Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Przebieg


krzysieking

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, krzysieking napisał:

faktycznie jak się okazuje ma 325 tyś przebiegu, i co ja  mam teraz zrobić ...

Megane służbowe z 2009, które miało dwóch kierowców dopiero jesienią przy przebiegu 385 tkm miało wymienione wszystkie wtryskiwacze. Awarii osprzętu silnika nie było z wyjątkiem zmiany sprzęgiełka alternatora.

Daje do myślenia ile rzeczywiście wytrzymuje Twój silnik. Nikt go nie również nie oszczędzał z prędkościami. Wymiany olei i filtrów co 15 tkm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny kolor, wnętrze wygląda dobrze tzn. nie na ponad 300kkm. Widać, że gość próbował sprzedać dwa razy. Za pierwszym razem we wrześniu 2017 kiedy wymagało napraw blacharsko-lakierniczych po obcierce i teraz w styczniu 2018. Wiedziałeś o tym?

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

78 kW raczej :-) Ogólnie to dobrze wiedzieć, że 1.5 dCi osiąga takie przebiegi i jeszcze jakoś >>wygląda<<. Nie przejmuj się i jeździj, choć ja również bym się wkurzył i przez parę dni miał coś w rodzaju kaca :-) Przechodzi, a skoro auto jeździ to cóż więcej szukać... No chyba, że kolizji. Alternator się naprawia, nie wiem jakie koszty, robiłem to kiedyś ale przy innym aucie i zamknęło się w kwocie 500 zł (w Bosh Service, więc pewnie da się taniej). Faktycznie auto dobrze wygląda.

Edytowane przez konwil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebiegu już i tak nie zmienisz, ale jeżeli chcesz sprawdzić ile mógł mieć we Francji, jedź do ASO Renault.  Jest duża szansa, że był serwisowany w kraju pochodzenia.

Jesteś już obecnym właścicielem auta, problemów z uzyskaniem informacji nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie rację "kac" przejdzie za parę dni i trzeba będzie jeździć, wymienić olej, filtry i czy to buczenie to raczej alternator, może sprawdzić jeszcze napięcie paska osprzętu...

z drugiej strony mogłem żyć i cieszyć się z autka w nieświadomości, jak za pewne wielu, wielu posiadaczy dieselków...

Hmm, tak sie zastanawiam dlacego alternator może wydawać takie dzwięki jak buczenie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, krzysieking napisał:

Hmm, tak się zastanawiam dlaczego alternator może wydawać takie dźwięki jak buczenie...

A skąd wiesz, że to alternator? Określiłeś źródło dźwięku? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

chyba mam 2 opcje:

sprzedać ze stratą, tylko czy można czekam obecnie na "twardy" dowód, wyegzekwować jakąś kwotę od poprzedniego właściciela ( może byłby skłonny) jako powiedzmy rekompensatę i trzymać autko, jeździć i nie myśleć o przebiegu...?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj tam, masz stresa bo wiesz jaki przebieg to auto miało na prawdę.

A jeszcze jak zaczniesz drążyć i wyjdzie np. że jest po dzwonie, to dopiero będziesz cierpiał. 

90% Polaków co kupiło auto od płaczącego ze śmiechu Niemca albo Francuza nawet nie wie jak bardzo mają skręcone liczniki.

dlatego zawsze polecam auta z Polski po leasingu.

Ten przebieg dla tego auta jest spoko, co masz potwierdzone, ze przeszedł badania techniczne, no chyba że też były kupione...

Ja znam Megane 2 z roku 2005 ,1.5 dci z przebiegiem 420 tys. Nic w silniku nie było robione. Badania techniczne przechodzi bez problemu.

Więc bardzo nie przeżywaj tego przebiegu, tylko ten "okazyjny" zakup już nie jest taki okazyjny. ;(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, masz sporo racji w tym co piszesz a ja chyba faktycznie za bardzo przeżywam, gość opowiadał jak robił przegląd jesienią to podobno trwał 2 godziny i wszystko było sprawdzane łącznie z analiza spalin, wyszły tylko tylne klocki do wymiany, co w sumie juz zrobiłem, były już skończone i zapieczone troche tłoczki ale jest juz ok, tylko go trochę trzeba podciągnąć w sumie nie wiem czy jakos od środka czy od spodu?

kacper69, gość u którego byłem na komputerze stwierdził że jest to przebieg raczej "autostradowy" bo w środku na prawde wygląda dobrze i nie na 300 tyś, nie wiem czy jest to na + czy na -

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Moja megi, co ma już 290 tys przebiegu w środku też wygląda OK.

Wcale nie jak na taki przebieg .

Te auta się tak szybko nie starzeją optycznie, jak inne modele.

Dobrej jakości tapicerka i design dają takie wyniki.

Tylko kierownice w meganach szybko się "starzeją".

Jak bym skręcił licznik do 150 tys , to większość kupujących by się na to nacięła. Nawet na ostatnich badaniach technicznych Pan Diagnosta nie mógł uwierzyć w tę "dwójkę" z przodu na liczniku.

Edytowane przez kacper69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie, że lepiej, że samochód jeździł po autostradach. Mój samochód przejechał przez 9 miesięcy (zamin go kupiłem) 29 kkm, co również sugeruje raczej trasę niż miasto. Wiem jak wygląda samochód po ponad 100 kkm po mieście i chyba lepiej by mu posłużyło 200 kkm trasy :-) Póki co, doradzałbym jeździć, kac mija - czas działa na naszą korzyść :-D - i jeśli nic się nie będzie działo złego, to jeździć póki można. I przyjąć do wiadomości, że to nie jest Twój ostatni samochód w życiu :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!