomitej większości tych podrób ze znanego portalu aukcyjnego, które jak już pisałem wcześniej bardziej się nadają na choinkę niż do samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!