Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

jak się dostać do filtra paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro jest już cała litania tutaj to pujdę pójdę dalej tutaj, nie klejąc się do starych wątków.

/\/\/\/\/\/\

Otóż wszystko cool ale... Ja kupiłem kompletny filtr. z wielozaworem czy co to tam jest. Jest nierozbieralny i muszę przełożyć przewody paliwowe. Ponieważ z góry nic nie widać,

czy musze się uzbroić przed zabiegiem w jakieś opaski zaciskowe? jeśli tak to jakie fi? czy przekładka tych przewodów będzie w miarę prosta czy to jakaś zakała?

/\/\/\/\/\/\/\

/\/\/\/\/\/\/\

i tak na marginesie zupełnym, no bo idąc za ciosem nabyłem też filtr powietrza, tyle, że wydaje mi się on raczej mały... to taki prostokąt mniejwięcej 8 na 20 cm. Czy to aby nie jest filtr kabinowy??

też nie chcę rozbierać za darmo :D

/\/\/\/\/\/\

z góry thx!

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9 -Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem kompletny filtr. z wielozaworem czy co to tam jest.
oddaj to w piguły i kup sam wkład. w 1,9 dCi wymienia się WKŁAD, który kosztuje ok. 20 PLN.

 

idąc za ciosem nabyłem też filtr powietrza
filtr kabinowy wygląda tak:

698736.jpg

wymiana po zdjęciu klapki pod podszybiem

 

filtr powietrza do silnika wygląda tak:

A04.jpg

wymiana po częściowym zdemontowaniu podszybia

Edytowane przez mrarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro jest już cała litania tutaj to.......

Należało linki przynajmniej pootwierać i popatrzeć czego dotyczą.

masz tam i posty podane co należy w 1,9dCi zrobić, i jak się za to zabrać.

Przedostatni link masz ogólnie o filtrach, wszystkich. Na Twoje lenistwo niestety nic nie poradzę, więcej jak podpowiedzieć i podsunąć gotowe linki nie potrafię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, otworzyłem i czytałem.

Samego wkładu nie kupię bo takiego to nie ma. Kupiłem to co mi francuzi sprzedali.

Z filtrem powietrza miałem wątpliwości od razu w sklepie, ale koleś się zarzekał, że wedłuk jego kompa to jest ten.

Ciężko mnie podejrzewać o lenistwo. Czytam co znajdę. w Linkach jakie podałeś jest napisane - cytat z pamięci: "nie ruszać przewodów paliwowych bo uicieknie paliwo" No sory, że siuę dopytuję o to co zrobić gdy te przewody musze ruszyć.

 

Jak narazie nie udało mi się zdobyć działającej serwisówki więc muszę itera zdobywać w taki a nie inny sposób.

Pozdro.

Edytowane przez P_r_z_e_m_o
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam co znajdę. w Linkach jakie podałeś jest napisane - cytat z pamięci: "nie ruszać przewodów paliwowych bo uicieknie paliwo"

cytat z posta linkowanego jako ostatni dla 1,9dCi: (jak w oryginale, nawet z błędami ortograficznymi przekopiowane)

Mała wskazówka co do wymiany filtra paliwa w megane II 1,9 dci.

Wyjęcie filtra przez klapke kontrolną w nadkolu graniczy niemal z cudem. Najlepiej odkręcić dwie śruby i wyjąć trzy zatraski i odgiąc całe nadkole od strony przodu. Wtedy ujawi się nam cały filtr paliwa. Wteduy kolejno:

1. odkęacamy górną obudowę filtra. nalezy zrobic to od góry torxem na długim patyku.

2. Od dołu, wysunąć dolną częśc filtra a górna zostanie razem z przewodami nie należy ich odpinać, ropka nie ucieknie.

3. Wyjąć stary filtr, włożyć nowy, zalać ropką i wsunąć na swoje miejsce.

4. od góry, przykręcić z powrotem górną obudowę filtra.

 

Co do odpowietrzana to przy prawym kielchu amortyzatora jest pompka ( mała czarna gruszka) nalezy nią pompować naprzemiennie z uruchamianiem elektrycznej pompy która działa na zapłonie. Zapłon uruchamiamy przez naciśnicie przycisku start gdy auto jest na biegu i trzymamy noge na pedale chamulca.

powodzenia

Gdybyś nawet zapragnął poodpinać przewody, to na fotce w poście kol. mrarek (2 link) zauważyłbyś szybkozłączki, bez jakichkolwiek opasek, czy obejm na króćcach na filtrze.

Edytowane przez gojgien
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybyś nawet zapragnął poodpinać przewody, to na fotce w poście kol. mrarek (2 link) zauważyłbyś szybkozłączki, bez jakichkolwiek opasek, czy obejm na króćcach na filtrze.

no tak, tylko mój filtr wygląda inaczej. Ale rozumiem, że mam się spodziewać szybkozłączek i w moim??

Fakt, gdybym miał już na stanie kiedyś auto z renault, to pewnie nie zadawał bym głupich pytań, jednak na stan mojej aktualnej wiedzy, te pytania wcale nie sa naiwne, ani glupie. Poprostu takie mam pytania. No sory, ale ścieżka jaką pokonałem nauczyła mnie, że rusza się ustrojstwo bez instrukcji tylko i wyłącznie gdy nie ma innego wyjścia. Co niektórzy nazywają to dobrą praktyką.

 

skąd klikasz?

okolice genewy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!