Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nawigacja w R-Link 2


Rekomendowane odpowiedzi

Ja z kolei zetknąłem się z innym problemem. Pojawiła się mapa, więc jak zwykle: 1. Zgrałem, 2 Załadowałem do USB w aucie 3: no właśnie, pojawił się komunikat cytuję : Aktualizacja mapy: wiele plików aktualizacji. 4. Mamy na serwerze już nie mam. 5. Komunikat cytowany wyżej o wielu plikach, pojawia się  przy każdym odpaleniu auta. CO ZA CZORT?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie tak, ale nigdy wcześniej nic się nie działo, od trzech lat, czyli od 2017 roku, kiedy nabyłem auto, ładowałem je w ten sposób, więc ,,kto przewidział''. I co teraz? Do pendrive się nie dostanę, włożyłem w firmie do kompa i teraz mogę go tylko sformatować (

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że to nie jest problem obecności starej mapy na pendrivie. To jest błąd nowej mapy (może dla niektórych systemów, np. 3.3.).

W moim przypadku było tak: Po pobraniu do USB włożyłem go do samochodu ale nic się nie działo, nic się nie instalowało. Formatowałem USB z nadzieją, że pobiorę mapę ponownie, ale nie ma jej już na serwerze. Zadzwoniłem do Renault i powiedziano mi, że jest dużo sygnałów o błędach tej wersji i że pracują nad tym. To było ponad tydzień temu. Do tej pory cisza.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Dnia 5.03.2020 o 18:10, ABCMegane napisał:

Witam, zadałem pytanie w innym wątku, ale nikt nie udzielił odpowiedzi. Chodzi mi o mapę Europa 2019.06. Raz ściągałem i więcej nie ma w moim koncie w RLink Toolbox. Nie udało mi się zainstalować z powodu jakiegoś błędu. Poprosiłem Renault o udostępnienie kopii, ale cisza, nie odpowiada.
Ktoś udostępnił jego kopię w chmurze. Pytanie: Czy można ją zainstalować? Czy nie jest tak, że każda kopia jest spersonalizowana, oraz zależna od wersji systemu R-link 2?

 

Odpowiedź Renault na problem zniknięcia mapy z toolboxa:

Szanowny Panie,

w nawiązaniu do zapytania chciałbym uprzejmie poinformować, że instalacja jakiejkolwiek darmowej aplikacji powinna rozwiązać problem.

Poniżej załączam link do strony gdzie wyjaśnione są wszystkie kwestie związane z systemem multimedialnym R Link 2.

https://easyconnect.renault.pl/help/r-link2

W punkcie RL2- 01 wyjaśniona jest kwestia zarządzania treścią systemu multimedialnego oraz sposobu instalacji aplikacji.

Po wykonaniu tej procedury oraz ponownym zalogowaniu się na konto My Renault , mapa o oznaczeniu 19_06 powinna być już dostępna.

Problem z dokonaniem tej aktualizacji jest zgłoszony do producenta. Jednak w niektórych przypadkach pomaga wyżej wymienione rozwiązanie.

Jeśli jednak nie uda się pobrać mapy o oznaczeniu 19_06 proszę o cierpliwość. Liczę na to, że rozwiązanie pojawi się w najbliższym czasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to  ja miesiąc temu dostałem w tej sprawie taką odpowiedź: 

Cytat

Szanowny Panie, 

Odpowiadając na Pańskie zgłoszenie w materii nieprawidłowości związanej z pobraniem i instalacją najnowszej aktualizacji map, uprzejmie informuję, iż Producent pracuje obecnie nad rozwiązaniem tejże. 

Po zakończeniu prac naprawczych mapa w wersji 2019.06 powinna ponownie zostać udostępniona na Państwa kontach. 

Za wynikające z tego tytułu utrudnienia przepraszamy. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 10.04.2020 o 17:04, sylwekdm napisał:

 

Odpowiedź Renault na problem zniknięcia mapy z toolboxa:

Szanowny Panie,

 

 

Czy udało Ci się ściągnąć mapę?

W moim przypadku skontaktowałem z Renault Polska kilka razy, bez skutku.

Arogancja i brak kompetencji robią swoje.

Edytowane przez ABCMegane
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 5.03.2020 o 18:10, ABCMegane napisał:

Witam, zadałem pytanie w innym wątku, ale nikt nie udzielił odpowiedzi. Chodzi mi o mapę Europa 2019.06. Raz ściągałem i więcej nie ma w moim koncie w RLink Toolbox. Nie udało mi się zainstalować z powodu jakiegoś błędu. Poprosiłem Renault o udostępnienie kopii, ale cisza, nie odpowiada.
Ktoś udostępnił jego kopię w chmurze. Pytanie: Czy można ją zainstalować? Czy nie jest tak, że każda kopia jest spersonalizowana, oraz zależna od wersji systemu R-link 2?

 

Też tak mam. Raz ściągnąłem na kartę SD, a po włożeniu do auta nie zainstalowała się. RLink Store pokazuje, że jednak jest, ale faktycznie jej nie ma. Wygląda na to, że coś się skopiowało w aucie, ale nie do końca. Niestety R-Link toolbox nie pozwala już na jej ściągnięcie...ale...

Zalogowałem się na francuską wersję R-Link Store i właśnie ściągam najnowszą wersję poprzez Toolbox :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!