Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Renault oszczędza na drobiazgach


kacper69

Rekomendowane odpowiedzi

To mnie właśnie dziwi, że odkleiło się niespełna po 4 latach.

Tak to u mnie wygląda mniej więcej jak na zdjęciach, blok silnika też jest miejscami zadrzewiały i nie wiem czy to normalne czy to jakiś szrot i go sprzedać...

post-65594-0-26853700-1487795515_thumb.jpg

post-65594-0-42312500-1487795527_thumb.jpg

post-65594-0-36384500-1487795700_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O kurcze, myślałem, że to wygłuszenie z tyłu silnika to przez kuny jest takie rozwarstwione i potargane, a tutaj okazuje się, że powód może być inny.

Ja też mam rocznik 2013 (już po face liftingu) i zaczęło się tak robić 3 miesiące od kupna. Dużo jest roboty z wymianą tego?

Mam rozszerzoną gwarancję, ale nie chciałbym, żeby mi połowę samochodu rozkręcali, bo znając serwis to mogą to bardziej popsuć niż naprawić.

 

Co do korozji śrub, opasek metalowych to raczej kwestia estetyczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kowalikd u mnie to wygląda bez porównania lepiej. Aż takich oznak korozji u mnie nie ma. Opaska zaciskowa widać, że była zdejmowana.

 

Altair4, od spodu można próbować starą wykładzinę wyjąć, ale jak będą się szarpać z nową przy montażu (słaby dostęp) to pewnie wiele nie pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opaska była ściągana bo spuszczałem płyn. Czyli było myte czymś lub stało bez maski

 

Dodano: 22 lut 2017 - 22:27

Możesz zrobić u siebie fotki dla porównania?

 

Dodano: 22 lut 2017 - 22:46

Ja też mam 2013 po liftingu już na ledach. Jak go kupiłem to wygłuszenie już odpadało, co do kwesti estetycznej to nie wiem, ale dla mnie to jest złom nie samochód, że jest rdza bo moje megane z 1999r wygląda lepiej niż to nowe zrobione z papieru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miejscami zadrzewiały i nie wiem czy to normalne czy to jakiś szrot i go sprzedać

W tych miejscach to normalne. Przy bloku silnika takich miejsc nawet się nie zabezpiecza żadną farbą. Blok jest żeliwny i nie ma to w tych miejscach znaczenia, czy rdzewieje, czy nie. Pozostałe elementy jak np, opaski jak nie są w ocynku to będą rdzewieć, też normalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kowalikd - ja mam auto od nowości. Pierwsza rzecz, to te śruby grubo posmarowałem smarem (nie ma dostępu powietrze), bo w poprzednich autach był problem z odkręceniem przy wymianie amorków i łozysk. Teraz mam dodatkowo dedykowane kapturki.

Dla mnie to normalne, że tam rdzewieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj po przeczytaniu Waszych postów sprawdziłem swój egzemplarz, który stoi na dworze cały czas. Wilgoć non stop i nic mi nie rdzewieje pod maską. Auto z niemiec, nie wiem z jakiej fabryki ale w tych miejscach co pokazujecie żadnych oznak korozji. Wygłuszenie faktycznie trochę odstaje, ale nie wygląda jakby miało odpaść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać mi się tak trafił. Może też zależy od intensywności użytkowania auta, ten mój miał roczny przebieg 30 tys, w 3 lata prawie 90 tys jak go kupiłem. Pojeżdżę trochę i zobaczymy co to będzie chociaż już wychodzą różne mankamenty jak kulawa praca po odpaleniu gdy jest na - czy pulsujące światła...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od dawna jest wiadomo, że auta wyprodukowane na Europę wschodnią są delikatnie mówiąc okrojone i to większości producentów. Miałem nie raz okazję porównać te same wersje z salonu PL do wersji, które przyjechały z Niemiec, Francji itp.

Pisząc o rynku wschodnim, materiały też pozostawiają, dużo do życzenia, przykładem może być tgzw. eko-skóra na fotelach, która pęka przed upływem dwóch lat eksploatacji, mam 5-cio letnie M3 Coupe GTline z rynku Niemieckiego i nic nie pęka, ani się nie łuszczy. Kolega ma od nowości 4-letnie M3 Coupe z PL, niby wysoka wersja, bo Privilege a w niej: zwykła kierownica, bez Navi, bez lampek podświetlających w dźwigach, pękająca skóra. Privilege z państw zachodnich jest naprawdę dobrze wypasione. Niestety, cena robi cuda wystarczy porównać katalogi z PL i D dla tych samych wersji wyposażenia :mrgreen:

post-16747-0-90317700-1488032894_thumb.jpg

Edytowane przez witman
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 5-letnią, krajową MIII GT Line i skóra, wnętrze bez oznak zużycia, jest też komplet "drobiazgów". O ile brak "drobiazgów" faktycznie występuje to materiały innej jakości nie wchodzą w grę przy tak masowej produkcji - jakość materiałów zależy od wersji wyposażenia i fazy. W Privilege pękała jasna skóra w ph1 i to niezależnie od rynku.

Edytowane przez kataryniarz
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lukasz32

Witam,po przeczytaniu tego wątku,postanowiłem dziś sam z ciekawości sprawdzić na ile reno przycieło na kosztach w moimi egzemplarzu i o dziwo nie jest tak źle,a autko jest z polskiego salonu z łodzi z 2010r wersja exception coupe.Są zaślepki na wycieraczkach,na amorkach,rynienka,osłona kompa mata też jak na razie się trzyma,brakuje tylko zatyczki z miarką poziomu płynu i w sumie to to najbardziej wkurza bo za cholere nie widać stanu z zew.Więc chyba nie ma reguły że jak z polski to od razu "oskubany" na maksa. :)

Swoją drogą to nie wiecie czy nasze wozy mają takie cuś jak sygnalizacja niskiego stanu płynu do szyb na desce rozdzielcze?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejna pierdoła.

Dodałem oświetlenie nóg (lampki w drzwiach). Jest wiązka z wtyczką w drzwiach, tylko lampek brakuje.

Tu napisane więcej:

http://megane.com.pl/topic/66785-oswietlenie-nog-pasazerow-drugiego-rzedu/page__view__findpost__p__486118

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!