Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zardzewiałe prowadzenie koła


anonymous999

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

W zeszłym tygodniu stałem się posiadaczem Megane GC.

W zeszłą środę ukradziono mi kołpaki.

A dopiero dziś ukazał mi się obraz jak na zdjęciach. (dopiero dzis to zauważyłem, bo przez caly tydzień wchodziłem do auta po ciemku i wracalem po ciemku.... i kompletnie nie bylo tego widać :-) )

Tylne koła są OK, natomiast z przodu nie mam dekli i prowadzenie koła jest kompletnie przerdzewiałe.

Czy u Was w nowych samochodach też to tak wygląda ?

Czy taki stan kwalifikuje się do reklamacji ?

 

Pozdrowienia

IMG_20171202_112336.jpg IMG_20171202_112344.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, pbet napisał:

Niedługo zaczną Ci rdzewieć też te felgi stalowe ale to również normalne.

Nie no, bez przesady :-) Felgi, jak są nowe (a te są), wytrzymają ze 2-3 sezony w bardzo przyzwoitym stanie. U mnie używane wytrzymały 3, a po 4-tym je malowałem (delikatna rdza w miejscach, gdzie zalega woda na postoju); jeździłem bez kołpaków.

 

@anonymous999, też tak mam w 1,5 rocznej Megane III, tyle że alufelgi to zasłaniają:

P_20171114_132017.thumb.jpg.476ddcab3a373b97f98872872bf54a23.jpgP_20171114_132009.thumb.jpg.d9b9630743df2722f1064934b27553ea.jpg

 

Edytowane przez konwil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konwil, dzięki za zdjęcia.

Ciekawe czemu z przodu Renault nie zakłada tego kapsla co z tyłu.

W zasadzie to mnie najbardziej zaintrygowało... gdyby wszystkie cztery koła były tak samo zardzewiałe, to bym pewnie nie drążył tematu na forum :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylna tarcza jest zintegrowana z łożyskiem i kapsel to łożysko osłania. Może dlatego? Takie moje przemyślenia :-) W MII było tak samo.

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, w Megane II (mam z 2008, u mnie od 2012) jest tak samo i przez cały czas jej posiadania wymieniam koła samodzielnie. Stan rzeczonych wyżej elementów jest przez ten czas niezmienny, tj. rudy :-) (z tyłu jest tan kapsel, więc wygląda to lepiej). Różnica była przez chwilę, gdy w zeszłym roku (listopad) wymieniano mi z przodu m.in. zwrotnicę (prawa), ale już na koniec zimy wygląd nie odbiegał od tej drugiej :-) Wygląda na to, że to nie jest ocynk ogniowy, tylko jakieś malowanie i to liche.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwarancja na rdzę jest na nadwozie. Tarcze zawsze będą rdzewieć. Żeby nie rdzewiały musiały by być robione ze stali nierdzewnej, malowanie nic nie da skoro pracują często w tak skrajnych warunkach temperaturowych. To samo będzie np ze zwrotnicami itp. Rdzewieją powierzchniowo i będą rdzewieć (chociaż tutaj temperatura nie ma znaczenia).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!