Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

odpowiedz do gigena


wielki4

Rekomendowane odpowiedzi

bo każde słowo pod moim adresem w tym temacie skutkować będzie ostrzeżeniem zgodnym z regulaminem.

 

Gdyby było wszystko ok to nie byłoby złego słowa pod Twoim adresem. A przeglądając to forum zauważyłem tylko w tym tygodniu wyrażanie negatywnych opini na temat administracji:

 

http://megane.com.pl/topic/22188-lacznik-elastyczny-wydechu/page__st__16

 

A traz zmasowany atak. :)

 

Przeglądając profile niektórych moderatorów widać że to ludzie w średnim wieku ze swoimi zasadami których koniecznie trzeba przestrzegać, może w administracji potrzebna młoda krew, pomysłowość i więcej luzu a nie jak policja na drodze czepianie się o byle co (nawet o znaki interpunkcyjne - paranoja).

 

Jestem na tym forum od marca ale jakoś te zasady nie zachęcają mnie do bycia aktywnym użytkownikiem, zresztą zaglądając tu widać że pisza te same osoby ciągle, jest grono 10 może 15 aktywnych użytkowników, reszta to użytkownicy - goście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeglądając profile niektórych moderatorów widać że to ludzie w średnim wieku ze swoimi zasadami

Tutaj się z Tobą zgodzę i jeśli Ci te zasady nie odpowiadają to tak jak wyżej napisałem - masz wybór, albo je zaakceptujesz jak większość 99,9 % albo będziesz w tym 0,01 % i nikt się z Twoim zdaniem liczyć nie będzie.

Ja jestem na tym forum, by własnym doświadczeniem oraz wiedzą dzielić się z innymi co nie oznacza, że tolerować będę lenistwo userów ( nie chce się szukać to zakładam nowy temat ) albo pisanie bez znaków interpunkcyjnych ( spróbuj przeczytać około 50 postów bez przecinka i z błędami to pogadamy ).

Co moderatorów i młodej krwi to chyba źle przeglądałeś :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeglądasz codziennie całą nową zawartość forum???

Cóż, całego forum nie przeglądam, ale wystarczająco duży zakres aby wiedzieć o czym piszę.

 

Patrz ten temat, też wisi raport pod 1 postem, z zaleceniem zamknięcia i usunięcia, jednak postanowiłem tematu nie zamykać i przez 1- 2 dni nie ruszać z tego miejsca, (choć to nie ten dział gdzie być powinien) by założyciel mógł do niego wrócić. Ma przecież prawo do riposty, a widząc Jego wpisy przypuszczam, że po zmianie miejsca może go nie odnaleźć.

I to się chwali, tak powinien działać mod, myśleć o userach.

 

Jestem na tym forum od marca ale jakoś te zasady nie zachęcają mnie do bycia aktywnym użytkownikiem, zresztą zaglądając tu widać że pisza te same osoby ciągle, jest grono 10 może 15 aktywnych użytkowników, reszta to użytkownicy - goście.

I to tyle w temacie świetnego "bycia się" forum.

Edytowane przez fred
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co moderatorów i młodej krwi to chyba źle przeglądałeś

 

Zgadza się są i młodzi ale wyraźnie widać że Ci młodzi nie czepiają się tak jak Ci starsi... Co mi zależy podam przykłady. Czy np meganecupe02 (mogłem źle napisać nick ale nie będę teraz szukał) czy Ocool czepia się tak jak np Przemo.?? z tego co zaobserwowałem chyba nie a chyba meganecupe02 i Ocool to młodzi moderatorzy.

 

Co do znaków interpunkcyjnych. Każdy przecież stawia kropki i przecinki ale jak zabraknie przecinka przed "że" (gramatyka) to nie powód do czepiania się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, całego forum nie przeglądam, ale wystarczająco duży zakres aby wiedzieć o czym piszę.

Dla przypomnienia- pytałem w kontekście nie zauważania przez Ciebie, postów odwetowo minusowanych.....

Może trafiasz też już po "załatwieniu" sprawy, by nie napisać, że oglądasz tylko te inne niż ja widziałem...

Mnie przykładowo trafia się lista nowej zawartości z liczbą 7-8 postów, a czasami nawet adnotacja, "brak nowej zawartości". Wynika z tego, że posty przeglądam prawie na bieżąco i wtedy też następuje korekta, czy jest wpisana uwaga. Przerwę zazwyczaj mam gdzieś tak od 3 do 11, kiedy to trzeba się wyspać. Wtedy się ich trochę więcej uzbiera ale do przeglądnięcia w 1/2 - 1 godziny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy przecież stawia kropki i przecinki

Widać nie czytasz wszystkich postów :) ale masz do tego prawo. Zapewniam Cię ,że nikt za brak jednego przecinka nie upomina.

My natomiast jesteśmy od tego by je czytać i poprawiać co też czynimy.

Żyjemy w POLSCE i szanujmy to wyrażając się w naszym ojczystym języku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od tego jest szukajka oraz wujek google aby interesujący nas temat lub problem zlokalizować sobie samemu. Czytanie po raz 20 30 tego samego opisu jest denerwujące np. problemu z mocą w silniku 1.5dci. A tych tematów w ostatnim czasie był wysyp. Problemem userów jest brak zapoznania się z regulaminem forum i stąd biorą się problemy. Sam parę razy dostałem info PW aby się nie bawić w postach w modach i wysyłać raporty. I do tego się stosuję. Proponuję aby osoby, które krytykują administrację same wzięły się za administrację swojego forum i zobaczą jaka to ciężka jest praca. I piszę to z własnego doświadczenia.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dziękuję za wszystkie słowa krytyki - przynajmniej nie wpadamy w samouwielbienie ;)

Dziękuję też za ten ostatni post kol. aston76, który sporo czasu spędza na forum i w sposób obiektywny (tak myślę) napisał swojego powyższego posta.

Czytanie po raz 20 30 tego samego opisu jest denerwujące

To ja już chyba się przesyciłem bo mnie już to nie denerwuje :)

Sam parę razy dostałem info PW aby się nie bawić w postach w modach i wysyłać raporty. I do tego się stosuję.

Tu się przyznam do tych PW :)

Za raporty dziękujemy, gdyż nie siedzimy na forum 24 h na dobę a takie raportowanie bardzo nam pomaga.

Tobie bardzo DZIĘKUJĘ a innych kolegów i koleżanki też, proszę o pomoc i raportowanie postów, tematów naruszających regulamin forum. :)

Proponuję aby osoby, które krytykują administrację same wzięły się za administrację swojego forum i zobaczą jaka to ciężka jest praca.

I tak tego nie docenią a jeszcze pojadą po administracji :) Już przywykliśmy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję aby osoby, które krytykują administrację same wzięły się za administrację swojego forum i zobaczą jaka to ciężka jest praca.

Świetnie trafiłeś jestem adminem na pewnym forum :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie przykładowo trafia się lista nowej zawartości z liczbą 7-8 postów, a czasami nawet adnotacja, "brak nowej zawartości". Wynika z tego, że posty przeglądam prawie na bieżąco. Przerwę zazwyczaj mam gdzieś tak od 3 do 11, kiedy to trzeba się wyspać.

To tylko dowodzi temu dlaczego nie mamy na forum takiego śmietnika ,bo ktoś ten niepotrzebny spam zamyka. Większość problemów nowych userów bierze się z lenistwa w szukaniu ,albo z nieumiejętności w korzystaniu z wyszukiwarki .Jest ogrom tematów ,które ciągle się powtarzają ,i jakby tak nie zamykać nowych tematów poruszających ten sam problem to co nam wyskoczy w wyszukiwarce ? Konkrety czy długa lista spamu ,którego i tak nikomu się nie będzie chciało czytać ?. Rozumiem,że każdy chciałby zaoszczędzić pieniążki, bo w końcu lekko nie przychodzą,i dostać odpowiedź na tacy, ale trzeba się nauczyć korzystać z tego co już jest. Tak obserwuję to forum i widzę,że co jakiś czas kilka osób poczuje się dotkniętych pracą Moderatora,potem jakoś to ucichnie i znowu jest po ''staremu ''. Mi osobiście zasady tu panujące nie przeszkadzają,co chcę wyszukać to znajdę,a i tak staram się więcej wiedzy wnieść jak zaczerpnąć dla siebie. Sporo osób pisze prosto na gg do mnie bo na forum nie uzyskało odpowiedzi...i u mnie jej też czasem od ręki niema, bo każdy ma jakieś swoje życie ,obowiązki,pracę itd. Jeśli chodzi o pisownię ,każdy popełnia błędy, u mnie poprawiam to co przeglądarka na czerwono wyświetli i myślę jakby tak każdy takie minimum robił byłoby ok. Wiele osób wpada na forum jak po bułki do sklepu,rzuca pytaniem jak obornikiem w oborze i liczy, że natychmiast ktoś udzieli prawidłowej odpowiedzi,to nie tak działa.Sporo wiedzy tu zapisanej jest z naszych własnych doświadczeń ,napraw i nie jest ona pozbawiona błędów,bo zawsze można coś przeoczyć,ależ ile razy można to wałkować ??. Wiele osób się napracowało pisząc gotowe rozwiązania napraw różnych usterek,a mimo to pojawiają się pytania co gdzie i dlaczego. Proponowałbym ten temat w końcu zamknąć zanim rozrośnie się do rozmiarów ''Mody na sukces '' :)

Edytowane przez andrzej27r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do zamykania poruszonych już tematów w 100% popieram ale zamykając temat fajnie jest gdy mod podaje linka do intniejącego już tematu :) , tym bardziej gdy istniejący już temat zakłada nowy użytkownik

 

Dodano: 05 sie 2012 - 18:47

A i jeszcze jedno, myśle że dobrym pomysłem byłby dział KOSZ gdzie trafiały by zamknięte tematy a formułowa wyszukiwarka nie brała by pod uwagę zamkniętych tematów przy wyszukiwaniu jakiejś frazy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opluwane forum golfa

Ja go wcale nie opluwam, ale wyobraź sobie, że na szybkiego musisz coś znaleźć. Wpisujesz w szukajkę frazę i dostajesz 200 wyników do zapytania. Przeglądasz pierwszy temat, na pytanie brak odpowiedzi. Idziesz do drugiego tematu (o tym samym tytule), 2 odpowiedzi, rozwiązania problemu brak. Idziesz do trzeciego (nadal ten sam tytuł), zadane pytanie, kilka postów gadu gadu o niczym, w końcu zauważasz że czytasz już o czym innym (np. szukasz czegoś o wycieraczkach w golfie 4, a temat schodzi na rozmiary opon w golfie 3). I tak można pisać dalej. Może szybko odpowiadają na posty, ale dlaczego od razu muszę się tam rejestrować i zakładać nowy temat?! Inaczej można szukać i szukać.

To forum bardzo dobrze, że nie jest prowadzone luźno. Są działy typowo specjalistyczne (np. Elektryka), gdzie oczekuje się jasnej odpowiedzi, a nie gadania o wszystkim. Czegoś potrzebuję, wpisuję w szukajkę, wynik to raptem kilka postów i kilka stron do przeczytania (są wyjątki np. Budowa i działanie kluczyka Megane 1).

Dlatego dobrze, że forum jest prowadzone w formie "poradnika", a nie że "można pogadać zawsze o wszystkim i wszędzie". To, że jest ileś tam aktywnych userów, to świadczy o tym, że ktoś coś wie, dzieli się tym i nie ma sensu dopisywać niepotrzebnych rozmów, celem chyba tylko nabijania postów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego pawelb5913 , jak masz kilkadziesiąt postów do przejrzenia to wiedząc że dany temat był poruszany zamykasz nowy wątek, nie ma czasu na zabawę z wyszukiwarką. A niestety w 90-95% nowy temat pojawia się 5-10 min po rejestracji nowego użytkownika na forum.

i u mnie jej też czasem od ręki niema, bo każdy ma jakieś swoje życie ,obowiązki,pracę itd.

I to jest prawda, nie zawsze jest czas aby kogoś naprowadzić na konkretny temat, zwykle staram się podpowiedzieć co w pisać w szukajkę. Ale jak się pojawia po raz n-ty pytanie gdzie jest np. termostat ...

Po prostu ręce opadają :)

Możecie narzekać na to że modowie zwracają uwagę na pisownię i logikę wypowiedzi, ale przecież piszemy po polsku, praktycznie każda przeglądarka obsługuje sprawdzanie pisowni, kliknięcie podkreślenie na czerwono to mniej niż sekunda, a instalacja pl-literek to nie jakiś kosmiczny problem. Zresztą wystarczy skrobnąć, krótkie zdanie, że z takich czy innych względów nie można mieć pl-literek lub nie ma możliwości (np. nie wyobrażam sobie pisania pl-literkami na niemieckiej klawiaturze sprzętowej).

Do szału minie osobiście doprowadzają posty typu

Stuka w przednim zawieszeniu, pomóżcie.

Potem jest dwie strony dopytywania gdzie stuka, w jakich sytuacjach itd.

A kolega pawelb5913 jak tak bardzo się chce pobawić w modercję forum to zapraszam, możesz spróbować, nie jest to ani łatwe ani przyjemne, szczególnie jak na PW dostaniesz tekst w stylu jesteś debilem (to akurat jest łagodne) bo klientowi zamknąłeś temat bo ma np, cały post napisany Caps Lockiem, bez pl-literek i w ogóle nie wiadomo o co mu chodzi, np. ten od "stuka z przodu".

 

Uważam, że temat należy pociągnąć. Jak na razie odpowiadają osoby, które są najbardziej aktywne na forum.

Z drugiej strony system punktów, tych + i - w moim mniemaniu nic nie daje. Jak dla mnie mogłoby go nie być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jest to ani łatwe ani przyjemne, szczególnie jak na PW dostaniesz tekst w stylu jesteś debilem (to akurat jest łagodne) bo klientowi zamknąłeś temat bo ma np, cały post napisany Caps Lockiem, bez pl-literek i w ogóle nie wiadomo o co mu chodzi, np. ten od "stuka z przodu".

To osobiście zbanowałbym mu IP kompa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kolega pawelb5913 jak tak bardzo się chce pobawić w modercję forum to zapraszam, możesz spróbować, nie jest to ani łatwe ani przyjemne

 

Tak samo jak osoby nie zgadzające się na panujące tu zasady mogą nie wchodzić na to forum tak samo mod nie musi być modem, może zrezygnować. Sory ale wygląda na to jakby wszyscy byli tu z obowiązku. A ten cytat powyżej nie zachęca do jakich kolwiek wypowiedzi na tym forum. Myśle że nowi użytkownicy powinni być ulgowo traktowani, ale to tylko moje zdanie a tu zaraz jakieś pretensje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!