Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zamiar kupna Megane III phl


klaskowski131

Rekomendowane odpowiedzi

Wybacz, ale jak widzę, że auto z komisu nie dealerskiego lub sprowadzane to nawet nie czytam dalej.

 

Rzuciłem okiem na przebiegi oraz ceny z ogłoszeń i znalazłem coś co powinno Ci odpowiadać.

Zobacz sobie to autko, może Ci się spodoba: http://renault.zdunek.pl/samochody/uzywane/2553/renault-megane

Edytowane przez sebastian_wifi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo interesująca propozycja .Ceny używanych aut w ASO nie są cenami sztywnymi. To ASO jest chwalone na forum .Opis wyposażenia raczej nie kompletny. Trzeba dopytać o wyposażenie ,stan układu hamulcowego ,ogumienia ,kiedy były przeglądy ,jaki olej i jeżeli silnik ma moc a komputer nie wykazuje błędów oraz auto jest bezwypadkowe to jest gwarancja, że przez długi czas będzie można się cieszyć z posiadania auta. Trzeba jechać i zobaczyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak widzę auto z Niemiec które u nas kosztuje tak jak te pierwsze które pokazałeś 24900 ( 1.6 benzyna ) to chce mi się śmiać :)

Wystarczy policzyć i wiadomo że zakup auta nie ma sensu . Niech by opuścił do 24000 , odlicz jego zarobek plus koszt pojechania po te auto , kupienia tablic itd .

Zostaje 22000 a zadbane w Niemczech z tego rocznika kosztuje powiedzmy około 27000 , od razu zapala się lampka ze coś jest nie tak .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Megane z 2010 roku z aukcji poleasingowej to koszt ok. 4500€

 

Pewnie masz rację, ale moim zdaniem to się nie tyczy aut, które pokazał klaskowski131. Auta poleasingowe zazwyczaj mają podstawowe wyposażenie a nie nawigację i alusy 17-18 cali. Dodatkowo jaka firma bierze w leasing diesla i sprzedaje jak mu stuknie 100 tyś. km? Powiem tak - gdyby to auto było dobre (warte swojej ceny) to by się go nikt nie pozbywał w tak niskiej cenie. Naprawdę już wiele używanych aut widziałem w życiu i NIKT nie odda nic za półdarmo, dobry towar musi swoje kosztować nawet jak jest używany.

 

PS: Nawet już na tej fotce widać, że z klapą coś nie tak bo lampy nie są w jednej linii:

http://img38.otomoto.pl/images_otomotopl/826332639_2_1080x720_15dci-110km-6-bieg-color-edition-nawigacja-serwisowany-i-wlasciciel-dodaj-zdjecia.jpg

Edytowane przez sebastian_wifi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sebastian_wifi - z tego co widze np. na alledrogo to wszystkie maja klape i swiatla tak:-) moze poprosutu trzeba sprawdzic miernikiem albo wziac fachowca Tzn lakiernika? Moze nie mam super duzego doswiadczenia w kupnie ale dotychczas jezdzilem scenicem i laguna sprowadzanymi z niemiec, kupionymi w komisie po dokladnym obejrzeniu i uwazam ze to byly strzaly w 10. Teraz mam meganke ii krajowa, troche kasy musialem zainwestowac w auto by przyjemnie sie jezdzilo. W poprzednikach intersowal mnie tylko olej i plyny. Teraz chcialbym kupic auto mlodsze z mniejszym przebiegiem. Z drugiej strony przegladam oferty od dwoch miesiecy i widze od groma kombinatorow. Zmieniaja fotki, modyfikuja opis etc:-)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim aucie po regulacji zamka, światła na klapie też się idealnie nie zgrywają z tymi na bokach (jest tak jak w tej czarnej z ASO).

W tej czarnej klapa leży tak samo jak w tej srebrnej.

Nie jest to jednak mocno widoczne ze względu na kolor.

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mayn

Z FAPem jest jedyny problem, że trzeba go wypalać. On nie ma nawet prawa się wypalić w pełni w mieście, przy prędkościach do 70km/h. FAP potrzebuje prędkości minimum te 80km/h na dłuższym odcinku drogi, żeby cały syf mógł się w nim wypalić.

 

Jeśli Ty kolego klaskowski131 będziesz robił trasy to FAP nie będzie dla Ciebie kłopotliwy, nie ma co się bać silnika 1.5dCi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dime nie wprowadzaj w błąd. W meganach III FAP może się zacząć wypalać nawet jak stoisz na światłach. Te FAPy są bezproblemowe, można zapomnieć, że są w ogóle zamontowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie a powiedzcie mi o spalaniu benzynki 1.6 110KM. Jak to wychodzi?

Będę jeździł autem w cyklu mieszanym. W tygodniu dojeżdżam do pracy 2 x 10 KM. W weekend wypad do rodziców 2x 50 km. Dodatkowe jazdy autem to typowe kręcenie się po mieście...

Edytowane przez klaskowski131
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój rekord na trasie (90-100) to 6,91 z dystrybutora. Jadąc 50-70 na komputerze potrafi mi się zapalić 5.4. Na autostradzie A1 do Gdańska do Łodzi jadąc 150 wychodzi mi ok 8.6l W normlanej eskploatacji w cyklu mieszanym (trochę obowodnicą trójmiasta, większośc po mieście ale nie w jakiś strasznych korkach) wychodzi ok 8.3-9

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!