Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wymiana filtrów i oleju, co polecacie


Gość gophfer

Rekomendowane odpowiedzi

Nie cytuj wypowiedzi poprzedzających twoje własne posty!

 

Dowiem się jak wymontuje ponownie , bo w sobotę nie spisalem numerów. Ale w lutym 2015 na fv z przeglądu mam w pozycji filtr paliwa nr Renault 164009384R, którego zamiennikiem jest właśnie Filtron PP988/2 oraz bosch którego ty masz.

 

Byłem dzisiaj w serwisie Renault i widziałem ten filtr 164009384R i wygląda jak mój stary. Producent UFI made in china. I pytanie czy wziąć oryginał Renault UFI za 135 czy za 147 Purflux FCS770 a może Bosch F026402067 za jakieś 115-120

 

A i w Renault powiedzieli mi ze ten element który mi nie wchodzi do filtrona tj jednak podgrzewacz. Czujnik wody wchodzi od dołu gdzie jest za zaślepka/korek czyli moje auto nie ma czujnika wody

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym przysiągł, że to jest czujnik wody, bo tak był opisany w którejś instrukcji wymiany filtra.

Wspieraj europejską gospodarkę, daj sobie spokój z chińskimi częściami.

Bierz Purfluxa, albo Boscha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wspieraj europejską gospodarkę, daj sobie spokój z chińskimi częściami.

 

 

Dobre :-) filtron made in Poland i nie pasuje :-(

Bosch sprzedawca mówi że made in china,

co do purflux to nie wiem gdzie go robią

Edytowane przez gophfer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten Bosch co jest u mnie jest z Bułgarii, a Purflux z Francji.

Z tym Filtronem zrób tak jak Ci mówiłem.

Jak będziesz wymieniał nakręć filmik, że podgrzewacza nie wchodzi, a do innego mieści się bez problemu :)

Wyślij do nich maila i wstaw na ich profil FB.

Powinni w końcu normalnie zareagować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się zastanawiam bo Renault zaleca wymianę oleju i filtra co 30tys f.paliwa co 60tys. Ja obecnie mam zrobione od poprzedniej wymiany 16 tys,bo czytałem żeby w dci olej wymieniać co 15tys więc może ta wymiana f. Paliwa jest za wcześnie. Może wymieniać przez pół, czyli olej co 15tys a paliwa co 30tys,czyli f.paliwa co druga wymianę oleju. Jak to robicie ( wcześniej we fiacie wymienialem wszystkie filtry i olej raz w roku co jakiś 12-14tys)

Edytowane przez gophfer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem dzisiaj filtr Boscha i wygląda tak samo jak filtron w środku, kurde nie wiem o co biega. Jedyny jaki widziałem co mógłby pasować to oryginał Renault....

Zamówiłem Purfluxa, mam nadzieję że chociaż on wygląda jak mój obecny filtr paliwa

Niestety Purflux FCS770 w środku wygląda tak samo jak filtro pp988/2 oraz Bosch, Mueller, Denckerman i Fram. Musze mieć chyba inny podgrzewacz, czy Wasz podgrzewacz/czujnik tak samo wygląda jak ten z załącznika

post-78137-0-60360300-1461672451_thumb.jpeg

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem dzisiaj filtr Boscha i wygląda tak samo jak filtron w srodku, kurde nie wiem o co biega. Jedyny jaki widziałem co mógłby pasować to oryginał Renault....

 

Zamówiłem Purfluxa, mam nadzieję że chociaż on wygląda jak mój obecny filtr paliwa

Dlaczego nie kupiłeś oryginalnego Renault, skoro pasuje?

Myślę, że jednak to najlepsze rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo Renault tj UFI made in china i myślałem że coś made in EUR lub PL będzie lepsze. Tylko dziwna sprawa za te zamienniki wyglądają tak samo a Filtron nie pasuje. Dla mnie to dziwne, że tylko mi nie pasuje, z drugiej strony włożenie podgrzewacza tj banalna sprawa więc nie ma tam co zrobić źle. Jutro będę widział jeszcze Purfluxa FCS813 niby do megane 1.5dci coupe tj ostatnia szansa jak nie to pozostaje tylko oryginał Renault UFI

Edytowane przez gophfer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam sobie właśnie o tych filtrach UFI i tj całkiem dobra firma. Znalazłem w Krk sklep z częściami do Francuzów i ten filtr mam za 119,chyba dobra cena jak za oryginał :-)

Zakupiłem oryginał Renault, w weekend montaż :-)

A teraz troszkę z innej beczki ale nadal kwestia filtrów.

W jakiej kolejności,

1. Odgrzybianie klimy

2. Wymiana filtra kabinowego

czy najpierw wymiana filtra i później odgrzybianie?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!