Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Znosi na prawo :( mechanik nie zrobił


Rekomendowane odpowiedzi

to nie moje oczywiście hehe ale coś takiego u mnie się dzieje ale przy oczywiście dużo niższych prędkościach. I nawet nie wiem czy nie ciutke bardziej u mnie ściąga. Oczywiście kierownica lekko w prawo jest. BARDZIEJ JAK NA DRUGIM FILMIKU

 

 

Czy takie znoszenie może powodować luz na maglownicy? Według mechanika bardzo delikatny.

Edytowane przez Pogoleus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie jeszcze. Cisnienie ok. Gadałem z mechanikiem za miesiąc zmienie na letnie i zobaczymy. Ogólnie mówił że ma wyniki geometrii i wszystko tam dopuszczalne jest na zielono. Mówił że auto krzywe nie jest że 2 opcje są. Opony lub luz na maglownicy. Ale obstawia że opony. Albo mnie zbywa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie się wtrącić ale mam pewien pomysł. Czy w samochodzie, któraś felga nie jest przypadkiem zbyt mocno pogięta? Miałem kiedyś w jednym z samochodów problem ze ściąganiem i powodem była właśnie skrzywiona felga.

W moim Megane maglownice szlag trafił już dwa razy i nigdy nie wiązało się to ze ściąganiem. Przy kręceniu kierownicą na postoju było natomiast słychać wyraźnie przeskok zębatek.

Co do podłużnicy to kiedyś w Maluchu jedna całkowicie mi przegniła. Faktycznie objawem jej stanu (właściwie jej braku) było właśnie ściąganie. Jednak samochód ściągał wyłącznie podczas hamowania, kiedy nadwozie traciło sztywność.

Reasumując może warto przyjrzeć się felgom?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 30.01.2018 o 16:45, omega napisał:

Lelupi, piszesz "A sama zbieżność, wcale nie musi być powodem ściągania auta. " Zbieżność kół nie wpływa na ściąganie auta.

I tutaj jesteś w dużym błędzie. Wystarczy, że któryś z innych parametrów lewego lub prawego koła, przedniej lub tylnej osi, jest przekroczony lub nawet w granicy a do tego zbieżność jest na plusie lub minusie od fabrycznej wartości, auto zaczyna ściągać. Pamiętaj dyskutujemy o aucie powypadkowym, którego nikt z nas nie widział. :-)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Witam ponownie. Zaskoczył mnie dziś mechanik. Zadzwonił i powiedział ze gdy dostali się tam do tego koła okazało się ze zawór był tylko mocno ubrudzony i zapchany starym olejem. Ktoś tu pisał ze tak mogło się stać po wymianie rozrządu:) koło podobno w dobrym stanie i bez kosztów obejdzie się. Niestety zostaje to ściąganie. Jeszcze pytanie. W jakim przypadku kierownicy nie da się ustawić prosto? Bo skoro powtarzali geometrię to czemu nie udało im się ustawić kierownicy na wprost?

Edytowane przez Pogoleus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie

 

 

 Niestety odebrałem auto dzisiaj. Pokazywali mi zdjecie zaworka ktory byl pozapychany olejem. Twierdzą że koło fazowe jest ok. Dzis oczywiście po pracy znowu zgrzyt i zgasł. Nie mam siły już. Czy dalej upierać sie aby wymienili to koło? Może to jakies partacze i lepiej dla tych 300 zł za robocizne co mi niby mieli opuścić  darowac sobie i gdzies indziej zrobić to koło? Czy upierać się żeby zrobili i zapłacic za samo koło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 1.02.2018 o 10:41, Pogoleus napisał:

Bo skoro powtarzali geometrię to czemu nie udało im się ustawić kierownicy na wprost?

Sam zadaj sobie pytanie do jakich partaczy Ty jeździsz?

Kto się podejmuje geometrii przy luzie w przednim zawieszeniu lub przy pościnanych oponach?

Zapchany zawór przy sprawnym kole nie pozwoli na zgaśnięcie samochodu, bo koło samoistnie nie zmienia pozycji i stoi bez przesunięcia, chyba że jest uszkodzone. Koło mechanicznie zawsze wraca do pozycji zerowej, a jego odchylenie następuje wskutek wzrostu w nim ciśnienia regulowanego elektrozaworem. Prawidłowo przesunięcie wzrasta dopiero od 1400 obrotów.

Jego pracę kontroluje czujnik położenia wałka rozrządu. Przesunięcie w czasie impulsu odczytanego z czujnika wału i czujnika wałka rozrządu jest następstwem przesunięcia rozrządu dla sterownika i służy do "zmiany" pracy wtryskiwaczy i układu zapłonowego.

 Skoro zgrzyt i zgasł to koło lata luźno i był przedzapłon (zgrzyt).

Z tego masz pewność, że czujniki i sterownik działa prawidłowo.

Edytowane przez jabrze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się zastanawiam jak mogą chcieć za wymianę koła 300 zł kiedy sama część kosztuje jakieś 260 zł + ewentualna przesyłka.

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To Twoje decyzje, ale dla mnie koło jest uszkodzone. Ponadto, dobry warsztat podepnie się i odczyta to co powyżej napisałem. Dużo mechaników ma problemy z benzyną w Renault.

Przykład - kazałem wymienić koło. Mechanik wyciągnął, wstawił moje przywiezione i stwierdził, że wyciągnięte jest dobre. Pozostawiłem jemu do wstawienia w innym samochodzie i się nadział. Dwa razy musiał wykonać tą pracę, bo w innym nie mógł nawet zapalić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!