Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kupujemy MIVPhI


Rolandzikl

Rekomendowane odpowiedzi

Znowu jacyś mityczni ludzie w renault i "zwykli klienci"...

 

Dodano: 23 kwi 2017 - 10:17

Dlatego odpuściłem, uderzę jeszcze do innych i jak również będzie tak bidnie to poczekam do wakacji, może się coś zmieni w polityce rabatowej.

 

 

To nie chodzi o politykę rabatową. Jedz do innego salonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem 5 lat Megane II 1,9 dCi 120KM Wygodna dość fajne przyśpieszenie i spalanie, dlatego jako następny samochód wziąłem Renault też Megane ale III 2014 po lifcie świetny przód bardzo mi się spodobał ale nie byłem przekonany do benzynki 1,2 130KM ale jestem miło zaskoczony, samochód cichutki mało pali, ale prawdę mówiąc częściej jeżdżę na stacje paliwową, a niby pojemność zbiornika i spalanie porównywalne do 1,9 dCi, tył nie jest czymś super w MIII musiałem się do niego przyzwyczaić, może i kolega ma racje żeby teraz coś zmienić, a nie ciągle Renault, choć Mazda też ładnie wygląda ale MIV ma urok, może będzie się trzeba przejechać do salonu Mazdy, wziąć na przejażdżkę 2,0 120KM i przekonać się samemu, ile w niej miejsca jest z tyłu, ile pali i po dotykać fizycznie materiałów w środku. Ale wizualnie to Megane IV lepiej wygląda szczególnie w reflektorami ledowymi z przodu pure vision. I tył jest genialniej zrobiony niż w Mazdzie. Nie wiem jak jest z awaryjnością Mazd. Zrobiłem prawie 60 tyś/km MIII i nie było większych problemów prócz spalonych głośników które wymienili na gwarancji choć jakość w mojej wersji jest słabsza niż w MII. Jeżeli możecie to podajcie ile daliście kasy za swoje wersję i ile wytargowaliście.

 

Hehe, jednak są te ciągoty dalej do Renault. Przywiązanie do marki nie jest dobre. Nie wiem ile masz lat, ale w młodym wieku trzeba pojeździć różnymi markami. Wiadomo, każdy robi co chce i nikomu nic do tego. Czemu tylko Mazda? Mazda pewnie Ci się nie spodoba bo za fajnie wyposażoną trzeba dać 100 tys. złotych i miejsca z tyłu jest mało. Ponownie będzie zwrot do Meganki. Boisz się innych marek tylko dlatego, że ich nie znasz?

Przejedź się wersją 120 z automatem i 165 koni z manualem. Szkoda, że nie ma w Polsce wersji 2.5 litrowej z automatem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 35 lat :) także jeszcze jestem dość młody, zależy kto czyta tego posta :) Na rynku ja nie mogę znaleźć innego autka które by było ładne tak jak Megane, tak jak czytałem i opiniuję Seat Leon, nie porywa wyglądem w środku jak w starym Tarpanie, przynajmniej silniki maja podobno oszczędne 1,4 125KM, Opel jest nudny szybko się już opatrzył, jednak na Megane IV można przy niej stać i oglądać. W nocy widziałem białą Megane IV na światłach :) piekna sprawa, wczoraj przed centrum handlowym stała Megane GT niebieska :) pięknie wygląda. Może trzeba poczekać na jakiś nowy silnik i ewentualnie na kosmetykę Face Liftingu może wszystko będzie led na zewnątrz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 35 lat

To chyba jesteśmy ten sam rocznik, ja 82. Nowej Hondy Civic nie chcesz? Bo cenowo pewnie będzie to samo o ile M4 dostanie lepszy silnik. Prognozuję ponad 90 kafli za goły Intens.

Zobacz co ten silnik 1.5 potrafi, petarda ->

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co mnie przedrzeźniasz :?:

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Taka możliwość jest.Bez żadnych kombinacji i to nie jest nie wiadomo jaka super extra duża zniżka.Jest znacząca i może klient dostać jej mniej lub więcej.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9, 5.13 - Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nie od pracownika serwisu, który ma zniżkę, tylko od osoby zajmującej się sprzedażą to zależy.

Jeśli pracownik serwisu daje swoją zniżkę klientowi z ulicy to jest to już kombinacja po polskiemu właśnie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te zniżki to taka socjotechnika. Ceny zawyżone celowo, żeby można było dawać upusty kompletnie nic nie tracąc na tym. Takie chwyty psychologiczne są dobre. Łatwo zyskuje się klienta, który jest podatny na takie sztuczki. Moje M4 katalogowo z pakietami kosztowało 82400. Finalnie 73000. Licząc opony zimowe klasy premium za które nic nie zapłaciłem samochód wyniósł ~71000 złotych. Czy ja mam z tego się cieszyć? Ja tu nie dostałem żadnej zniżki. Po prostu tyle powinien kosztować samochód i to jeszcze ze sporym zarobkiem dla producenta i dealera. Pewnie jakbym miał lepszą gadanę i wiedzę jak w tym biznesie się postępuje to można byłoby zejść poniżej 70k w tzw. okresie wyprzedaży 2016.

Drażnią mnie te głupoty zniżkowe. Wolałbym chyba realną, na sztywno cenę za samochód i jako gratis, symbolicznie, w prezencie dywaniki welurowe od producenta czy dealera. Nie jakieś zabawy w negocjacje cenowe, które i tak są ściemą. Ludzie nauczyli salony albo salony nauczyły ludzi, że bez zniżek na kilka tysięcy złotych to nie ma co rozpoczynać rozmowy.

Wydaje mi się, że nowe renówki osobowe są o jakieś ~20 tysięcy złotych zawyżone cenowo, żeby w razie czego można było konkretnie manipulować cenami, nawet w tzw. wyprzedażach rocznika i nadal zarabiając dużo per sztuka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!