Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

1.5 dCi 110 nadmierne spalanie


nadobny

Rekomendowane odpowiedzi

No ja przechodziłem przez to samo - mój mimo przebiegu 33k km klekotał i palił jak szalony (choć po wszystkim stwierdziłem, że ten typ /silnik/ tak po prostu ma) ;) Na szczęście zostawiłem auto w rozliczeniu i Pan nawet się nim nie przejechał, bo uznał że skoro jest na gwarancji, to wszystko musi być ok. Kupiec zresztą znalazł się w ciągu tygodnia, a oni byli do przodu 8k zł ;) No ale mimo, że mi palił sporo, to jednak te Twoje wartości są z kosmosu (u mnie przy jeździe 130km/h palił ok 6.5l, w cyklu mieszanym gdzie 80% trasy to prędkość 80km/h bez zatrzymywania - nieco mniej).

 

Myślę, że powinieneś znaleźć kogoś, kto nie będzie się bał wsiąść z Tobą do auta i w tym czasie będzie sprawdzał parametry. Nie widzę za bardzo innej opcji, bo mówimy przecież o spalaniu w trakcie jazdy. Możliwe, że coś jest ze świecami (jak dalej masz taki błąd), możliwe że przepływomierz oszukuje (w końcu masz już taki magiczny przebieg 160k km przy którym one lubią się psuć). Te rzeczy co podałem mogą, ale nie muszą pomóc (mi jak widać nie pomogło). Co do dodatku do DPF, to on ma fajną zaletę polegającą na tym, że oprócz DPF wpływa też korzystnie na turbosprężarkę i EGR.

 

ASO sobie odpuść, dla nich żadne spalanie nie jest za wysokie (tak uważa nawet sam importer, którego prosiłem o pomoc). Jestem w stanie założyć się o flaszkę łiskacza, że nic nie zdziałają, a zostawisz im tylko kasę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam ponownie. Bardzo dziękuję za zainteresowanie. Samochód jak palił tak pali. Od tego czasu nie wykonałem żadnej dodatkowej naprawy więc i spalanie się nie zmieniło. Większość czynności wiąże się z pozostawieniem samochodu w warsztacie, a akurat teraz nie mogę go odstawić. Dostałem nawet b. wiarygodny kontakt od osoby z forum, ale dosyć daleko czyli to też wymaga czasu. Może w nowym roku ;) Na teraz przełączam komputer żeby pokazywał coś milszego, a na stacji zawsze za 200 :p Jak uda się coś poprawić napiszę niezwłocznie. Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...
  • 1 rok później...

Witam, chciałem sprecyzować czy wtryski kupował Pan nowe czy też regenerował swoje? Zastanawiam się też czy warto kupować regenerowane. 

Od dwóch miesięcy posiadam scenica w automacie i przeraża mnie jego spalanie. Teraz pali już "tylko" 12 litrów wokół komina, a w trasie 50% 110km/h autostradą i 50% spokojnie krajówkami zgodnie z przepisami - 8 l/100km. 

Przed wymianą termostatu, zaraz po zakupie, spalał w trasie 15 litrów. Termostat kupiłem nowy i oryginalny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem nowe, oryginalne. Już nie pamiętam co mi tam mechanik mówił, ale albo moich nie dało się regenerować albo tak zalecał. Ja chciałem mieć pewność i spokój, chociaż koszty były duże. Samochód po wymianie wszystkich palił trochę mniej, ale też nie było to to czego się spodziewałem. U mnie ewidentnie była patologia, ale też jeździłem prawie tylko po mieście i autostradzie. Potem mój samochód przejął ktoś w rodzinie, kto jeździł takie średnie trasy ze średnimi prędkościami to nie narzekał. Ostatecznie samochód kupił jakiś Ukrainiec. Nie wiem nawet czy miał świadomość ile ja tam rzeczy porobiłem.

Edytowane przez nadobny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!