Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup poduszek silnika


markis80

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam pytanie.potrzebuje zakupić dolną poduszkę tylną do megane II 1.6 z 2004r. A po rozmowie z pewnym allegrowiczem powiedział mi że taka poduszka bedzie odpowiedniabdo mojego auta. Oczywiscie sprawdził to po nr VIN (podany po niżej). Poduszka to SWAG nr 60 92 9593 SWA. Z tego co widziałem to jest do silnika DCi, a nie do benzyny. Czy może mi to ktos jeszcze raz zweryfikować dla pewności. Podaje swój nr VIN VF1LM0J0H32920381. Prosze o info POZDRAWIAM

Edytowane przez clive120
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok tylko że po numerach tych podanych poduszek widać inne wykonczenia gumy " wyprofilowanie" przy tych poduszkach na szerszej przestrzeni. Czym sie różnią bo skoro pasują obie to dlaczego są inne. Ak to jest i o co w tym chodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Budowę mają różną, ale obie pasują. Jak chcesz mieć mniejszy stres związany z prawidłowym doborem, to spojrzyj pod samochód i bez problemu będziesz widział który typ masz. Kup o takiej budowie jaką masz teraz założoną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Auto: 1.9 dCi 

https://allegro.pl/oferta/poduszka-silnika-megane-ii-scenic-ii-1-9-dci-kpl-6010187800

co myślicie o takim zestawie?
Czytałem wyżej, aby dolną poduszkę brać Hutchinson 

Ten zestaw ma niby oryginał, ale z podmienioną dolną właśnie na tą firmę.

Dziwi mnie ta notka jedynie: 
Dolna kość 532C62 zamiast 532B15, 8200042454 (poduszka bez oryginalnego opakowania, numery oryginałów wytarte).

Nie wiem o co chodzi z tym wycieraniem numerów, to nie jest podejrzane?

Jeżeli jest to mogę wziąć po prostu:
https://allegro.pl/oferta/poduszki-silnika-megane-ii-scenic-2-1-9-dci-kpl-7137816092
Ale tam jest standardowa dolna poduszka. 

 

Co o tym myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hutchinson robił większość poduszek na pierwszy montaż, ich zamienniki są polecane.

Wytarty nr wskazywałby, że to część na pierwszy montaż, z której usunięto logo Renault i przepakowano do sprzedaży detalicznej. Albo sprytna podróba.

Najlepiej dobierać po VIN bo z poduszkami olejowymi jest rzeźnia, istnieje milion kilkanaście wersji. Ja poszedłem do ASO po wycenę, na niej wymieniono mi właściwe numery części, i korzystając z niej zamówiłem poduszki Hutchinsona w sklepie specjalizującym się we francuzach za 1/3 ceny z ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba zamówie ten zestaw bo do tej pory ten sprzedawca dawał dobre oryginalne częsci więc ufam, ze nie wsadzil tam podróby... ;) 
Poza tym zdjęcie jest, ze to metalowa czesc, a podroby raczej ida w jakis plastik czy gume, czy co tam jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Cześć, bardzo proszę o pilną pomoc, bo auto właśnie stoi u mnie w garażu na kanale bez poduszki i nie wiem, czy mogę zamontować nową...

Chodzi o to,  że wymontowałem z samochodu dolną poduszkę, jeszcze jest oryginalna i wygląda jak ta Febi poniżej:

29397_1.thumb.jpg.6e93874474409d586dcbbe358352fe52.jpg

 

Natomiast ja kilka dni temu kupiłem Sasica, niby po VIN dobrane, taką jak tutaj:

moja.thumb.jpg.32058e147716be4bdb31a579f3326b49.jpg

Delikatnie inne jest to mocowanie większej gumy. Zgłupiałem, bo w sklepach różnie pokazują, w wielu do mojego auta niby są oba rodzaje poduszek. Mogę zamontować tę Sasica, pomimo, że trochę inne ma to mocowanie? Oba otwory się zgadzają, są dokładnie w tych samych miejscach.

Będę wdzięczny za szybką pomoc bo auto stoi i czeka, nie wiem, czy mam zakładać starą i po weekendzie jechać wymieniać poduszkę? :/ Aż głupio mi ją zakładać bo po wyjęciu okazało się, że jest złomem na granicy zerwania.

Edytowane przez droopy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli rozstawy pasują to zakładaj nową.

Zmieniłem niepotrzebnie na huthinsona i było podobnie.

( Myślałem, że stuk jest od poduszki, a była luźna podpora prawej półosi).

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozstaw był idealnie taki sam, zamontowałem tę poduszkę i jest OK, także jakby komuś się trafiła taka sytuacja, to wychodzi na to, że można. Punkty mocowania są płaskie, więc konstrukcja gumy chyba nie ma znaczenia.

Dzięki @jabrze, u mnie po demontażu okazało się, że poducha trzymała się już na strzępkach, pewnie wkrótce by się zerwała kompletnie. To był jeszcze oryginał, z pierwszego montażu, bo data na niej jest...

Edytowane przez droopy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
        • Like
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!