Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kontrolka ABS świeci po wymianie tulei na wahaczach


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Zawiozłem moją megane 1.6 16V (107km) z '99r do mechanika na wymianę sworzni i tulei z przodu oraz ustawienie zbieżności. Po odebraniu auta nieregularnie świeci mi się kontrolka od ABS i SERVICE. Mechanicy powiedzieli mi ,że mieli trochę problemów z wymianą ,która się udała i że musieli spawać jakieś pierścienie bądź koronki (?) . Próbowałem przetestować czy nadal ABS działa i odniosłem wrażenie ,że nie. Przed wymianą było wszystko w porządku. Jestem ustawiony z mechanikiem na czwartek i mamy podpiąć meganke do pc i zobaczyć o co chodzi. Mam obawy ,że mechanicy coś popsuli i teraz będą chcieli się wykręcić. Moje pytanie brzmi co mogło pójść nie tak i czy wymiana tulei na wahaczach mogła spowodować uszkodzenie ABS? Jestem laikiem i po prostu nie chcę się dać oszukać. Poszedłem do mechanika z prostym zadaniem wymiany tulei i sworzni ,a wróciłem z palącą się kontrolką od ABS. Jak mogę udowodnić ,że to ich wina? Proszę o pomoc i pozdrawiam.

Edytowane przez klimczewski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, airbites napisał:

Nie papuguj.

 

Pod auto jeszcze nie nurkowałem sprawdzę i dam odp. Bardziej sprecyzuje pytanie. Czy przy wymianie tulei i sworzni była konieczność ingerowania w "koronki na przegubie"?

lapka2.gif

REGULAMIN

5.13    Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach