Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Znosi na prawo :( mechanik nie zrobił


Rekomendowane odpowiedzi

to nie moje oczywiście hehe ale coś takiego u mnie się dzieje ale przy oczywiście dużo niższych prędkościach. I nawet nie wiem czy nie ciutke bardziej u mnie ściąga. Oczywiście kierownica lekko w prawo jest. BARDZIEJ JAK NA DRUGIM FILMIKU

 

 

Czy takie znoszenie może powodować luz na maglownicy? Według mechanika bardzo delikatny.

Edytowane przez Pogoleus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie jeszcze. Cisnienie ok. Gadałem z mechanikiem za miesiąc zmienie na letnie i zobaczymy. Ogólnie mówił że ma wyniki geometrii i wszystko tam dopuszczalne jest na zielono. Mówił że auto krzywe nie jest że 2 opcje są. Opony lub luz na maglownicy. Ale obstawia że opony. Albo mnie zbywa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie się wtrącić ale mam pewien pomysł. Czy w samochodzie, któraś felga nie jest przypadkiem zbyt mocno pogięta? Miałem kiedyś w jednym z samochodów problem ze ściąganiem i powodem była właśnie skrzywiona felga.

W moim Megane maglownice szlag trafił już dwa razy i nigdy nie wiązało się to ze ściąganiem. Przy kręceniu kierownicą na postoju było natomiast słychać wyraźnie przeskok zębatek.

Co do podłużnicy to kiedyś w Maluchu jedna całkowicie mi przegniła. Faktycznie objawem jej stanu (właściwie jej braku) było właśnie ściąganie. Jednak samochód ściągał wyłącznie podczas hamowania, kiedy nadwozie traciło sztywność.

Reasumując może warto przyjrzeć się felgom?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 30.01.2018 o 16:45, omega napisał:

Lelupi, piszesz "A sama zbieżność, wcale nie musi być powodem ściągania auta. " Zbieżność kół nie wpływa na ściąganie auta.

I tutaj jesteś w dużym błędzie. Wystarczy, że któryś z innych parametrów lewego lub prawego koła, przedniej lub tylnej osi, jest przekroczony lub nawet w granicy a do tego zbieżność jest na plusie lub minusie od fabrycznej wartości, auto zaczyna ściągać. Pamiętaj dyskutujemy o aucie powypadkowym, którego nikt z nas nie widział. :-)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Witam ponownie. Zaskoczył mnie dziś mechanik. Zadzwonił i powiedział ze gdy dostali się tam do tego koła okazało się ze zawór był tylko mocno ubrudzony i zapchany starym olejem. Ktoś tu pisał ze tak mogło się stać po wymianie rozrządu:) koło podobno w dobrym stanie i bez kosztów obejdzie się. Niestety zostaje to ściąganie. Jeszcze pytanie. W jakim przypadku kierownicy nie da się ustawić prosto? Bo skoro powtarzali geometrię to czemu nie udało im się ustawić kierownicy na wprost?

Edytowane przez Pogoleus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie

 

 

 Niestety odebrałem auto dzisiaj. Pokazywali mi zdjecie zaworka ktory byl pozapychany olejem. Twierdzą że koło fazowe jest ok. Dzis oczywiście po pracy znowu zgrzyt i zgasł. Nie mam siły już. Czy dalej upierać sie aby wymienili to koło? Może to jakies partacze i lepiej dla tych 300 zł za robocizne co mi niby mieli opuścić  darowac sobie i gdzies indziej zrobić to koło? Czy upierać się żeby zrobili i zapłacic za samo koło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 1.02.2018 o 10:41, Pogoleus napisał:

Bo skoro powtarzali geometrię to czemu nie udało im się ustawić kierownicy na wprost?

Sam zadaj sobie pytanie do jakich partaczy Ty jeździsz?

Kto się podejmuje geometrii przy luzie w przednim zawieszeniu lub przy pościnanych oponach?

Zapchany zawór przy sprawnym kole nie pozwoli na zgaśnięcie samochodu, bo koło samoistnie nie zmienia pozycji i stoi bez przesunięcia, chyba że jest uszkodzone. Koło mechanicznie zawsze wraca do pozycji zerowej, a jego odchylenie następuje wskutek wzrostu w nim ciśnienia regulowanego elektrozaworem. Prawidłowo przesunięcie wzrasta dopiero od 1400 obrotów.

Jego pracę kontroluje czujnik położenia wałka rozrządu. Przesunięcie w czasie impulsu odczytanego z czujnika wału i czujnika wałka rozrządu jest następstwem przesunięcia rozrządu dla sterownika i służy do "zmiany" pracy wtryskiwaczy i układu zapłonowego.

 Skoro zgrzyt i zgasł to koło lata luźno i był przedzapłon (zgrzyt).

Z tego masz pewność, że czujniki i sterownik działa prawidłowo.

Edytowane przez jabrze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się zastanawiam jak mogą chcieć za wymianę koła 300 zł kiedy sama część kosztuje jakieś 260 zł + ewentualna przesyłka.

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To Twoje decyzje, ale dla mnie koło jest uszkodzone. Ponadto, dobry warsztat podepnie się i odczyta to co powyżej napisałem. Dużo mechaników ma problemy z benzyną w Renault.

Przykład - kazałem wymienić koło. Mechanik wyciągnął, wstawił moje przywiezione i stwierdził, że wyciągnięte jest dobre. Pozostawiłem jemu do wstawienia w innym samochodzie i się nadział. Dwa razy musiał wykonać tą pracę, bo w innym nie mógł nawet zapalić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!