Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kupujemy MIVPhI


Rolandzikl

Rekomendowane odpowiedzi

Nie zrozumcie mnie źle, nie twierdzę że MIV to złe auto, po prostu uważam że nieco przeszarżowali z ceną

Mam też wrażenie że intens w podstawie jest nieco zbyt ubogi, dla kogoś kto chce bogatsze wyposażenie trzeba dobierać pakiety które windują cenę dodatkowo.

Każdy ma swoje priorytety i najważniejsze żeby był zadowolony z tego co ma. Ja po prostu osobiście nie kupiłbym kompakta z silnikiem 1,2 za 90 tys pln i tyle

BTW - Zen w Talizmanie to nie to samo co w MIV a że nie ma ambient lajtu, no cóż..

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Talisman to już poważna, długa limuzyna a w wersji Zen to bieda.

 

Nie taka bieda... Megane IV w wersji ZEN owszem bieda. Talisman ZEN posiada seryjnie: alu 17", klimatronik, hands free, nawigacja 7". Wszystko powyższe jest nie dostępne w Meganie IV ZEN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby tak, ale tutaj bardziej chodzi o fakt, że cześć osób nie rozumie sensu zakupu kompaktu za 90 tysięcy. Dlatego podałem przykład Talismana, którego niby też można mieć za 90 tysięcy, ale w porównaniu z moim setupem wygląda po prostu biednie. Gdybym chciał doposażyć Talismana tak jak moje GC to nie zamknąłbym się w 120 tysiącach, a to już jest spora różnica.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już ktoś wyżej pisał drożeją wszystkie samochody nie tylko Renault. Z cenami jest tak że 90tyś to dużo dla Kowalskiego a dla Nowaka to cena do przyjęcia na luzie. Porównując M III do MIV dostajemy naprawdę lepszą jakość wykonania auta a silnik 1.2 tce jest spoko (jeśli ktoś nie jeździł niech się nie wypowiada) można kupić też octavie 1.0 :) Za 60 tyś to można kupić piękne i dobrze wyposażone Clio. Znajomy kupił Astrę dla żony, bo dla niego tylko Opel się liczył jak zobaczył, pojeździł i przeliczył to stwierdził, że wolał by MIV :)

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie Astra i Focus wyglądają kiczowato. Octavia to nie hatchback, a szukałem HB. Leon odpadł jak wsiadłem do środka. Nawet w wersji FR wyglądał jak nie z tej epoki. Golf to samo a znacznie droższy. 308 jest OK, ale w tym roku ma byc lifting a chce pojeździć chwile "nowym" autem. Wszystkie azjatyckie odrzuciłem z zasady.

90 tys na Megane bym wydał, ale tylko gdybym robił spore przebiegi lub brał na firmę. Dlatego kupiłem nieco uboższa wersje, ale i tak atrakcyjna moim zdaniem. Ma lepsze wyposażenie niż podstawowe auta klasy premium w tym segmencie.

Edytowane przez chucky80
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę przespali z premierą MIV, dopiero co ruszyli, a tu już nowy i30, Golf po lifcie, Civic, za chwilę Focus. Najbardziej poleci sprzedaż jeśli 308 otrzyma po lifcie wnętrze 3008... przymierzałem się i jakość oraz projekt robi niesamowite wrażenie, nawet w podstawowej wersji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

astra IV wychodzi atrakcyjniej cenowo niż megane IV.. nas astrę 15% rabatu się dostaje (sprawdzone info).. zobaczę co zaproponuje mi znajomy, ktory ma załatwić jako pracownik renault rabat w wysokości 20%.. żeby już było kombi z ledami itp..

 

Piszesz o Astrze IV sedan? Zgadzam się,że cenowo to super oferta, możliwe że najkorzystniejsza wśród sedanów. Natomiast żeby porównywać "jabłka do jabłek" to trzeba popatrzeć na ceny Astry V, tutaj pewnie rabaty są skromniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do cen piszecie że za drogo to ja wam coś powiem teraz ,nie będzie taniej ....kompakty i suvy schodzą jak ciepłe bułeczki więc koncerny na cholerę maja obniżać ceny , oczywiście coś tam można wywalczyć itd ale tak naprawdę i tak zostaniemy wydymani przez markę czy to Renault czy Opel czy Hyundai itd , ja kiedyś brałem Hyundai i30 za nie całe 50 tyś z salonu w roku 2011, dzisiaj jasne nowszy ,ładniejszy,ale ze słabszym silnikiem kosztuje 15 tys więcej to ja się pytam co się stało że auto w ciągu 6 lat podrożało o tyle kasy , ot taka polityka i tak jak mi kumpel powiedział który siedzi w biznesie od lat nastu , za czym auto trafi na twoje ręce to najpierw muszą na nim zarobić koncerny ,fabryki ,i na końcu salon ....zresztą wśród wielu Polaków jest taka tendencja że tylko idiota kupuje nowe auto z salonu bo po prostu się to nie opłaca ....no cóż jestem idiotą i dobrze mi z tym :)

 

pozdrawiam serdecznie

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Trochę szacunku dla czytających. -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie górna psychologiczna granica za używany samochód to max 35 tysięcy złotych. Nie dam za roczne czy 2 letnie auto 50, 60 czy 70 tysięcy. Nie wiadomo czemu ktoś pozbywa się rocznego czy 2 letniego samochodu. Nowy to nowy. Lepiej mieć gorsze nowe niż używane lepsze. Dlatego niektórzy kupują nowe Dacie. Ja nie lubię jeździć po kimś samochodem. Do tego jestem osobą niepalącą a jakieś 98% samochodów to samochody palaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tipo ma jedną dużą wadę - stosunkowo krótkie przełożenia dla silnika 1,4 turbo 120KM przez co na autostradzie jest głośniej.

Każdy kij ma jednak dwa końce - przy niższych prędkościach objeżdża MIV, także turbodziura jest mniejsza.

Na astrę V są bardzo ładne rabaty -wystarczy na allegro poszukać ofert dealerów.

Edytowane przez tomekrus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początku chciałem się przywitać, a więc WITAM Wszystkich! :notacrook:

Rabaty na Astre 5 to faktycznie od 10% wzwyż, ktoś na forum Astry pisał nawet o 18%.

Mam pytanko do szanownych kolegów odnośnie rabatów na MIV. Interesuje mnie MIV Grandtour w wersji Intens TCe130KM. Jaki rabat można wynegocjować? Ktoś się pochwali ile udało się "urwać" z ceny zasadniczej + ewentualnie jakieś dodatki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za modele 2017 raczej żadnych rabatów. Z wyprzedaży 2016 procedura jest dość prosta. Dostajesz z automatu 7000 złotych zniżki plus wybierasz sobie opony zimowe do 2000 złotych, więc de facto masz 9000 złotych upustu. To jest upust od producenta. Zniżki od dealera to już indywidualne sprawy. Dorzucą darmowe welurowe dywaniki, może uda się wyszarpać 2-3 tysiące złotych od samego dealera. Cudów bym się nie spodziewał. Tak czy siak za rocznik 2016 to i tak duży upust.

https://www.renault.pl/content/dam/Renault/PL/pdf/pricelists/nowy-megane-grandtour-price.pdf

 

 

BTW, dziś widziałem pierwsze reklamy w TV Megane Grand Coupe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
        • Like
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!