Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Jako, że oryginalne dywaniki gumowe są do kitu kupiłem polecane w tym dziale dywaniki made in rusia chociaż nigdzie na nich nie ma że to rosyjski wyrób.

W/g mnie dywaniki bardzo dobrze dopasowane, trochę nie najlepiej leży osłona tunelu połączona z prawym dywanikiem, ale powinna się ułożyć. Dywaniki w ogóle nie wydzielają zapachów.

Sami oceńcie.

thumb_hosting_zdjec_1455973103__img_20160220_105716.jpg thumb_hosting_zdjec_1455973119__img_20160220_105939.jpg thumb_hosting_zdjec_1455973078__img_20160220_105658.jpg thumb_hosting_zdjec_1455973139__img_20160220_110011.jpg

 

Jako,że wiosna za pasem zainwestowałem też w dywaniki welurowe i welurową matę bagażnika.

W/g mnie też dobrze dopasowane.

thumb_hosting_zdjec_1455973164__img_20160220_110428.jpg thumb_hosting_zdjec_1455973241__img_20160220_110837.jpg thumb_hosting_zdjec_1455973182__img_20160220_110702.jpg thumb_hosting_zdjec_1455973213__img_20160220_110738.jpg thumb_hosting_zdjec_1455973488__dywan_bag.jpg

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dywaniki welurowe i matę bagażnika kupiłem u tego sprzedającego http://allegro.pl/dywaniki-welurowe-renault-fluence-od-2010r-3cz-bzo-i5956800320.html,

poprosiłem tylko,żeby tylne dywaniki nie były połączone i osłona tunelu była zintegrowana tylko z prawym dywanikiem.

Dywaniki gumowe kupiłem tu: http://allegro.pl/renault-fluence-od-2009-dywaniki-gumowe-korytka-i5714206825.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Meganka wyjechała z salonu w kwietniu 2015 z oryginalnymi dywanikami gumowymi, dzisiaj zauważyłem pokaźną dziurę w dywaniku kierowcy. To jakaś kpina chyba, w żadnym samochodzie nie miałem takiego badziewia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te oryginalne dywaniki faktycznie są z delikatnej gumy, szybko pod prawą piętą robi się dziurka ,jak się jeździ autem w twardych zimowych butach , to faktycznie wada, nie są przygotowane na polski rynek ;)

Ale oryginały mają tą zaletę, że są bardzo ładne, lekkie i nie śmierdzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rosyjskie, ale świetnie spasowane i nie śmierdzą :)

W chwili obecnej chyba tylko jedna firma je sprzedaje.

Cena wydaje mi się dość atrakcyjna.

http://allegro.pl/renault-megane-iii-od-2008-dywaniki-gumowe-korytka-i5707103358.html

Możesz podesłać nazwę sprzedającego bo aukcja została przeniesiona do archiwum?

 

Te z aukcji @Tomek65 nie są takie same (widać różnicę pod lewą nogą kierowcy). W ostatniej chwili zauważyłem, bo już zamawiałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te oryginalne dywaniki faktycznie są z delikatnej gumy, szybko pod prawą piętą robi się dziurka ,jak się jeździ autem w twardych zimowych butach , to faktycznie wada, nie są przygotowane na polski rynek ;)

Ale oryginały mają tą zaletę, że są bardzo ładne, lekkie i nie śmierdzą.

I mają świetnie działające zatrzaski, mocowanie naprawdę extra. Szkoda, że tak szybko się przetarły. Co proponujecie, które kupić, rosyjskie, polskie, czy mocowania będą pasowały? Nowych oryginalnych już nie kupię.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedający to Scoutt_PL :)

Dywaniki są te same, tylko mają inny wzór przetłoczenia.

Reszta się zgadza.

Ja tam widzę różnicę (nie chodzi o wytłoczenia). Zależało by mi na pełnym zakryciu pod lewą nogą.

Ale skoro to ten sam sprzedający to jeszcze poszukam.

 

Edit____

Znalazłem:

http://allegro.pl/renault-megane-iii-od-2008-dywaniki-gumowe-korytka-i5848797194.html

(widać też przetłoczenie/kształt inne w dywanikach w tylnym rzędzie) Jak widać do Fluence i Megane mogą być ciut inne..

post-75111-0-06203200-1456822890_thumb.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!