Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kupujemy MIVPhI


Rolandzikl

Rekomendowane odpowiedzi

Ja cały czas rozmyślam czy wziąć Intense czy Bose heh, ale nawet w Intense sprzęt lepiej gra niż w MIII chyba każdy samochód gra lepiej niż w MIII, różnica ceny nie jest aż tak dramatycznie duża ale wydaje mi się że Bose robi swoją robotę w tym aucie a dodatkowo dostajesz w Bose ładne felgi :) w standardzie 17", przyciemniane szybki z tyłu. Polecam filmik na you tubasie gdzie SCF testuje wersje Bose głośników a że jest muzykiem z zawodu to można skorzystać z jego opinii.

test nagłośnienia robi od 15:27 min Edytowane przez darekgt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Intens nagłośnienie jest średnie(słabe) z racji braku niskich tonów. Bose ma subwoofer. Ja słucham rocka, death metalu, itp. i średnio to brzmi. W Intens nagłośnienie nadaje się co najwyżej do słuchania wiadomości z radia. Do muzyki się nie nadaje żadnej. Dźwięk jest mocno spłaszczony, nijaki. SCF też powiedział w którymś filmiku, że Bose dupy nie urywa, jest słabo. Dobry dźwięk niestety jest tylko w klasie premium i to nie w każdym samochodzie. Trzeba pamiętać, że Meganka to segment kompaktów, nawet nie klasa średnia, więc nie można wymagać cudów, jakości we wszystkim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja akurat posiadam wersję ZEN i w temacie systemu audio mogę potwierdzić wcześniejsze wypowiedzi, że nie jest wyrafinowany i audiofilskich oczekiwań nie spełni. Moim zdaniem o ile to możliwe dopracowanie oprogramowania radia pod kątem regulacji parametrów audio poprawiło by sytuację.

Wcześniej miałem Citroena C4 (I generacji) i tam podstawowy zestaw audio grał co najmniej o poziom wyżej niż ten m Megane IV.

Nie oznacza to jednak że zestaw w Renault jest zły. Do słuchania radia czy muzyki z telefonu w zupełności wystarczy, a współpraca z telefonem i jakość rozmowy telefonicznej czy czułość mikrofonu, więcej niż zadowalająca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście spodziewałem się, że będzie słabo, ale nie że aż tak. Przecież tu w ogóle nie ma niskich tonów. Nie oczekuję, że radio fabryczne będzie schodzić nie wiadomo jak nisko, no ale szanujmy się <_< Mam wrażenie, ze dźwięk dochodzi z jakiejś puszki.

 

Jednak przyzwyczajenie robi swoje. W poprzednim samochodzie jak tylko skończyła się gwarancja to wymieniłem radio fabryczne, wyciszyłem cały środek, a do bagażnika powędrowały dwa wzmaki, kondensator i skrzynia własnej roboty. Także jak teraz słucham muzyki to bieda straszna :blink:

 

I tak się zastanawiam czy ktoś już słyszał o kimś kto wyciągał R-Link2 w celu podpięcia czegoś swojego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to ma jakieś znaczenie czy ktoś posiada Bose lub nie? Moim zdaniem warto wziąć Bose jak masz na to kasę. Bo Bose to nie tylko inne nagłośnienie, ale też inne wyposażenie samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ktoś się orientuje czy to nagłośnienie Bose to jest coś innego niż to co w katalogu z akcesoriami oznaczone jako Focal Music Premium?

 

Z tego wynika, że jakiś sposób na wyjęcie tego R-Link2 musi być skoro w tym zestawie jest Sub.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja posiadam wersję Bose i bardzo sobie chwalę. Miałem styczność ze zwykłym nagłośnieniem w aucie zastępczym i bez porównania. Jest kilka dodatków, które na pewno w tym aucie zostawiłbym za wszelką cenę. Nagłośnienie Bose do tego właśnie należy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja się ciągle zastanawiam czy kupować w tym roku MIV czy czekać na wyprzedaż, pamiętajcie że już od 2018 wejdzie filtr cząsteczek stałych dla benzyn, także ten rok będzie ostatnim mniej problemowym rokiem dla kupujących. Przymierzam się i ciągle myślę ".... poczekam jeszcze trochę pewnie wprowadzą inną gamę silników i zrobią facelifting za rok/dwa to może pozmieniają wszystkie światła na ledy na zewnątrz i może trochę dopieszczą renóweczke" żebym się k... nie zdziwił jak nic nie zrobią. Z jednej strony moja MIII chodzi ładnie, bez awaryjnie ( odpukać ), to jeszcze pojeżdżę z rok może 2, z drugiej strony jak będę chciał sprzedać to już nie dostane tyle za ile bym chciał za nią a liczyłem że 70% ceny nowej IV z tym samym silnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dealer już mi proponował 45 tyś. zł. za moją ale chciałbym dostać 50 tyś zł. + opony zima+ dywaniki guma + nowe welurowe oryginalne + mata w bagażniku oryginalna + alarm + koło dojazdowe, na gwarancji jeszcze przez 20 tys km lub 2020 rok, OC AC, NW zapłacone do końca stycznia 2018 z całym pakietem ubezpieczeń i za granica do 1000 km od granicy Polski, za który dałem 2300 zł,olej zmieniany co 15 tyś/km za Intense ze zniżkami liczę 72000 czyli gdzieś 22 tyś dopłaty.Chyba że wynegocjuje lepsza zniżkę.

Edytowane przez darekgt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Renówka to nie japonce, że trzymają cenę. Trzeba podejmować męskie, szybkie decyzje. Za 2 lata to może 30 tys dostaniesz? O ile chcesz zmienić trójkę na czwórkę.

 

ps. filtr GPF niby jest w nowej Hondzie, więc już to się dzieje :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!